|
|
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irriterer, vol III
Naboens hund som driter på platting foran inngangspartiet. Og at den samme hunden får stå i bånd ute på plen som er fellesareal så den driter godt der også uten at eier nødvendigvis plukker opp. Nå tilbringer ikke jeg tid på den plenen, men det er fellesareal og barna i borettslaget leker rundt på alle planene . |
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irriterer, vol IIIDet hadde jeg tatt videre med styret. For det er ikke greit i deg hele tatt.
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ting som irriterer, vol IIINoteres på lista over argumenter jeg bruker for å forklare ungene hvorfor vi ikke skal ha katt.
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ting som irriterer, vol III1. Boligannonser med "stemningsbilder" med flere nærbilder av stueplanter, kjøkkenvasken, rullende håndduker på badet osv. Jeg driter i andres interiør, stæsj og kos, jeg vil se boligen |
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ting som irriterer, vol IIIFolk med elbil som ikke slipper andre folk inn fra påkjøringsfeltet på E18. Hva koster det å glidelåse litt, liksom?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ting som irriterer, vol IIITrodde ikke de hadde lov å kjøre i kollektivfeltet mer, jeg, Pøblis? I rushen?
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Med passasjer har de lov. Han som red på støtfangeren til bilen foran i kollektivfeltet i dag, var uten passasjer. jeg må innrømme at jeg ønsket meg politikontroll og bot til ham, gitt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#10 |
|
Smugleser
|
Sv: Ting som irriterer, vol IIIISS-folk på jobben som synes det er greit å spørre om jeg har hetetokter når jeg klager på manglende ventilasjon og radiatorer som avgir varme i juli. Høh-høh-høh.
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
ENIG |
|
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Sv: Ting som irriterer, vol IIIHar Unge som skifter klær ørten ganger om dagen- og rent nytt tøy hver gang.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 04-07-17 kl 21:11. |
|
|
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Får jeg anbefale boken "Jævla drittsystem", som nettop handler om frustrasjoner rundt data på jobben som ikke funker som det skal.
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irriterer, vol IIIJurkreft på tispa mi, sprekk i ramma på racer'n, ustabil demper på terrengsykkelen, 30 kg overvekt. |
|
|
|
|
#16 |
|
Nå også i farger
Sv: Ting som irriterer, vol IIIMyggstikk. |
|
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ting som irriterer, vol IIIMyggstikk ja.
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ting som irriterer, vol IIIÅ bli syk første uken i ferien, ligger til seng på barnerommet hos mor og far og synes synd på meg selv.
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Sv: Ting som irriterer, vol IIIGod bedring til de syke.
|
|
#20 |
|
med tunga på styret
Sv: Ting som irriterer, vol IIIForsøk på innbrudd første feriedag |
|
|
![]() |
|