|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaFøffaen, det var en sterk historie. Det blir bare ord mot ord, men jeg vet hvem som har mest troverdighet i min bok.
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Haddy og bokaFår ikke lest artikkelen.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaIkke her heller, Fersken?
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Haddy og boka
Det kommentarfeltet der var ille. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tatt på
|
Fant den i Aftenbladet tilslutt, så har lest nå.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaSom tidligere ung selger på mange sammenkomster med eldre kunder med makt og status, synes jeg ikke det er det minste rart at man ikke har verktøy til å takle en mer enn dobbelt så gammel nasjonal lederskikkelse som uinvitert tar for seg.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Yes!
|
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Mulig jeg er blitt for tykkhåret, men jeg syns faktisk ikke det kommentarfeltet var så ille som fryktet. Det var jo rett så mange, både menn og kvinner, som tydelig tok til motmæle mot de som snakket stygt om varsleren. På Giske sin facebook var det mye verre, der var det 90+% støtte til ham.
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Vi er forskjellige, jeg synes det var endel stygt, spesielt under en del positive kommentarer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg er enig i at det var mye stygt også. Men jeg syns det er flere som tar til orde mot de stygge kommentarene nå enn før.
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Tykkhåret.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Haddy og bokaOgså er det jo godt å få le litt.
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Haddy og bokaHan har jo bare vært inkluderende , leste jeg i dag. Det finnes definitivt andre måter å være inkluderende på , godt er det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Haddy og bokaJeg får ikke lest artiklene, men hva skjedde på dette nachspillet? Og er det samme nachspiel men to forskjellige varslere?
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det er snakk om flere ulike nachspiel. Det ser ut til å ha vært helt vanlig med nachspiel på partiarrangement, der godt voksne politikere drikker med tenåringer. Flørtende stemning og mye seksuell humor. Og flere jenter varsler altså om hender som smyger seg under klærne, beføling og stryking. Det har tydeligvis vært et vanlig festfenomen i enkelte kretser i partiet. Sikkert litt stas å bli invitert på slike nachspiel, med folk man ser opp til, når man er ung, bli inkludert, føle seg sett og viktig. Og da er det ikke veldig lett å si nei. Særlig ikke når han fortsatt er i lederposisjon. Nå som han ikke lenger har noe verv, og mange av disse jentene har forlatt politikken, så er det lettere å komme med disse historiene uten å risikere noe.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-09-20 kl 10:47. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Haddy og bokaFy søren. Giske er jo helt klart utenfor rammene for hvordan man kan oppføre seg. Men den kulturen i AP som nå får flomlyset på seg er skikkelig stygg. Jeg tror ikke et øyeblikk på at ikke de voksne og "anstendige" folkene i AP visste hva som skjedde. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Det samme med ordfører og Giskestøtter Otervik i Trondheim. Hennes intervju leste jeg også i går. Nei, hun visste nok ikke alt for hun var ikke akkurat nattens dronning. Elns.
|
|
|
#19 |
|
Dragedytteren
|
|
![]() |
|
|