|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#561 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er stolt av meg selv siden jeg ikke lenger er fliskutterjomfru.
|
|
|
#562 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Dæven Mams, imponert! |
|
|
|
#563 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Bestiller et lass sommerklær fra H&M. Gleder meg til første pakke!
|
|
|
#564 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og irriterer meg over at jeg må på gamlejobben og gjøre en jobb som sjefen min har tatt over for meg, og som hun ikke får gjort fordi noen på et kontor er sinnsykt trege |
|
|
|
|
|
#565 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter og lurer på hvordan jeg skal få ettermiddagen til å gå mest mulig knirkefritt med ansvaret for tre barn alene. :sliten:
|
|
|
|
#566 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Lader opp til Sangriadrikking i kveld |
|
|
|
|
|
#568 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Lager middag. Begynner å lukte godt. |
|
|
|
|
|
#569 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Oppdaterer meg på endringer i statens reiseregulativ.
|
|
|
#570 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Psyker meg opp til nattevakt.
|
|
|
#572 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Vurderer faktisk å gå ut en tur. |
|
|
|
|
|
#573 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på at lillebror skal våkne og leter etter inspirasjon til å rydde.
|
|
|
#574 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Leter etter motivasjon for å komme meg på jobb.
|
|
|
|
#575 |
|
Går videre
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skriver på ny Cv, mens jeg venter på at lillebror skal våkne. Han har sovet i 2 timer nå og det er rekord!!
|
|
|
#576 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på at snuppa skal sovne, så jeg kan hoppe i dusjen, hente posten og spise en bedre lunsj. Håper, håper at selvangivelsen ligger i postkassen i dag. |
|
|
|
|
|
#577 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skal akkurat til å smøre meg ei skive og sette på "Burn after reading". Og drikke en øl. Fordi det er, ehm, torsdag.
|
|
|
#578 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Nettopp kommet hjem fra en skole uke i Bodø.
|
|
|
|
#579 |
|
både her og der
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ungene sover og jeg skal se over noe til i morgen (jobbgreier). Mannen er på trening, så nå har jeg huset for meg selv. Deilig.
|
|
|
#580 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er ikke helt i form, og har et lass med klær jeg må legge sammen!
|
|
![]() |
|
|