Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 14:25   #561
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender



Jeg Tåtti.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:45   #562
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 17:37   #563
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:57   #564
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 11:49   #565
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Denne tråden ha gått meg hus forbi (hvordan kunne det skje).

Jeg har riktignok fått med meg kommentarer om "limpistoltråden", men klarte ikke å koble inn før sent i går kveld.

Men nå er jeg ajour med å lesinga her. For en fantastisk tråd. Gleder meg til de siste dagene.

Og jupp, håper Redd Barna lager en lignende kalender også neste år, for da skal vi garantert til pers med limpistolen også her i huset.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:29   #566
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Nå er jo vi 8 dager på etterskudd, men jeg kan jo likevel glede dere med hva som er i dagens luke (eller som har potensiale til å bli ut fra dagens luke). Møt....tattataratatata... godtemonsteret!


Jeg gleder meg veldig til å se FP-versjonene av denne.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 13:39   #567
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Åh!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 16:09   #568
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå er jo vi 8 dager på etterskudd, men jeg kan jo likevel glede dere med hva som er i dagens luke (eller som har potensiale til å bli ut fra dagens luke). Møt....tattataratatata... godtemonsteret!

Jeg gleder meg veldig til å se FP-versjonene av denne.

Det var det eneste jeg fikk meg.

Ikke stressende denne kalenderen i det hele tatt nei?
(For oss som bare ser på er det null stress selvfølgelig.)

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 22:17   #569
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Godtemonsteret var jo kjempesøtt! Gleder meg til deres versjoner!

Hvordan relasjon har han/hun/det til Godteskuffmannen? Er det husdyret hans, kanskje?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 20:13   #570
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Hm....stille her i dag.

Kom igjen, vis oss hva dere har lagd da.


Sist redigert av Liljekonvall : 22-12-11 kl 13:52.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 20:19   #571
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Ni dager på etterskudd.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:00   #572
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Ok - da har mor lekt med limpistolen. Jeg er redd ungene har gått lei av selve laginga og nøyer seg med å høste av mitt arbeid. Lillebror har malt et par strøk maling og limt på noen perler, men resten er det jeg som har stått for i dag.

Altså: Mixit og gjengen har laget seg en motorisert slede for å finne godtemonsteret. De etterlater pepperkakegutten i verkstedet og drar av gårde - komfuria og godteskuffmannen flyr selv:


Da de kommer tilbake, ser de til sin gru at godtemonsteret har vært der og spist det ene benet til pepperkakegutten! Dermed var oppgaven å lage en rullestol. Vi hadde dog ikke hjerte til å kutte av beinet til den allerede skrekkslagne pepperkakegutten.

Dagen etter pep det i godtemonsteralarmen. Monsteret hadde slikket på radarstangen i kulda og hang fast med tunga si!


Dagens pose har vi ikke åpnet enda - det er nesten for spennende! Hva skjer? Skal vi bygge fengsel? Slakterbenk?

(Jeg beklager forøvrig den mindre heldige bakgrunnen for bildene. I stedet for verksted og hvit bomullsnø, har hele menasjeriet flyttet til skrivebordet fordi der de pleier å være bakes det (i hvert fall straks)).

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:07   #573
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:38   #574
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Tangina, kveldens heltinne!

Gir oss vår daglige dose.
Du har vært flink! Og søteste monsteret! Med tunga frosset fast.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:41   #575
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:45   #576
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 21:51   #577
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender



Dette er den beste adventskalenderen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 09:15   #578
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender



Dette er bare så magisk!

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 09:29   #579
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.417
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Basert på denne tråden har jeg blitt inspirert til å lage min helt egne bildefortelling av ting som forgegår på juleskapet hjemme.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 13:16   #580
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Tink: du legger vel ut bildene?

Jeg innser at det ikke blir noe mer kalenderbygging før i romjula. Vi er nemlig tomme for limpistolpatroner og jeg orker ikke dra helt til Panduro (eller, har de på Jernia for eksempel?). I morgen reiser vi bort, så godterimonsteret får bare stå der med tunga si så lenge.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no