Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-25, 10:29   #561
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Du skriver alltid så fint om barnebarna, Nextlife!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-25, 15:14   #562
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Du skriver alltid så fint om barnebarna, Nextlife!

Tusen takk, så hyggelig sagt.

Gammel 23-05-25, 16:46   #563
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny bil! Til meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-25, 17:06   #564
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir også alltid glad for hvordan du skriver om barnebarna - også i baketråden! Heldige unger, altså!

Gammel 23-05-25, 21:14   #565
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gjort utrolig mye idag, blant annet vært mye ute blant folk, stranda, en tur i byen, restaurant og nå er jeg sliten kjenner jeg.

Gammel 24-05-25, 17:43   #566
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Begge barnebarna har vært her fra frokost og til nå nettopp. Vi har lekt med lego og keyboardet har vært i bruk. Det har uteskoene også, vi har vært i nærmeste barnehage og brukt klatrestativene der. Det er skikkelig stas med den tilliten og de forventningene de har til oss. Skikkelig kos er det.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-25, 18:29   #567
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ordnet håret hos den lokale vgs sin frisørlinje. Det var ikke uproblematisk. mine lyse striper ble lyse innerst, og resten ble rosa-oransj! :O måtte naturlig nok tilbake dagen etter, og det rosa-oransje som de prøvde få lyse, ble lost case. Så da måtte håret farges i en fin brunfarge, og sluttresultatet ble veldig bra!

Gammel 25-05-25, 20:34   #568
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Idag var det godt å komme hjem fra Hellas.
Og akkurat nå, litt alene/egentid i sofaen.

Gammel 26-05-25, 07:10   #569
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det har gått så bra på jobb de siste tre nettene. Jeg var litt nervøs fordi jeg for første gang skulle ha ansvar for 6 beboere, og ikke den ene som jeg pleier å ha. Men det har altså gått superbra, så jeg starter uken med mye mestringsfølelse.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-25, 07:25   #570
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Så bra, Frukt

Gammel 27-05-25, 10:30   #571
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hybridbilen min, som også har gått under kallenavnet utgiftsposten den siste tiden, bestemte seg for noen måneder siden at den ikke ville lade batteriet. Og siden jeg har hatt kostnader som nærmer seg 40 lapper det siste året på den (ref. kallenavnet) har jeg ikke orket å gjøre noe med det, for den funker jo uten.

Men her om dagen ombestemte den seg plutselig, så nå lader den igjen. Kanskje den bare trengte å sutre fra seg?

Gammel 27-05-25, 13:24   #572
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som en software-ting. Min MG (ny!) nektet plutselig å lade. Litt hjelp fra fb-gruppen senere: den trengte bare en slurk med hurtiglading (ingen annen type lading), så var den seg selv igjen.

Gammel 27-05-25, 15:09   #573
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Høres ut som en software-ting. Min MG (ny!) nektet plutselig å lade. Litt hjelp fra fb-gruppen senere: den trengte bare en slurk med hurtiglading (ingen annen type lading), så var den seg selv igjen.

Jeg har jo ikke gjort noe med softwaren, bare gitt den tid og rom til å sutre seg ferdig. Fått meg bil som matcher personligheten, si.

Gammel 28-05-25, 06:33   #574
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Gammel 28-05-25, 06:52   #575
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk B på eksamen i Vitenskapsteori og metode, målet var å stå. Så jeg må si meg meget fornøyd med den karakteren.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 07:38   #576
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer AnneC!

Gammel 28-05-25, 08:08   #577
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gratulerer Anne C!

Gammel 28-05-25, 08:31   #578
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye, Anne C!

Gammel 28-05-25, 12:40   #579
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går: Eksamenskonserten til min kjære niese, som er ferdig med master i utøvende musikk. Nydelig konsert og utrolig imponerende framføring. Og hyggelig samling med hele storfamilien hjemme hos oss etterpå, med kake og champagne til langt på natt. Trøtt i dag, og styrete i går med så mye folk, hvorav fem personer og to hunder overnattet hos oss, men likevel verdt det.

Ja, også er jeg glad for at det er fridag i morgen.

Sist redigert av My : 28-05-25 kl 13:11.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 13:22   #580
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

En ting mindre å bekymre seg/tenke mye på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.