|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Idag har vi kjøpt cafebord på Finn.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har solgt hekksaks og litt annet og kjøpt hagemøbler og en solseng. Prøvde å gi bort på finn men det ble bare mas, så det kjørte vi til lokal bruktbutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg elsker å kjøpe brukt! Mitt siste kjøp var et par fine grønne sommersandaler (med litt høye hæler), samt en fin Cala & Jade-veske. Har ikke solgt så mye i det siste, men burde lagt ut en støvsuger som ligger i veien her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trøndelag
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Fikk ryddet unna og solgt en del før vi skulle ha konfirmasjon, et par sykler, hyller og div. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Har du en brukbar støvsuger du ønsker å selge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Det ordner seg alltid
Jeg har en eldre Miele å selge. Den har "fjernstyring" på håndtaket men den fungerer ikke lenger så man må stille styrken og av/på på selve støvsugeren. Mener den fungere helt fint ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
Ok. Tror jeg går for en uten defekter (siden den vi har også er delvis fungerende). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Vi har fått fatt i to trådløse mikrofoner med mottaker nå i det siste. Så og si ubrukte (den ene var helt ubrukt og kom innpakket som fra fabrikk), og under halve prisen av hva de koster i butikk. Begge i original koffert/veske. Elsker å gjøre sånne kupp.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Kjøpt masse brukt, Blæst-poncho, Careless kimono, Careless pysj og Holzweiler skjerf.6 hagestoler til campinghytta. Og solgt mye, så det gåt sånn noenlunde opp i opp.
![]() |
![]() |
#10 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Yay! Nå når kroppen min forandrer seg kan jeg bruke bukser for første gang på mange år, og jeg har kjøpt to Filippa K Karlie trousers på tise. Én sort og én beige/taupefarget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hvor: Trøndelag
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Vi har vært på bruktmarkedet for å kjøpe bursdagsgaver til den kommende 7-åringen. Hun ønsker seg plutselig hello kitty kosedyr og stæsj, og det er det ikke mye av i butikkene nå, så vi har trålet finn og fått tak i et ubrukt kosedyr med lappen på, et smykke og ei veske. Sistnevnte er fortsatt på vei med Post Nord, så dette blir spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg også, en kjole, et dongeriskjørt fra Lee, og en rød skjorte/jakke i lin fra UFF.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har dere prøvd konseptet Cirkulær?
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det finnes flere ligende slike brukthandler som Polyanna viser til, bla. Loppo, Din Handel osv. De er slik at de som selger leier seg en stand per uke for sine ting og betaler leie/ kommisjon - primærfordelen for klær er at de gjerne har prøverom så man kan prøve klærne (de selger alt mulig annet også, det kommer jo an på hva selgeren vil selge). Synes det er helt genialt å kunne prøve klær på et "nøytralt" sted. Å trope opp hjemme hos noen og kanskje måtte si at "nei takk, det var ikke helt det jeg så for meg", det er litt kleint. Så det synes jeg er en kjempefordel med slike butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Kjøpte bruktbil for et par uker siden. I sommer skal jeg gjennomgå det jeg har som jeg ikke bruker og selge/gi bort
![]() |
#19 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg fikk kjøpt drømmelampa mi pent brukt her om dagen. Den store gule gulvlampa fra Kremmerhuset som ser ut som en skrivebordslampe vi hadde i gamledager. Elsker den! Hadde nettopp kjøpt en annen brukt lampe like før annonsen for den gule kom, så nå har jeg to som er tiltenkt samme plassen.
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Mine tidligere favorittsandaler (svarte skinnsandaler, litt chunky platå, med rem rundt ankelen), limt en rekke ganger, avgikk offisielt ved døden etter sist jobbfest. Nå har jeg endelig funnet en erstatter, på 'tise. Ikke akkurat lik, men samme stil, jeg fikk dem i dag og de er kjempekule og kjempegode å gå i!
![]() |
|
|