|
|
|
|
#1 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapDu mĺ slĺss(trene) mot de som er der, slik at gymmen kommer hřyere opp i level. Da blir det plass til en til. Hvis du ser oppe til venstre nĺr du gĺr inn pĺ gymmen stĺr det gjeldende poeng/poeng for neste level, f.eks 2000/4000. Dvs at du mĺ opp til 4000 for neste level. Hvis en win gir 700 poeng mĺ du da inn og slĺss 3 ganger.
|
|
|
#2 |
|
Břr lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapJeg fĺr aldri mer enn en gym. Det er for langt til den neste for ĺ gĺ, og har jeg kjřrt dit er det ikke som om det er mer enn max en jeg klarer ĺ ta
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon Map
Du fĺr opp forslag til hvilke pokemons du kan bruke. Ekspertene velger ut sine egne, men jeg bruker bare de jeg fĺr opp. Deretter er det bare ĺ trykke fortlřpende pĺ skjermen mens du slĺss. Og nĺr det stĺr at den andre angriper, sĺ sveiper du til siden, slik at pokemonen din dukker under angrepet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapHe-he, pokestopp pĺ kontoret har jeg ogsĺ - nĺde den som gjřr om det til en gym!
|
|
|
|
#7 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pokémon MapMen jeg jobber utpĺ landet, sĺ ikke flust av stopp etc. her. Men jeg har en liten busstasjon i etasjen under meg, sĺ det er den busstasjonen dette pokestoppet nĺ refererer til. Passer bra at jeg sitter rett over da og kan samle gratis baller innimellom. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapJa, skal ikke klage pĺ antallet stopp rundt kontoret, her jeg sitter i hjřrnet av Slottsparken. Sitter jeg pĺ riktig stol i mřterommet, kan jeg faktisk betjene to pokestops i kjedelige mřter.
|
|
|
|
#9 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Sv: Pokémon MapNy event pĺ ĺ fĺ kortere for ĺ gĺ candy + rock pokemon lettere tilgjengelig i noen dager. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapFiredobbel candy er gull! Nĺ skal jeg endelig fĺ den nye Oddish-evolvingen og kanskje noen andre fra generasjon 2 som jeg mangler myyyye pĺ.
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Pokémon MapJeg har ikke fĺtt gĺtt sĺ mye sĺ langt, besřk av svigermor som enten ville gĺ turen FOR meg, eller i alle fall MED meg, og det inngir uansett ikke til laaaaaaaaaange turer. I dag regner det og jeg hadde nesten ikke strřm pĺ mobilen og finner ikke turladeren min sĺ jeg gikk det jeg hadde strřm til. Men i morgen skal jeg ha full-ladet batteri og fĺ inn noen km og candy
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapDet er ganske store endringer pĺ pokestops og gymmer her nĺ, ser jeg. Bare pĺ formiddagens joggetur har jeg oppdaget tre nye pokestops og ett som er endret til gym.
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Pokémon MapĹhh, řnsker meg nye pokestop. Har desverre ikke sett noen, men skal holde řynene ĺpne
|
|
|
#14 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Sv: Pokémon MapJeg mĺ ofre den sammenhengende uka mi med pokestop og fřrste catch denne uka til fordel for leirskole med 7. trinn i bushen. I et řyeblikk sĺ tenkte jeg noe sĺ irriterende, helt til det slo meg at det er et spill. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapHe-he, kos deg pĺ tur, Elisabet!
|
|
|
|
#17 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon MapJeg har ogsĺ mistet interessen. Har spillet ĺpent hvis jeg skal gĺ lengre turer, men ut ĺ fange pokemons fikk jeg overdose av da det var dobbel-xp-event for en stund siden. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapHer tror jeg sĺ ĺ si alle kidsa har gitt seg. Selv har jeg aldri spilt pĺ gym, og begynner neppe med det heller. Ĺ fange figurer er mest tidtrřyte nĺr jeg gĺr eller jogger, men det er jo sjelden man fĺr noe nytt. For ĺ evolve en del av de nye trengs det 100 candy, mens jeg har typ 3 og sĺnt. Det blir man ikke feit av.
|
|
|
|
#19 |
|
Klar
|
Jeg kikka ogsĺ gjennom gen 2 her en dag og erfarte det samme. 3 candy, og jeg trenger 125 for ĺ fĺ pĺ plass de to evolvene. I hřst hadde jeg tatt det som en utfordring, nĺ gidder jeg ikke.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapDet er veldig mange figurer som praktisk talt aldri dukker opp, synes jeg. Nĺ har jeg gĺtt rundt og slept pĺ den dumme pćra i mange uker, og i lřpet av den tiden har jeg ikke kommet over en eneste ny utgave av arten.
|
|
![]() |
|
|