|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#541 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHVA i all verden skjedde, Tangina? Hvorfor gråter han? Var dere litt harde med limpistolen? Jeg har aldri sett en pappfigur med perle til nese gråte så ekte før. Eller, gråte i det hele tatt. Han vekket virkelig morsfølelsene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderLimpistolspor.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 16-12-11 kl 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderÅ, stakkar, ja. Men hvorfor har han en pinne i øret? Er det en antenne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
godtemonster
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
GPS så han aldri skal gå seg bort. Det sa i hvert fall Shane, og da må det være sant.
![]() |
#545 |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDet var lurt! Da klarer han seg jo. Shane har sikkert rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Stiv
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderTangina: Har dere hatt besøk av tannfeen i natt?
Sist redigert av Magnolia : 16-12-11 kl 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
har tatt seg sammen
|
Jeg gleder meg til den animerte versjonen kommer med muligheter for å velge musikksoundtrack. Skummelt med alt for lystige barnesanger eller dramatiske strykere?
![]() |
#549 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderPuh, da er vi halvveis mot a jour. Jeg har laget Fru Komfurie, julestjerne og mer julepynt nå i kveld, samt halvhjerta julebrev. Guttungen skal få lage både radar og stjernegutt i morgen, sammen med neste pose. Jeg måtte bare få gjort unna litt.
![]() |
#550 |
godtemonster
Desverre. Det gikk nok som med de to første tennene eldstemann mistet - den ene forsvant uten at vi vet hvor og den andre ble skylt ned i vasken lenge før tannfeen rakk å komme. Kanskje det er derfor stjernegutten gråter?
Alt for lystige barnesanger høres bra ut.
![]() |
#551 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg er så stolt av eldstefrøkna. Hun kommer med alt mulig rart som hun vil reparere med limpistol. "Var ikke det lurt, mamma?"
![]() |
![]() |
#552 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg håper dere lager en sånn kalender til neste år også - dette er min kalender nemlig, å stikke innom å se hvordan det går med dere |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Audacious
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDette er litt sånn som alle hjemmeskolemammaene og hjemmeskolebarna holder på med 365 dager i året her i hippieland. Kanskje vi kan finansiere videre opphold her ved å pushe julekalendere?
![]() |
#555 |
godtemonster
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDa har pepperkakegutten kommet i hus - i følge Komfuria så søt at den ikke kan spises, til pøntehubroens store skuffelse. Jeg vet ikke helt om jeg tror på Shane når det gjelder dette - det ser ut som om Kumfuria har helt andre planer.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 19-12-11 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for en god latter på morgenkvisten. Det ser jo ut som om hun har tenkt å spise han når som helst, og det ser ut som om han har forstått hva som blir sin skjebne. Skjekk de ansiktsutrykkene da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi har storprodusert i helgen. Det eneste som gjenstår er Fru Komfurie, som vi mer eller mindre har bestemt oss for å droppe. Snuppa har blitt en skikkelig kløpper med limpistol.
![]() |
![]() |
#558 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi er også a jour. Dvs. siste finish på sleden må til, men ellers er alt på plass!
![]() |
#559 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
|
|