|
|
#541 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: Skam
Jeg valgte å ikke se episoden i går, siden jeg har skjønt at det ikke kommer noe i episoden som jeg ikke har sett før.
|
|
#542 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg begynner egentlig å glede meg litt til sesongen er over. Spesielt med den utviklingen som har vært den siste uken. Jeg syns serieskaperne har kastet så mye vondt på Noora at nå fortjener hun at det går litt hennes vei, og at det ikke tuller seg til med William igjen. |
|
|
|
|
#545 |
|
can-jur
|
Sv: Serieanbefaling: SkamEr det greit med teorier her ja?
|
|
|
#546 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamEg likar teorien din, men tviler på at det blir sånn. For det er alltid eit eller anna som roter alt til igjen. Men kvifor veit vi at dei skal på legevakta? Og politiet?
|
|
|
#547 |
|
Kakemonster
|
Sv: Serieanbefaling: SkamFordi de er sett og fotografert på location. Dog tenker jeg at parken utenfor politihuset ikke nødvendigvis må være noe annet enn en park i serien.
|
|
|
#548 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDet er lagt ut bilder som viser at det er filmet på Volvat (legevakt i Oslo) og utenfor politihuset, men det er ikke mulig å se ut av bildene hva som skjer der. |
|
|
|
|
#550 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har også binga begge sesongene nå i helga. 14-åringen (som bare har sett første sesong og syns det var dødskjedelig), fniste og himlet med øynene som bare 14-åringer kan, og sendte umiddelbart melding til girl-squadet sitt på messenger da 12-åringen sa "Mamma har sett på Skam i FEM timer i dag!". "Ser du på Skam? Seriøøøst mamma!?" |
|
|
|
|
#552 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamNå har det gått to dager! Det MÅ skje noe i dag!
|
|
#554 |
|
Erfaren nok
|
Hjelpes.
|
|
#555 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#556 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Serieanbefaling: SkamBinger jeg også, og det var utrolig hvor fort sesong 1 gikk. Brukte bare to ettermiddager. |
|
|
|
|
#557 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNytt klipp - 20 min!!! Tydelig at vi ikke er målgruppen; ingen gjør sånt med vitende vilje mot mødre som skal ha unger i bunad og 17.maifrokost og altdetder!
|
|
|
#559 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#560 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Sv: Serieanbefaling: SkamHar akkurat sett det! Det føles teit å si det om en karakter i en serie, men: Jeg er så glad for at hun har så mange fine folk rundt seg!
![]() |
|
|