Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 19:07   #561
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Den var fin, Madicken - hadde nok passet til meg også! Og fantes i turkis.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-02-12, 19:16   #562
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig fin rød kjole!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-02-12, 23:57   #563
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Salg på Ellos! Betalt 345,- for alt dette, inkl. porto. Fratrukket rabatt: 1002,-

Gammel 12-02-12, 00:34   #564
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Åh, så mye fint dere kjøper!

Ema er ikke aktiv  
Gammel 12-02-12, 11:30   #565
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Denne har jeg bestilt i dag. Lot meg faktisk friste av et kjendismoteoppslag, men kjolen var midt i blinken. Prisen også!

Den var veldig fin!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 13-02-12, 11:33   #566
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Åh, nydelig kjole! Hvor er den fra?

Gammel 13-02-12, 11:56   #567
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, nydelig kjole! Hvor er den fra?

Den er nydelig og satt fantastisk på fordi den faller så flott som bare en kjole fra Container kan....

Jeg har handlet på nett hos olines.no og hadde kjolen i min postkasse dagen etter jeg bestilte.

Gammel 13-02-12, 12:05   #568
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Den er nydelig og satt fantastisk på fordi den faller så flott som bare en kjole fra Container kan....

Jeg har handlet på nett hos olines.no og hadde kjolen i min postkasse dagen etter jeg bestilte.

Container liker man ja. Takk for tips om nettbutikk.

Gammel 13-02-12, 15:23   #569
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Fant meg parkas på salg, i farge jeg ønsket meg. Den var superfin, og jeg var strålende fornøyd. Ble bursdagsgave litt på forskudd, og det var helt greit for meg. Er Didriksons:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-02-12, 15:54   #570
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke glemme den røde kjolen over her. Men er redd for å kjøpe uprøvd, den er sannsynligvis finest om man har små pupper og veldig smalt liv.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-02-12, 16:03   #571
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Denne har jeg bestilt i dag. Lot meg faktisk friste av et kjendismoteoppslag, men kjolen var midt i blinken. Prisen også!

Jeg har også latt meg friste og må si jeg er spent! Er jo veldig vanskelig dette med størrelser, men jeg tok sjansen på å bestille den størrelsen jeg kjøper i alt annet for tiden og håper det beste!

Gammel 13-02-12, 22:47   #572
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Denne fra Line of Oslo

Og denne fra Line:

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 13-02-12, 22:52   #573
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

70% salg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 13-02-12, 23:15   #574
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

70% salg.

Hvor?

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 14-02-12, 00:13   #575
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk den siste på Noa Noa, Grünerløkka.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 15-02-12, 08:58   #576
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Da har jeg også bestilt den røde kjolen. Mitt første kjøp fra ASOS, veldig spent på størrelsen.

Gammel 15-02-12, 10:32   #577
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Da har jeg også bestilt den røde kjolen. Mitt første kjøp fra ASOS, veldig spent på størrelsen.

Jeg også!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-02-12, 10:41   #578
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den blusen var skikkelig lekker. Hvor stor sjanse er det for at det er flere igjen i salget, lissom...

Gammel 15-02-12, 11:18   #579
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madicken, gir du oss en tilbakemelding på størrelsen når du får kjolen? Jeg blir litt forvirra av størrelsestabellen på Asos' side. Vanligvis bruker jeg 8 i britiske størrelser, men her ser det ut til at 10 blir riktig.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-12, 15:33   #580
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Madicken, gir du oss en tilbakemelding på størrelsen når du får kjolen? Jeg blir litt forvirra av størrelsestabellen på Asos' side. Vanligvis bruker jeg 8 i britiske størrelser, men her ser det ut til at 10 blir riktig.

That makes two of us, lettere tummelumsk jeg også men tok sjansen på str 8.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.