|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#542 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Dette er en tråd jeg virkelig liker - en debatt, stappfull av saklig argumentasjon og informasjon.
|
|
|
#543 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Ble veldig positivt overrasket nå. Sist redigert av Makiwixx : 31-05-13 kl 09:13. |
|
|
|
|
|
#544 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Håper det blir enda flere underskrifter og dere må mer enn gjerne dele underskriftskampanjen på facebook og lignende. |
|
|
|
|
|
#546 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg har også signert. Jeg kommer aldri til å skaffe meg et slikt dyr selv, men synes absolutt at dette må til høring. Jeg liker også tråden, her er masse bra info og jeg har lært masse nytt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#547 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Bra at folk signerer selv om de ikke selv vil ha disse dyrene, og bra å høre at folk føler de har lært noe av tråden. |
|
|
|
|
|
#548 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Hei, |
|
|
|
|
|
#550 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Fortsatt kudos for høflig besøkende-lobbyist-adferd, dog.
|
|
|
#551 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
Jepp, enig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#553 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Spesielt når saken frontes på en så hyggelig, saklig og informativ måte.
|
|
|
#554 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg så ikke denne diskusjonen før nå og synes den er vanvittig interessant. Det er flere her som har svært gode argumenter. Jeg har lært mye. |
|
|
|
|
|
#555 |
|
Nybegynner
![]() |
Hehe, det har nok mest med å gjøre at vi leter etter forums hvor det fortsatt er en del mennesker som bruker, samt rent bortsett fra akkurat denne saken her så har ikke jeg så mye å gjøre på et forum som heter "foreldre-portalen" da jeg er meget frivillig barnløs... :P Men jeg er aktiv forumbruker, så rent bortsett fra det så henger jeg med på det jeg kan, jeg..
|
|
|
|
|
|
#556 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Har signert. Selv om jeg er så redd slanger at jeg ikke engang tør ta på et fotografi av en. |
|
|
|
|
|
#557 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Lenger oppi her, nevner jeg at jeg er pisse redd slanger.
|
|
|
#558 |
|
can-jur
|
Jeg er en av de som er imot.
|
|
|
|
#559 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Enig med Floksa. Det burde ikke være en menneskerett å ha kjæledyr på den måten at man skal måtte innføre arter til landet kun for å få dekket sitt "kjæledyrbehov". Dyr er ikke til for å "brukes" av mennesker. Og avl er jeg så sterkt imot at jeg ikke har ord for det, men det er en annen sak.
|
|
|
#560 |
|
Nybegynner
![]() |
Ingen har sagt noe om menneskerett. Ingen menneskerett å ha ost i butikken heller, men folk hadde nok flippa i taket om det ble tatt bort. |
|
|
|
![]() |
|
|