|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#521 |
Leser
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Etter 533 innlegg tror jeg virkelig vi kan si kumbaja! Det er ikke dårlig bare det!
![]() |
#522 |
Passiv
|
Aha. Dette er foreldreansvaret. Da skjønner jeg hva du mener. Det de skriver om her er kun hvem som kan nekte å flytte barnet ut av landet og andre helt sentrale og enorme avgjørelser. |
![]() |
![]() |
#523 |
Passiv
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen iRettssakene det snakkes om her er for å stanse samvær som er skadelige. De færreste slike saker ender med fratagelse av foreldreansvaret. Det skal virkelig enormt mye til å miste dette. |
![]() |
![]() |
#526 |
Leser
|
Ja, men jeg tror egentlig ikke at noen har vært uenige med deg i den delen. Jeg har reagert på flere ting i diskusjonen, men jeg har aldri vært uenig i det. Og all ære til deg for å ta dette opp.
![]() |
#527 |
Passiv
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen iAngående vilkårene for varetektsfengsling så var det som fikk meg til å gå bananas av oppgitthet at de først så ut til å sikte henne for kidnapping. Jeg mente faren var den som begikk det eneste man kan kalle kidnapping. |
![]() |
![]() |
|
|