|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#541 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et produkt
Kjekt om den fjerner gluten også. Kan en ha det i brødbaksten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et produktKan ikke garantere for glutenfri, men FLUEFRI ble den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et produktEkspanderende hageslange er genialt mår man ikke har kran på utsiden av huset, og må dra slangen gjennom hele huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et produktJeg kan anbefale flerkornchips og kikertchips fra Rema. Gode, og posene er bare på 75 gram så man forspiser seg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Anbefal et produktPinsa fra Rema 1000. Nydelig ferdig pizzabunn.
![]() |
#548 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Anbefal et produkthttps://www.sheex.com/collections/be...41460481392778
![]() |
#549 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Anbefal et produktSalmer kan være et produkt ja?
![]() |
#550 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal et produktInteressert i å fikse ting og ikke bare kaste og kjøpe nytt? https://laglappen.no Har masse smarte greier. Jeg har brukt «fikse hull i hælkappa-lapper» og «hull i dunjakke-lapper» mange ganger, og bestiller meg nye hælkappelapper i dag. Betaler med Vipps og har produktene i postkassa på et par dager b
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 24-08-23 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Isabel/Izzi Creo Sist redigert av IzziCreo : 25-08-23 kl 00:34. Årsak: Et ord hadde falt ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Anbefal et produktIkke akkurat et produkt, men en forhandler. LG elektro. De selger masse enkeltdeler til blant annet kjøkkenapparat av ulike merker. Vi har stavmikser fra Braun (multiquick) med diverse tilbehør, blant annet en "foodprocessor-boks" med hakkekniver, rivjern m.m. Lokket til denne (det som driver knivene rundt) gikk i stykker, så foodprocessorfunksjonen kunne ikke brukes lenger. Jeg trodde jeg mått kjøpe helt nytt sett, med stavmikser og alt det andre, evt en annen foodprocessor, men så fant jeg denne nettsiden hvor jeg kunne kjøpe bare et nytt lokk, og da slapp jeg å kaste hele boksen med kniver, rivjern og det hele, og kjøpe alt nytt. Nå har jeg fått det, og det fungerer utmerket! Ser de har utstyr og deler fra masse andre merker også.
![]() |
#553 |
Trøtt
|
Rett etter at jeg postet så reparerte jeg min datters Hokas, og hun mente de ble MYE bedre og nå tåler et par måneder til. Så ja, good thinking
![]() |
#554 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Takk for tips! Lapper og hælkapper er bestilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal et produktNok en leverandøranbefaling: fotbutikken.no
![]() |
#556 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et produktDenne rensen fra Cerave hjelper mot acne. Jeg bruker den både i ansiktet og på ryggen, og ser forskjell.
![]() |
#557 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Anbefal et produktJeg har vært frustrert over tid fordi håret mitt (fint, nordisk hår) ble så fort tørt i endene og frizzy, uansett hva jeg gjorde. I sommer fant jeg en som kaller seg the blow-out professor på youtube, med en anbefalt rutine og produkter for å få sunt hår. Jeg synes virkelig at det fungerer!! Jeg bruker shampo og balsam som ikke er på lista hans, men bruker den leave-in balsamsprayen som han anbefaler, olaplex-oljen og redken fønegeleen. Har også kjøpt et sånt skaut som jeg sover med. Superfornøyd!
![]() |
#558 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et produktJeg tester ut alkoholfri livsstil, og prøver mange nye drikkevarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Anbefal et produktDenne har kurert en tommelnegl som delte seg. Anbefalt av fotterapeut da jeg klaget over skjøre negler.
![]() |
#560 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Anbefal et produktPerfekt cider til forrett med f.eks. spekeskinke osv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|