Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 10:37   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg må også skrive innlegg for å sjekke ståa..

Gammel 13-11-12, 10:39   #2
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nr 196 og medlem like lenge som deg jeg også Nessie. 2453 innlegg er helt passe tror jeg..

Gammel 13-11-12, 11:00   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det nye forumet () må også ha en regel at man må ha møtt noen av eksisterende medlemmer.

Bare sånn til info - jeg vet ingenting om noe nytt forum. Siden noen ser ut til å tro det. Jeg bare fjaste. Som det ble fjast om i går, ift underforum etc. Jeg trodde nytt forum bare var tull. Men jeg har tydeligvis gått glipp av noe.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 13-11-12 kl 11:13.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 10:42   #4
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte brukeren som er utestengt kjempegodt - uten at jeg på noen som helst måte kjente henne. Jeg kjenner ikke til konflikten i det hele tatt, og velger å holde meg helt utenfor den. Jeg kjenner likevel at sånn tulling der man implisitt snakker om den som ikke er her på en nedlatende måte, det er ikke jeg sånn kjempefan av egentlig. Fjasing og tulling er ikke alltid bare det, og jeg får på følelsen av at det ikke bare er det her. Dette her må definitivt være en av de minst verdifulle trådene som ligger åpent på FP og som kan googles.

Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:09. Årsak: Endret tidligere nick til "brukeren" som er utestengt.
Darth er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 10:44   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg likte brukeren som er utestengt kjempegodt - uten at jeg på noen som helst måte kjente henne. Jeg kjenner ikke til konflikten i det hele tatt, og velger å holde meg helt utenfor den. Jeg kjenner likevel at sånn tulling der man implisitt snakker om den som ikke er her på en nedlatende måte, det er ikke jeg sånn kjempefan av egentlig. Fjasing og tulling er ikke alltid bare det, og jeg får på følelsen av at det ikke bare er det her. Dette her må definitivt være en av de minst verdifulle trådene som ligger åpent på FP og som kan googles.

Uenig. Eg har nettopp stjernerangert den.

Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:10. Årsak: Endret tidligere nick til "brukeren som er utestengt" i quote.
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 10:46   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner hva du mener. Jeg likte brukeren som er utestengt veldig godt jeg også, men så er det noe med at dette er FP da. Sånn har det alltid vært. Heftige tråder går over til fjas. Og noen ganger er det lik så greit - for det gagner ingen (som regel) å drive på å diskutere i all evighet, særilg ikke i en sak vi faktisk aldri vil få 100 % klarhet i.

Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:10. Årsak: Endret tidligere nick til "brukeren som er utestengt".
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 10:48   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg likte brukeren som er utestengt veldig godt jeg også, men så er det noe med at dette er FP da. Sånn har det alltid vært. Heftige tråder går over til fjas. Og noen ganger er det lik så greit - for det gagner ingen (som regel) å drive på å diskutere i all evighet, særilg ikke i en sak vi faktisk aldri vil få 100 % klarhet i.

Helt enig.
Jeg likte også brukeren som er utestengt. Som så mange andre.

Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:11. Årsak: Endret tidligere nick til "brukeren som er utestengt".
Anne er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:06   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte den utstengte brukeren kjempegodt - uten at jeg på noen som helst måte kjente henne. Jeg kjenner ikke til konflikten i det hele tatt, og velger å holde meg helt utenfor den. Jeg kjenner likevel at sånn tulling der man implisitt snakker om den som ikke er her på en nedlatende måte, det er ikke jeg sånn kjempefan av egentlig. Fjasing og tulling er ikke alltid bare det, og jeg får på følelsen av at det ikke bare er det her. Dette her må definitivt være en av de minst verdifulle trådene som ligger åpent på FP og som kan googles.

Helt enig! Dette gir meg en skikkelig ekkel følelse av mobbing og har definitivt ikke bedret synet mitt på deler av forumet for å si det sånn.

Sist redigert av torsk : 13-11-12 kl 11:18.
Gammel 13-11-12, 11:07   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Helt enig! Det gir meg en skikkelig ekkel følelse av mobbing og definitivt ikke bedret synet mitt på deler av forumet for å si det sånn.

Hvor er mobbingen?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:32   #10
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Får ikke prikket deg Darth, men helt enig med deg. Får litt vond smak i munnen. Den nedlatende tonen gjelder ikke bare ovenfor den utestengte brukeren, men også ovenfor de som støtter denne og stiller spørsmålstegn ved hvordan denne prosessen er gjennomført.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:38   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Får ikke prikket deg Darth, men helt enig med deg. Får litt vond smak i munnen. Den nedlatende tonen gjelder ikke bare ovenfor den utestengte brukeren, men også ovenfor de som støtter denne og stiller spørsmålstegn ved hvordan denne prosessen er gjennomført.

Jeg syns det harseleres med hele forumet, jeg. Vi prøver å komme videre, og gjør narr av selve forumtilværelsen, av hvordan FP ble opprettet og av forumkrangling og avsporing og fjasing. Skikkelig metatråd. Er det fjasing med "nytt forum" du syns er nedlatende? Jeg syns det er morsomt at historien gjentar seg på sett og vis, og så fleiper vi med hverandre, ikke bare med "de som støtter" den utestengte, de fleste gir jo uttrykk for at en sak sikkert har flere sider enn det som blir presentert av de som er direkte part i saken. Som m^2 sier, så går det an å ha to tanker i hodet samtidig, og det tror jeg de fleste har. (Og så begynner de to tankene å fleipe med hverandre, og så har du det gående.)

Gammel 13-11-12, 11:44   #12
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg syns det harseleres med hele forumet, jeg. Vi prøver å komme videre, og gjør narr av selve forumtilværelsen, av hvordan FP ble opprettet og av forumkrangling og avsporing og fjasing. Skikkelig metatråd. Er det fjasing med "nytt forum" du syns er nedlatende? Jeg syns det er morsomt at historien gjentar seg på sett og vis, og så fleiper vi med hverandre, ikke bare med "de som støtter" den utestengte, de fleste gir jo uttrykk for at en sak sikkert har flere sider enn det som blir presentert av de som er direkte part i saken. Som m^2 sier, så går det an å ha to tanker i hodet samtidig, og det tror jeg de fleste har. (Og så begynner de to tankene å fleipe med hverandre, og så har du det gående.)

Jeg synes egentlig den nedlatende tonen har vært gjeldene i flere av trådene som har omhandlet utestengt bruker og de som har valgt å takke for seg som et resultat av dette. Og de som har forsøkt å få en klarhet i hva som faktisk har skjedd.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:50   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes egentlig den nedlatende tonen har vært gjeldene i flere av trådene som har omhandlet utestengt bruker og de som har valgt å takke for seg som et resultat av dette. Og de som har forsøkt å få en klarhet i hva som faktisk har skjedd.

Litt av problemet er jo at det er umulig å få klarhet. Fordi det er en 3.person innblandet her, og da blir det litt sånn halveis det hele. Og litt mitt ord mot ditt. Så jeg tror på en måte at uansett hvor mye man hadde diskutert dette, så ville vi aldri kommet i «mål» informasjonsmessig. Og dette har jo gått igjen i flere tråder, og de fleste trådene har gått over i fjas til slutt. For det er liksom ikke et svar å sette to strek under.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:43   #14
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler ikke at det er noen nedlatende tone her ovenfor noen (ikke nicket) egentlig. Men jeg tror at mange er litt lei av hele saken.
Oppsummert:
Utestengt bruker (A) er (u)venner med moderator (B). Det deles informasjon som A mener B har fått vite gjennom sin rolle som moderator. B sier at informasjonen kommer fra RL og ikke forum. Forumledelsen sier de ikke mener det er gjort noe overtramp av rollen som moderator, men innrømmer at saken kanskje ikke har vært håndtert optimal. Saken kan ikke diskuteres offentlig, fordi alle (meg inkludert) ikke kan få all informasjon.
At noen (fortsatt ikke nicket) føler seg forbigått, trakket på og er uenig med det som har blitt gjort. Javel. Jeg forstår det. Men jeg kan da ikke se at noen bevisst mobber eller trakasserer andre her. Man har bare gått lei av å diskutere en sak man ikke kan diskutere. Jeg liker den utestengte brukeren godt, jeg liker sikkert moderatoren godt også, jeg aner ikke hvem det er, men alle som er oppført som moderatorer på listen anser jeg som greie forumdeltagere. Jeg liker FP, jeg liker motsetningene, jeg liker diskusjonene. Jeg liker at man prøver å snu en kjip og surmaget tråd til fjas og moro.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 11:50   #15
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg føler ikke at det er noen nedlatende tone her ovenfor noen (ikke nicket) egentlig. Men jeg tror at mange er litt lei av hele saken.
Oppsummert:
Utestengt bruker (A) er (u)venner med moderator (B). Det deles informasjon som A mener B har fått vite gjennom sin rolle som moderator. B sier at informasjonen kommer fra RL og ikke forum. Forumledelsen sier de ikke mener det er gjort noe overtramp av rollen som moderator, men innrømmer at saken kanskje ikke har vært håndtert optimal. Saken kan ikke diskuteres offentlig, fordi alle (meg inkludert) ikke kan få all informasjon.
At noen (fortsatt ikke nicket) føler seg forbigått, trakket på og er uenig med det som har blitt gjort. Javel. Jeg forstår det. Men jeg kan da ikke se at noen bevisst mobber eller trakasserer andre her. Man har bare gått lei av å diskutere en sak man ikke kan diskutere. Jeg liker den utestengte brukeren godt, jeg liker sikkert moderatoren godt også, jeg aner ikke hvem det er, men alle som er oppført som moderatorer på listen anser jeg som greie forumdeltagere. Jeg liker FP, jeg liker motsetningene, jeg liker diskusjonene. Jeg liker at man prøver å snu en kjip og surmaget tråd til fjas og moro.

Veldig enig!

Gammel 13-11-12, 16:45   #16
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Oppsummert:

Takk for essensen.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 17:37   #17
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jeg endre innstillingene mine så denne tråden ikke popper opp hele tiden det blir nytt innlegg? Jeg finner bare et valg for å blokkere brukere. Slipper jeg å se tråden hvis jeg blokkerer trådstarter?

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:02   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Oppsummert:
Utestengt bruker (A) er (u)venner med moderator (B). Det deles informasjon som A mener B har fått vite gjennom sin rolle som moderator. B sier at informasjonen kommer fra RL og ikke forum.

Bare et spørsmål til moderatorene. Slik jeg har oppfattet forum som arena, så er det et foretak gjerne en eller to starter opp av ren fri vilje, og så deltar folk av fri vilje. De velger å legge ut informasjon om seg selv på nettet, og etter hvert inkluderes flere av de frivillige medlemmene til å 'holde orden'. Ganske mange medlemmer får dermed tilgang til det meste folk skriver. Men bortsett fra uskrevne regler og hva man kan anse som ok å gjøre, er det vel ikke taushetserklæringer knyttet til dette? Det er vel bare en frivillig rolle der vanlige brukere har fått litt mer ansvar? Hvis en venn av meg er moderator eller bare et vanlig medlem med tilgang til M2, og jeg deler noe veldig privat, så kan jeg jo ikke vite at denne personen ikke snakker om det med en annen venn. Eller jeg skriver noe i en blogg. Jeg er jo klar over at mange kan lese dette. Selv med begrensninger for hvem som kan lese, så er det jo samtidig veldig utleverende. Så klart styres noe av hva forumet i seg selv tillater. Men verden utenfor den er jo der likevel. At noe ligger i M2 gjør jo ikke at noen ikke kan fortelle eller vise dette til noen som ikke har tilgang dit. Alle disse grensene er jo bare fiktive ordninger for å skape en viss trygghet. Men i bunn og grunn skriver man jo til hele verden, og bør alltid se for seg at det man skriver kan noen som kjenner deg snakke med andre om. Selv om de kanskje ikke burde, så kan de det.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:06   #19
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Bare et spørsmål til moderatorene. Slik jeg har oppfattet forum som arena, så er det et foretak gjerne en eller to starter opp av ren fri vilje, og så deltar folk av fri vilje. De velger å legge ut informasjon om seg selv på nettet, og etter hvert inkluderes flere av de frivillige medlemmene til å 'holde orden'. Ganske mange medlemmer får dermed tilgang til det meste folk skriver. Men bortsett fra uskrevne regler og hva man kan anse som ok å gjøre, er det vel ikke taushetserklæringer knyttet til dette? Det er vel bare en frivillig rolle der vanlige brukere har fått litt mer ansvar? Hvis en venn av meg er moderator eller bare et vanlig medlem med tilgang til M2, og jeg deler noe veldig privat, så kan jeg jo ikke vite at denne personen ikke snakker om det med en annen venn. Eller jeg skriver noe i en blogg. Jeg er jo klar over at mange kan lese dette. Selv med begrensninger for hvem som kan lese, så er det jo samtidig veldig utleverende. Så klart styres noe av hva forumet i seg selv tillater. Men verden utenfor den er jo der likevel. At noe ligger i M2 gjør jo ikke at noen ikke kan fortelle eller vise dette til noen som ikke har tilgang dit. Alle disse grensene er jo bare fiktive ordninger for å skape en viss trygghet. Men i bunn og grunn skriver man jo til hele verden.

Vi har ikke skrevet under noe som helst, men det er etter æreskodeks, og HP hadde hivd oss ut om vi hadde røpt noe som kom direkte fra forumet og ikke fra RL.

Dette er en gratis tjeneste, hvor folka som driver det gjør det frivillig på fritiden.

Vi er verter i et selskap, og det forventes også av gjestene at de skal bidra til god stemning. Det er dessuten nesten den eneste forumregelen vi har.

Gammel 13-11-12, 11:48   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Prikket for deg jeg.

Helt enig i det du, Darth og Avatar skriver. Jeg satt i går kveld og leste og fikk en vond smak i munnen etterhvert som tråden utviklet seg.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.