Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 11:11   #561
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Herlige hjerteknusere

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 11:24   #562
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Så aldeles nydelige! Og så flotte bilder!!

Hvordan i all verden ser du forskjell på dem?

Hehe nå har de sine egne særpreg
Som for meg er ganske tydelige.

Men de har vært merket med halsbånd siden de var en 3uker er det vel Før den tid var de merket med neglelakk. Hehe

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 11:29   #563
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hvor gamle var de da de siste bildene du viste ble tatt?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 11:31   #564
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Hvor gamle var de da de siste bildene du viste ble tatt?

Fotografbildene var de 5uker
Eller 2 dager unna 5uker da.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 14:45   #565
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh! De er bare knusbedårende nydelige.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 14:47   #566
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.937
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Det er jo nesten så jeg får lyst på hund når jeg ser disse bildene! Fantastisk!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 14:55   #567
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Noe så nydelig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:35   #568
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.796
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Havnet en av de i molde???!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:46   #569
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Disse så jeg på fb idag. Kan det stemme?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:50   #570
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Havnet en av de i molde???!

Ingen lengre enn Ålesund så langt. Eller Hareid da

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Disse så jeg på fb idag. Kan det stemme?

Det kan nok stemme ja
Jannices foto her i Bergen som har tatt de.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:54   #571
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hun er en bekjent. Super dame og flotte bilder!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:58   #572
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hun er en bekjent. Super dame og flotte bilder!

Jepp hun er grådig greit
Og er veldig fornøyd med bildene hun tok både denne gangen og sist gang

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 20:41   #573
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.796
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Ok, så en så n liten her en i dag skjønner du

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 20:54   #574
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ok, så en så n liten her en i dag skjønner du

Åja.
Sikkert fra Bergen
Stort sett her det har vært valper nå, hehe.

Men jeg har alle 7 enda.
Men nå flytter to til helgen og 3 helgen etter der igjen.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 22:24   #575
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:25   #576
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så tomt og rart det må bli i huset når gjengen har forlatt dere. Eller er det bare en vanesak og litt deilig kanskje?

Vi hadde valper på den ene hunden vår når jeg var i tenårene. 8 små fikk hun, og du verden så stille det ble når alle var reist. Jeg var jo bare tenåring som sagt, og hadde intet ansvar med gjengen, så for meg var det bar tomt da de dro. Mamma og pappa var bare glade

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 08:10   #577
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Så tomt og rart det må bli i huset når gjengen har forlatt dere. Eller er det bare en vanesak og litt deilig kanskje?

Vi hadde valper på den ene hunden vår når jeg var i tenårene. 8 små fikk hun, og du verden så stille det ble når alle var reist. Jeg var jo bare tenåring som sagt, og hadde intet ansvar med gjengen, så for meg var det bar tomt da de dro. Mamma og pappa var bare glade

Når første kullet reiste gråt jeg mine modige tårer.
Jeg var egentlig møkk lei de, men herre hvor jeg savnet de.
Og jeg savner den ene enda, og angrer bittert på at jeg solgte henne, den feilen gjør jeg aldri igjen.

På en måte skal det bli godt når de reiser, for himmel hvor mye jobb, men de er jo søte og kule på sitt vis likevel. Så det kommer til og bli veldig stille uten de. Nå skal jeg ha ett nytt kull, så det blir forhåpentligvis bare stille til slutten av april, men likevel.

Også skal jeg jo beholde 1 valp, så litt valpebråk blir det her lell.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 08:23   #578
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så nyyyyydelige bilder av dem!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 09:35   #579
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Når første kullet reiste gråt jeg mine modige tårer.
Jeg var egentlig møkk lei de, men herre hvor jeg savnet de.
Og jeg savner den ene enda, og angrer bittert på at jeg solgte henne, den feilen gjør jeg aldri igjen.

På en måte skal det bli godt når de reiser, for himmel hvor mye jobb, men de er jo søte og kule på sitt vis likevel. Så det kommer til og bli veldig stille uten de. Nå skal jeg ha ett nytt kull, så det blir forhåpentligvis bare stille til slutten av april, men likevel.

Også skal jeg jo beholde 1 valp, så litt valpebråk blir det her lell.

Vi beholdt også en valp den gangen, og det var utrolig artig. Hadde mor og sønn sammen et par år før hun dessverre ble syk og måtte avlives. Han hadde vi til etter at jeg flyttet hjemmefra.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 09:38   #580
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi beholdt også en valp den gangen, og det var utrolig artig. Hadde mor og sønn sammen et par år før hun dessverre ble syk og måtte avlives. Han hadde vi til etter at jeg flyttet hjemmefra.

Ja jeg ser jo så frem til å stille han ut at jeg kan nesten ikke vente.
Men han skal nå helst i ett forhjem da.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no