Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 14:51   #521
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvilket av bildene da? Den gule toppen? Kan jo være hva som helst. F.eks. denne?

Ja, det var det med den gule genseren. Jeg fant ut hvilken genser det var da jeg såg filmen av modellen.

Gammel 05-10-09, 15:06   #522
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på meg Wonder Woman-genser. (Og slitt baggyjeans, grå sånne leggvarmere og svarte converse og skinnjakke og bling, åffkårs.)

Reaksjonen fra omgivelsene var at jeg burde komme i Wonder Woman-kostyme neste gang. But of course.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:07   #523
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo deg, på en prikk, aC!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:08   #524
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah. På en prikk.

Gammel 05-10-09, 15:20   #525
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan ser det ut med leggvarmere utenpå baggy jeans? :kjempenysgjerrig:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:28   #526
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Omtrent sånn. Dritschtilig, men fremfor alt - varmt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg leggings.jpg (14,0 KB, 126 visninger)
Gammel 05-10-09, 15:37   #527
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke så snålt som jeg så for meg. Jeg burde absolutt hatt på meg sånne i dag. :fryyys:

Gammel 05-10-09, 15:39   #528
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ikke minst har jeg svært fine og rene Converse, ser jeg.

Gammel 05-10-09, 15:42   #529
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Det er da de er finest.

Jeg har forøvrig på meg noen slags svarte sko, svart smal bukse, svart genser som er delvis dekt med en mørkeblå lengre genser med svart tekst: Born in a soundtrack. Og et fryktelig snålt skjerf stjålet fra nabokontoret fordi jeg fryser.

Gammel 05-10-09, 15:47   #530
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Smale mørke jeans, brun topp fra Esprit og offwhite, litt stort sjerf med gullstriper i.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 16:23   #531
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilla strikkakjole i bomull fra Noa Noa og brune støvletter. Kan ikke bling - i det hele tatt. :håpløs:

Gammel 05-10-09, 21:29   #532
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg bestilt.

Ventes i posten om noen dager.

Gammel 05-10-09, 21:45   #533
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne ønske at jeg var like rocka som aC eller like gjennomført fin som Elinblu (elsker fargen petrol).
Det er ikke lett å finne kule og stilige klær i str. 52 altså.

I dag har jeg hatt på meg hvite kosebukser og en sort bestefartrøye.
Hjemmekontor.

Gammel 05-10-09, 22:11   #534
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne rutete kjolen:

Svarte tights og litt røffe, svarte, knehøye støveletter med høye hæler.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:23   #535
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Denne rutete kjolen:

Svarte tights og litt røffe, svarte, knehøye støveletter med høye hæler.

Den har jeg så lyst på, men den er seff utsolgt

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:23   #536
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har på meg egensydd kjole, brent rød med brune detaljer, under har jeg lanermet brun topp og brune ullstrømpebukser :fryser: .
På jobb hadde jeg også brune støvletter til.. Nice!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:38   #537
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Nydelig, Shamu!

Gammel 07-10-09, 09:39   #538
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yndlingsskjørtet med ringene, lilla singlet, svart cardigan, lilla strømper og nye sko som jeg blir litt lykkelig av å titte ned på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sko.jpg (86,9 KB, 58 visninger)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 09:44   #539
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekkert, Tinetoff.

Jeg har grå silkebluse, sort, smalt skjørt med høyt liv og svarte, høye støveletter. Og utenpå den sorte trenchcoaten fra Commes des Garcons for H&M.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 09:50   #540
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg endelig turt å bevege meg utenfor huset med denne:

(Den er så kort, kort, kort - så nå har jeg på meg "leggings" for første gang og har endelig oppdaget at "legging" bare er stilongs.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.