Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 15:15   #521
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nei, nå synes jeg det går litt trått med shoppingen her. Over et døgn uten noe nytt, jenter

Så jeg får legge ut min innsats på shoppefronten i dag, en lekker kjole fra Coast ved Rådhuspassasjen (dessverre litt dårlig gjengitt fordi det eneste jeg fant var et bilde fra Ebay). Der har de altfor mye fint... Kjolen er brun og stripene i ulike farger, enkelte steder med små perler Også matchende veske!

Fra Helena på Folkart fikk jeg akkurat mail om at skinnjakken og skjerfet jeg bestilte var kommet til henne (Og dermed blir det suppe fram til jul )

Gammel 13-11-06, 15:22   #522
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke bilder nå, men har kjøpt:
Sort penkjole fra Popin
På salg kjøpte jeg et sort skjørt med turkise blomster og stener (litt sigøyneraktig) - gis bort i gave
Kort westernskjorte

Gammel 13-11-06, 15:25   #523
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjolen var helt RÅ!!!

Jeg har samme skinnjakke fra O.M. og elsker den!!
GRATTIS

Jeg har kjøpt Armani Boots i en butikk på Geilo etter tips fra Miss Norway
Har ikke sett de, men stoler på hennes gode smak
Blir sendt i dag

Venter også på strikkejakke fra Helena, en mørkebrun som jeg skal ha til O.M. skjørtet mitt, og skjerf og vanter i samme

Gammel 13-11-06, 17:12   #524
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Og jeg kom fornøyd hjem fra jentehelg, med følgende i kofferten: Skjørt i hvitt og sort, sort bluse m/traaange mansjetter (begge fra In Wear) og noen lekre støvletter som passer til skjørt og bluse.

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 18:57   #525
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Og jeg kom fornøyd hjem fra jentehelg, med følgende i kofferten: Skjørt i hvitt og sort, sort bluse m/traaange mansjetter (begge fra In Wear) og noen lekre støvletter som passer til skjørt og bluse.

Jentehelg høres herlig ut!

Har kjøpt meg juleservise i dag

... samt masse ullklær, ullsåler og sånn på Sparkjøp ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 12:10   #526
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Armani moonboots som jeg ikke hverken har sett eller fått ennå, men bilder kommer

Jeg har kjøpt denne av snille Helena i dag

Gammel 14-11-06, 12:16   #527
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kiddo: Den kjolen var bare rå-lekker!!

Gammel 14-11-06, 14:23   #528
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kiddo: Den kjolen var bare rå-lekker!!

Ja den var nyyydelig!

Gammel 14-11-06, 15:03   #529
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk Er noe spesielt med den følelsen man får av å ta på seg klær man bare kunne se langt etter for en stund siden. 8 kilo ned hjelper på selvfølelsen (og shoppinggleden )

Gammel 14-11-06, 15:36   #530
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne ha noe fra Odd Molly! Klærne derfra er utrolig fine
Men i mellomtiden må jeg shoppe litt fornuftig
Nye vintersko til lillesøster fra Ponny:

Nye tøfler til storesøster fra Giesswein:

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 15:48   #531
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Så skjønne støvler og tøfler! Storesøster på 9 år bruker 38 i sko nå, så tiden med nusselige sko er dessverre over, gitt...

Gammel 14-11-06, 18:10   #532
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ullfleecedress av mamma til Hannah idag

Kjøpt på Bånsull i Levanger (www.baansull.no)

Den var bare nydelig på Hannah.. og jeg elsker jo grønt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 18:41   #533
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Datteren min har de samme.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 18:53   #534
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk over 700 sider LaRedoute-katalog i dag!
Gi meg styrke...

Gammel 14-11-06, 18:54   #535
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg fikk over 700 sider LaRedoute-katalog i dag!
Gi meg styrke...

Gammel 14-11-06, 19:22   #536
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Den dressen var nydelig, guniss!
Får meg til å savne vinteren.

Gammel 14-11-06, 20:01   #537
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nei, nå synes jeg det går litt trått med shoppingen her. Over et døgn uten noe nytt, jenter

Så jeg får legge ut min innsats på shoppefronten i dag, en lekker kjole fra Coast ved Rådhuspassasjen (dessverre litt dårlig gjengitt fordi det eneste jeg fant var et bilde fra Ebay). Der har de altfor mye fint... Kjolen er brun og stripene i ulike farger, enkelte steder med små perler Også matchende veske!

Fra Helena på Folkart fikk jeg akkurat mail om at skinnjakken og skjerfet jeg bestilte var kommet til henne (Og dermed blir det suppe fram til jul )

Lekkert

Gammel 14-11-06, 20:15   #538
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg vil gjerne ha noe fra Odd Molly! Klærne derfra er utrolig fine
Men i mellomtiden må jeg shoppe litt fornuftig
Nye vintersko til lillesøster fra Ponny:

Nye tøfler til storesøster fra Giesswein:

Sååå nydelige :smelt:

morgana er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 20:36   #539
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nyydelig kjole! Jeg synes de har så mye fint på Coast, men det er så sjeldent jeg får brukt for så fine kjoler. (Og så har ikke kroppen min helt riktig fasong til alle klærne der ppgitt: )

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 09:25   #540
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

HAr sendt bilder av to kjoler/tunikaer til Helena hos Folkart fra Odd Molly sommerkolleksjonen som jeg skal kjøpe

Det er disse to

Tenkte det var lurt å høre allerede nå siden O.M. kjolene/tuniakene ble så fort utsolgte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.