Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-13, 22:42   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ved nærmere ettertanke er den røde muligens litt for gøy på håret, hvilket også innebærer at den føles prangende etter to gangers bruk? Nei, sannelig om jeg er sikker.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 25-02-13, 22:48   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ved nærmere ettertanke er den røde muligens litt for gøy på håret, hvilket også innebærer at den føles prangende etter to gangers bruk? Nei, sannelig om jeg er sikker.

Enig. De to andre har i tillegg finere form, synes jeg.

Gammel 25-02-13, 23:02   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er det de Vagabond, Dee boots, kokosbolle? Der står det at de har 7cm hel, ser ikke sånn ut av bildene dine da..
Veldig fine.

Gammel 25-02-13, 23:11   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det de Vagabond, Dee boots, kokosbolle? Der står det at de har 7cm hel, ser ikke sånn ut av bildene dine da..
Veldig fine.

Nei, det ble ikke de. Dette er et merke som heter Face. 799,- på Eurosko. Skinn. Utrolig myke og gode å gå med. De har hatt svarte før, men var utsolgt. Hadde brune og grå der jeg handlet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 01-03-13, 23:21   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 02-03-13, 11:49   #6
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Det syns jeg ikke. Syns heller den siste kjolen er litt for gøy på håret, og den svarte litt kjedelig.

Gammel 02-03-13, 13:27   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sko fra Bianco

Og genser fra Cream

Gammel 02-03-13, 15:44   #8
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt meg denne kjolen, falt pladask og dessuten har jeg ikke en gul kjole fra før. Den skal være litt stretchy i stoffet, muligens at jeg kan få plass til preggismagen også, det vil være en bonus.

Gammel 02-03-13, 18:30   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Sko fra Bianco

Og genser fra Cream

Fine sko! Er dem i skinn?

Gammel 02-03-13, 18:29   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes den nederste er finest.

Gammel 25-02-13, 22:41   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ankelboots til meg i dag. Mannen synes jeg fikk veldig lange bein.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 25-02-13, 23:34   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Oversized genser fra B-Young - knallfin på!

Gammel 26-02-13, 11:15   #13
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bomkjøp

Sist redigert av Dronningen : 07-03-13 kl 21:32.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 26-02-13, 21:24   #14
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Må ha sko til de nye skia mine, nå er jeg klar for Hafjell.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-13, 11:08   #15
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nye sko til trening:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-13, 13:39   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg TRODDE jeg hadde kjøpt meg knallgule sko i forrige uke, men jeg har tydeligvis gjort noe galt - men NÅ har jeg kjøpt.

Årsaken er 50-årsdag til min svigerinne hvor dresskoden er "Noe gult" - jeg ser spysjuk ut med gul, men det kan funke til dongeri på sommerstid og de kostet 150 kroner.

Gammel 28-02-13, 14:01   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fy flate! Klarer du å gå på de?
Jeg har akkurat bestillt støvletter på Brandos med 6cm hel men de føles så høye så jeg lurer på å sende de tilbake.. de er bittelitt trange også så..

Gammel 28-02-13, 14:21   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jo 10 "effektive" cm. Ikke akkurat fotformsko, men noe jeg fint kunne gått med en dag. Smertegrensa mi i henhold til comfort går på 11 cm vil jeg si - men klart: Disse er for en kveld i hovedsak.
(dog kan det være de er for små. Det står de er små i størrelsen. Jeg vipper mellom 36/37 og kjøpte 37 - men er de virkelig små, burde jeg kanskje ha 38? vi får se...

Gammel 02-03-13, 15:45   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har så lyst på bukser med litt mønster til sommeren, men føler ikke at det er forenlig med å ikke være superslank... hm. Noen som har dette som bruker 42-44 i bukser?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 02-03-13, 19:36   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har så lyst på bukser med litt mønster til sommeren, men føler ikke at det er forenlig med å ikke være superslank... hm. Noen som har dette som bruker 42-44 i bukser?

De buksene jeg har kjøpt over her et eller annet sted, må da være fine uansett størrelse? Eller tenkte du noe tettsittende?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.