|
|
#541 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Mannen kom hjem med påskelesestoff til meg i går - Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda. Den skal spares til vi kommer på hytta
|
|
#542 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Der vi engang gikk. |
|
|
|
|
#543 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Siste boken av Stieg Larsson (og en av dr. Phil |
|
|
|
|
#545 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har nettopp avsluttet 'den tidsreisendes kvinne', og er ikke helt klar for å lese ny bok enda, syntes den var så fantastisk. Men neste bok ligger klar, skal lese 'Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet?' av Johan Harstad |
|
|
|
|
#546 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå ligger det en hel bunke med bøker fra amazon.com på nattbordet mitt, men den jeg leser nå er Wally Lamb - I know this much is true, etter anbefaling fra noen her inne. Har lest 150 av de 900 sidene hittil, men mistenker at sidene kommer til å fly for jeg liker boka veldig godt.
|
|
#547 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#548 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg koser meg med Vinter i Madrid. |
|
|
|
|
#549 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Det er greit for meg av Per Petterson
|
|
|
#550 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat "dyttet" neste Stieg Larsson-lydbok, Lutfslottet som sprängdes, inn i iPod Touch-en, og skal i tillegg begynne på Tim Powers The Anubis Gates som jeg fikk av mannen i dag.
|
|
#551 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Biltema. Vår og sommer 2008, må vite. |
|
|
|
|
#552 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Drageløperen skal leses hvis jeg noensinne får leselysten tilbake.
|
|
#554 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ferdig med "the twilight watch" Glimrende avslutning på trilogien. |
|
|
#556 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Døde menn går på ski av Knut Nærum, Late kjøkkenhager av Tor Smaaland og Skyggebøkene av Maria Gripe. |
|
|
|
|
#557 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Innsirkling av Carl Frode Tiller. |
|
|
|
|
#558 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har nettopp lest Drageløperen og hadde en utrolig leseropplevelse. Akkurat nå prøver jeg å komme meg gjennom Mannen som elsket Yngve. Jeg greier ikke å bli engasjert av boka, og har måttet legge den fra meg flere ganger. Tror faktisk at jeg skal droppe å lese den ferdig. |
|
|
|
|
#560 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg handlet inn påskelektyren i går (den varer nok til godt over påske). Med meg på tur har jeg The Bookthief som jeg ikke er ferdig med, Trolldomsfjellet av Thomas Mann, Farvel til våpnene av Hemingway, Autografmannen av Zadie Smith og Familien på Gilje. |
|
|
![]() |
|
|