|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Vi har ganske mye av det på lista, men mangler omtrent en tredjedel. Viktigst er vannbeholder/ferskt vann. Jeg skal jobbe med denne i morgen. Vi har liksom ikke fylt opp etter mellombo og innflytting her. |
|
|
|
|
#2 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Vi har Jod-tabletter. Det er alt. Vi burde kanskje lagre vann? Klarer ikke helt forholde meg til dette, merker jeg.
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
Jeg kjøpte av de 5 -litersdunkene på Rema, Bare Vann tror jeg de heter.
|
|
#5 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg merker at det er litt vanskelig å forholde seg til dette.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Vi skal begynne å kjøpe inn litt til et lager. |
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Ja, vin er kanskje det viktigste. Hvorfor står ikke det på listen?
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg finner ikke den lenken til hvordan rense vanndunk, noen som ikke har brukt opp hjernen sin på ukrainske gass-oligarker?
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg har i ramme alvor sjekket hva vi har og hva som anbefales å ha i beredskap. I like ramme alvor har jeg skaffet det jeg fikk tak i ved bruk av apostlenes hester. Vi hadde det meste fra før av, mye fordi vi er litt hamstrete av oss. |
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Vurderte å kjøpe sånn 5-litring nå, men jeg gikk til butikken, og orket ikke enda mer bæring!
|
|
#15 |
|
I endring
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg tenker at det meste kan løses med våpen, så her i huset kan alle beboere håndtere både rifler og pistoler så tenker at vi er berget.
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Klart, hvis man ikke HAR mat, så får man røve den.
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Vi har både våpen og mat.
|
|
|
#18 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg har jod-tabletter. Trenger jo bare til ungene, vi voksne er over 40, så kan bruke resten til å bytte til oss batterier. |
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Men altså, det med over 40, er ikke det en litt gammeldags gjennomsnittsvurdering? Er det ikke noe med at hvis man mangler jod, så må man fylle opp full fart i tilfelle atomnedfall, for ellers fylles det opp med radioaktivitet i stedet? Og jodmangel er jo nærmest en folkesykdom blitt - det var det ikke før.
|
|
#20 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
Man bør kanskje det? |
|
|
![]() |
|
|