|
|
#561 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådPasta med kjøttsaus. Muligens brødskive i stedet til meg, for å ikke utfordre halsbrannen for mye. I går var det kyllingrester til de store og havregrøt til de små.
|
|
|
#564 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFiskekaker med persille og hvitløk, potet, revet gulrot og brokkoli. Remulade. |
|
|
|
|
#565 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådelg-kjøttkaker i brunsaus (glutenfri) og grønnsaker og poteter |
|
|
|
|
#566 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådLaksewraps. Sikker vinner for liten og stor! |
|
|
|
|
#568 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådVill og gal, vi spiste på Mc Donalds. |
|
|
|
|
#569 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådBrun lapskaus etter en oppskrift jeg ramlet over på Facebook. Veldig, veldig godt!
|
|
#570 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det fredagspizza! Evigheter siden vi hadde det sist. Blir langpannepizza med tomatsaus, bacon, skinke, løk, ananas, ost og rømmedressing til.
|
|
#571 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådKarbonadesmørbrød, enkelt og greit.
|
|
#572 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådEndelig tacofredag igjen. Noen uker siden sist, så nå gleder jeg meg til mat. Ungene har spist sin kjedelige versjon, så spiser vi voksne i fred og ro når de er i seng.
|
|
#573 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådBiff, røstipotet, smørstekt sopp og asparges, tzatziki og salat. |
|
|
|
|
#575 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådUngene fikk henoldsvis fiskekake og havregrøt før vi svosjet i hagen, vi voksne venter på indisk.
|
|
|
#576 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådTai take away her.
|
|
#577 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag har vi nettopp spist hjemmelaget pizza. Med løk, røkt skinke og ruccola til meg, og pepperoni og oliven til mann og barn.
|
|
#578 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådVi hadde en hel stangekylling stekt i ovnen med hvitvin og urter og sitron inni, båtpoteter, asparges og brokkoli. |
|
|
|
|
#580 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI går hadde vi en omgjort, vegetarisk (helt nydelig) versjon av den chilikyllingen som ble lagt ut over her for noen dager siden.
![]() |
|
|