Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 18:31   #521
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

I lilla ble med meg hjem i dag!

denne kjøpte jeg i blå i går.

Gammel 11-09-10, 19:10   #522
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Denne har jeg kjøpt meg i dag....

Sist redigert av Grøten : 11-09-10 kl 19:22.
Grøten er ikke aktiv  
Gammel 11-09-10, 19:42   #523
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

denne kjøpte jeg i blå i går.

Min har planer om å bli med på jobb en av de nærmeste dagene - må bare bli støvlettemperatur først Men hvor i all verden får jeg tak i de blå tightsene som modellen har på seg -eller hvilke andre farger på tights passer til tro? Forslag mottas med takk!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 11-09-10, 21:11   #524
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor ??

Skøyen, Moxtex, de holder til i Drammensveien 130, i nærheten av Bohus, har lagersalg på Friis, st-martin og noen andre merker. Husker ikke om det er alle dager eller bare onsdag til lørdag.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 12-09-10 kl 00:30.
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 11-09-10, 23:08   #525
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-09-10, 23:09   #526
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Den er ikke lik min den?

Jeg fikk forresten testet min i skikkelig ruskevær i dag. Vann preller av og den er KOKVARM i september.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 11-09-10, 23:17   #527
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den er ikke lik min den?

Jeg fikk forresten testet min i skikkelig ruskevær i dag. Vann preller av og den er KOKVARM i september.

Nei, denne modellen heter Sophie. Kjennes tykkere ut enn den som Nessie har, men den skal visstnok ikke være det. Den Nessie har blir for lang bak for meg, følte meg enda kortere enn jeg er. Denne derimot... Nå kan vinteren komme!

Gammel 11-09-10, 23:19   #528
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, denne modellen heter Sophie. Kjennes tykkere ut enn den som Nessie har, men den skal visstnok ikke være det. Den Nessie har blir for lang bak for meg, følte meg enda kortere enn jeg er. Denne derimot... Nå kan vinteren komme!

Min er heller ikke lik Nessie sin. De hadde ikke den der jeg var. Din var fin den og.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 08:43   #529
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhh!
Denne kunne vært noe for meg. Hvilket merke er det?

Gammel 12-09-10, 09:26   #530
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Hvor kjøpte du den og hva betalte du?

OlleVia er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 09:27   #531
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Min er heller ikke lik Nessie sin. De hadde ikke den der jeg var. Din var fin den og.

Jeg så den du hadde også, men de hadde ikke i min størrelse. Egentlig var jeg på jakt etter Rebecca, men den hadde de bare i oliven. Er veldig fornøyd. Sjelden jeg kjøper noe til MEG så da er lykkefølelsen ekstra stor!

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Åhh!
Denne kunne vært noe for meg. Hvilket merke er det?

Didriksson. Her er de forskjellige jakkene: http://didriksons.com/collection.asp?c=1&sizeId=2

Gammel 12-09-10, 09:31   #532
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

De til venstre

Gammel 12-09-10, 11:50   #533
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fine?

Titta på dem flere ganger i går, og mannen likte dem også. Så på flere andre varianter, men vi mente vel begge at disse var penere. Så da bestilte jeg i dag. Håper de er så gode og pene som de ser ut da. Vil ha noen jeg kan vedlikeholde og ha over flere år, og som funker på jobb.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 17:11   #534
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

De til venstre

De er kule - hvor har du fått tak i dem?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 18:49   #535
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

De er kule - hvor har du fått tak i dem?

EuroSko. Det er Roots boots.

Gammel 12-09-10, 18:54   #536
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hamptons-trøyen fra Boden er en ny favoritt. Jeg startet med å bestille den i vinterhvit med mørkeblå striper, og etter å ha fått den har jeg bestilt den i rosastripete, gråstripete og ensfarget hvit. Elsker den trøyen. Den har fått veldig mange positive omtaler på nettsiden, og det skjønner jeg. Den koster ikke mer enn ca. 200 inkludert porto heller.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 20:27   #537
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vant auksjon på Tradera i går. Sommerens tunikaslager fra Odd Molly, helt nydelig i grått

Gammel 12-09-10, 22:29   #538
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vann- , vindtett og pustende jakke med lett vattering (10.000 mm vannsøyle).

Og denne røde skalljakka med 15.000 mm vannsøyle. (vann, vindtett og pustende)

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 23:25   #539
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter en tur innom Bravissimo-butikken i London på fredag, gikk jeg ut 1000,- fattigere, og en del undertøy rikere.

Denne bh-en:

Denne bh-en:

Og dette settet:

Masse fint i den butikken!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 23:52   #540
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg fikk disse i posten i dag.

Og de var helt nydelige!

Jeg har fått mine også, og de passet perfekt. Gleder meg til å bruke dem utover nå.

MokkMokk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.