Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-16, 07:06   #561
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

At jeg må stå opp hver dag. Hilsen morgengretten

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 09:14   #562
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

At jeg må stå opp hver dag. Hilsen morgengretten

Gammel 15-07-16, 10:11   #563
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å pakke

Gammel 15-07-16, 10:54   #564
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Å pakke

Ja!! Jeg kommer til å få kjempedårlig tid snart.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 12:38   #565
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg irriterer meg over at jeg irriterer meg over at folk lager lyder når de spiser. Spesielt mannen synes jeg er bråkete når han spiser. Men jeg kan liksom ikke si noe om det heller, det er jo mitt problem. Han spiser helt vanlig.

Sist redigert av Anne C : 15-07-16 kl 15:15.
Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 12:52   #566
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Å pakke

Oh yes... Vi har ikke begynt enda og drar i morgen tidlig. Sukk...

Gammel 15-07-16, 14:45   #567
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

At jeg irriterer meg over at folk lager lyder når de spiser. Spesielt mannen synes jeg er bråkete når han spiser. Men jeg kan liksom ikke si noe om det heller, det er jo mitt problem. Han spiser helt vanlig.

Jeg irriterer meg over BÅDE folk som irriterer seg over spiselyder OG at jeg lager spiselyder selv. Det klikker i munnen når jeg spiser, jeg får ikke gjort noe med det og jeg irriterer meg grønn over det selv. Og over de som ber meg spise lavere, jeg kan f..n ikke noe for det.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 15:10   #568
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Mennesker under 50 som ikke har fungerende SMS, og som leser mail maks to ganger i uka.

Gammel 15-07-16, 15:13   #569
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkeltsokker
Med 6 stk i familien, så blir det så vanvittig mange sokker som mangler en partner!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 15:15   #570
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg irriterer meg over BÅDE folk som irriterer seg over spiselyder OG at jeg lager spiselyder selv. Det klikker i munnen når jeg spiser, jeg får ikke gjort noe med det og jeg irriterer meg grønn over det selv. Og over de som ber meg spise lavere, jeg kan f..n ikke noe for det.

Jeg skulle egentlig skrive at jeg irriterer meg over at jeg irriterer meg over det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 15:16   #571
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Kranglete kne.

Gammel 15-07-16, 16:24   #572
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kranglete kne.

Jepp

Gammel 15-07-16, 16:39   #573
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kranglete kne.

Kranglete kropp.

Og mann som skulle handle fredagsmiddag.. Og kommer hjem med lapskaus på boks! Det er nesten ikke lov.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 16:55   #574
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Å pakke

Gammel 15-07-16, 17:36   #575
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

[quote=Nessie;4431954

Og mann som skulle handle fredagsmiddag.. Og kommer hjem med lapskaus på boks! Det er nesten ikke lov. [/QUOTE]

Min hadde blitt sendt ut igjen for å handle noe annet til meg.

Denne ferien her og så er det to hele dager igjen.

Gammel 15-07-16, 19:14   #576
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Yr som har lovet sol i 3 dager, men vi har blitt avspist med lave tåkeskyer alle dagene. Nevnte jeg at jeg ikke har sett sol i to ferieuker nå?
Neste år skal jeg ikke gå på blemmen å ikke bestille sydentur igjen. Bill.mrk: trenger sol.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 15-07-16, 23:52   #577
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Yr som har lovet sol i 3 dager, men vi har blitt avspist med lave tåkeskyer alle dagene. Nevnte jeg at jeg ikke har sett sol i to ferieuker nå?
Neste år skal jeg ikke gå på blemmen å ikke bestille sydentur igjen. Bill.mrk: trenger sol.

Jeg er i "sydenland" nå. Og jeg irriterer meg over svenske "Kjell-kjekken" menn som blir irriterte og oppgitte når de får beskjed av personalet om å kle på seg i spisesalen. Tenk at han ikke fikk sitte å spise lunsj i bare badeboxeren. Og kona og døtrene himlet med øya når de måtte ta på noe utenpå bikinien.

Jaja. Folk er åpenbart forskjellige.

Gammel 16-07-16, 02:25   #578
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Franske og tyske bobiler som kjører i enogsekst i nittisonen på E6!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 16-07-16, 11:11   #579
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skulle egentlig skrive at jeg irriterer meg over at jeg irriterer meg over det.

Jaja, da er vi to. Siden lyden ikke blir borte, så er det tull av meg å irritere meg over den.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-07-16, 11:11   #580
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rot. Mitt eget er verst, for da kan jeg ikke skylde på noen.

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.