|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#541 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?(Kilde: youtube.com)
|
|
#542 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#544 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det verste er at jeg ikke er overbevist om at han ville skjønt at det er tull.
|
|
#545 |
|
|
Ironi krever jo en viss innsikt i språkbruk og virkemidler, og han ligger jo ikke akkurat på et modenhetsnivå han kan være stolt av. Det blir jo nesten enda morsommere når man vet at han ikke ville skjønt det.
|
|
#546 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#547 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Nå synes jeg NESTEN synd på Spicer. |
|
|
|
|
#548 |
|
|
Så ett CNN innslag der en reporter intervjuet en fem-seks trdumpere om dette, og i California er visst lovlig å stemme ulovlig. Ikke nok med det, Fox hadde kryssklippet Obama slik at han "sa det". Det var like før CNN dama knakk sammen.
|
|
#549 |
|
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Alle EPA-finansierte prosjekter er blitt stanset og alle ansatte har fått munnkurv. Dette inkluderer også eksisterende prosjekter, f.eks. forskningsprosjekter som går over flere år, og doktorgradsstudier. De som jobber med disse tingene får enten fortsette for egen regning til den nye administrasjonen får tenkt seg om, eller kaste det halvferdige arbeidet i søpla og finne seg noe annet å gjøre.
|
|
#551 |
|
nju nja njo
|
Det er bare så helt utrolig ignorant.
|
|
#552 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg så den samme dag som Trump vant valget, det er noen svært gode poeng som trekkes frem.
|
|
#553 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?NASA retweeter nå luftforurensningsfakta på ren trass. Juhu!
|
|
#555 |
|
villende
|
Den burde absolutt sees. Han har noen usedvanlige gode poenger. Man vinner ikke valg ved å forsøke å kneble motstanderen. |
|
|
|
|
#556 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Festlig video og selvfølgelig har han rett, men konseptet "fornærme meningsmotstandere og ikke presentere en løsning" er just den samme strategien høyresiden gjerne tyr til også. |
|
|
|
|
#557 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Ja, også er jeg litt lei av at "venstresiden" (Hillary er jo ikke akkurat det), skal ta skylda for alt. Det har konmet ganske mange artikler som motstrider den retorikken også.
|
|
#558 |
|
villende
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?For all del, jeg driver ikke å benekter crazy-hattene, altså. Men de overbeviser man ikke uansett. Det er de misfornøyde, men tilsnakkendes, jeg vil ha i tale. Og da må man identifisere hva de opplever som problematisk og presentere løsninger som faktisk er gjennomførbare (og som gjennomføres). Og det hjelper ikke å kalle dem deplorables, altså. Sånn seriøst ikke. |
|
|
|
|
#559 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Nei, det gjør det ikke. Men de "tilsnakkendes" har nettopp latt seg forføre av en drittsekk som ikke i det hele tatt har presentert gode, gjennomførbare løsninger.
|
|
#560 |
|
villende
|
Men det handler om en frustrasjon med status quo, som det rett og slett er umulig for oss i gode, trygge Norge å skjønne. Jeg får innimellom en følelse av hva det handler om når jeg hører norske håndverkere frustrere over innvandrere fra Øst-Europa som underbyr dem og jobber svart. Men vi har tross alt så å si gratis utdannelse, et offentlig helsevesen som fungerer og et system som fanger opp de som ikke klarer seg. USA er noe helt annet. |
|
|
![]() |
|
|