Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 08:08   #561
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Arken: de øverste var kjempefine. Er de varme? Pris?

Jeg har de øverste, de er fantastiske å gå i, og relativt varme til å være uforede, men de er altså uforede - jeg bruker dem ikke midtvinters.

Jeg kjøpte mine i Edinburgh til cirka tusenlappen, jeg vet ikke nøyaktig hva de koster her.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 18:29   #562
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppa i dag! Hadde med mamma og da blir det handla.

Fra HM.
Til å slenge over bikinen på stranda

Squin jeans i en ganske fin vask synes jeg, satt som et skudd

Rosa cardigan (finest uten belte på meg, utrolig deilig på)

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 18:30   #563
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter handleturen fikk jeg ta en "handlerunde" i klesrommet (ja, det er et rom ) til mamma. Den dama er ikke sann, hun handler så mye fint tøy som hun aldri bruker. Men det er jo helt topp for meg. Dagens fangst, alt er ubrukt og noe med lappen fortsatt på.

Strikket Bruuns Bazaar genser, utrolig deilig på

Saint Tropez silkeaktig topp i grått

Fantastisk lekker og utrolig deilig kjole i grønn med sort silkekant. Denne satt virkelig som støpt på meg, men er for lang til mamma. Fra Twin-Set Simona Barbieri.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 18:35   #564
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Og litt til fra mamma

Beige cardigan fra Saint Tropez

To die for kjole fra Armani Exchange

Ullcardigan fra Benetton

Jeg tror jeg har nok klær for en god stund.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 19:27   #565
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kan jeg låne mammaen din en stund?

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 19:30   #566
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var mammaen sin det!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 20:08   #567
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil også ha en sånn mamma!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 20:53   #568
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kokosbollemamma til meg også, takk !

Gammel 14-09-10, 20:54   #569
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg er kjempefornøyd.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 21:13   #570
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mammaen din kan jo legge ut noe på markedsplassen her Kokosbolle

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 21:15   #571
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Mammaen din kan jo legge ut noe på markedsplassen her Kokosbolle

Jeg har tenkt på det, glemte å si det i dag, jeg skal nevne det for henne. Blir vel jeg som må selge for henne for hun orker ikke selv.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 21:22   #572
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heldige kokosbolle! Så mye fint da

Mitt ikke-handle-forsett sprakk fullstendig i dag. Note to self: ikke dra til Fine Ting på Byporten.

Hjerteskjerf (det rosa og sorte i front)
Genser fra Aymara (i brunt)

Pluss en singlett fra Hunkydory og genserkjole fra Mads Nørgaard.

Glemte nesten disse:

Sist redigert av kiddo : 14-09-10 kl 21:46.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 21:37   #573
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Denne i navy
Alt testet, og den er godkjent. Pissregnet når vi skulle på 1.klassetreff ute i dag.

Ja, og en ny sportsbh. Det trengtes.

Gammel 14-09-10, 22:27   #574
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Har bestilt disse:

Veldig spent på om jeg kan ha dem til tights o.l. Har så innmari tynne legger. Til jeans blir de i hvert fall fine, også kan jeg jo ha to lag med ull i vinter.

Gammel 14-09-10, 22:32   #575
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 22:44   #576
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Denne i navy
Alt testet, og den er godkjent. Pissregnet når vi skulle på 1.klassetreff ute i dag.

Ja, og en ny sportsbh. Det trengtes.

Finst den bare med mønster?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 15-09-10, 18:02   #577
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er min nye favoritt-trøye fra Boden (Hamptons Tee). Veldig god og akkurat passe på alle måter - lengde, tykkelse, stretch, utringning. Har fått den hvite med blå striper, og venter på de andre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg boden.jpg (73,4 KB, 303 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-10, 18:13   #578
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dette er min nye favoritt-trøye fra Boden (Hamptons Tee). Veldig god og akkurat passe på alle måter - lengde, tykkelse, stretch, utringning. Har fått den hvite med blå striper, og venter på de andre.

Åh.

Gammel 15-09-10, 19:00   #579
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Mitt ikke-handle-forsett sprakk fullstendig i dag. Note to self: ikke dra til Fine Ting på Byporten.

Word. En helt livsfarlig butikk. Var der i forrige uke, og kom ut med denne i midnattsblå:

Og denne:

Ikke så lett å holde seg unna, heller, spesielt ikke etter at de begynte med bilder i nyhetsmailene sine.

Flotte ting, kiddo! Lurer på om jeg ikke må ha et sånt skjerf.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 15-09-10, 20:01   #580
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk Nydelig det du har kjøpt også!

Brukte skjerfet i dag, følte meg veldig fin

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.