Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 21:25   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.932
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Åå, kjøper jeg en annen fra de eller ett annet sted?

Jeg kjøpte den de anbefalte i samme butikk. Liker den veldig godt. Kostet en hundrings eller så.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 21:28   #42
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Camomilla: På Oslo City har de en egen Mac-avdeling på Estetique. Det er et godt merke, og de er veldig flinke til å gi tips og råd og anbefale farge og sånt.

Takk, men da må jeg jo til byen da.
Var innom Estetique på Strømmen en dag denne uken og der var det en helt RÅ fyr som tipset i øst og vest og delte villig ut prøver. Herlig fyr som jeg kunne tenke meg å prate mere med og få flere tips.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 21:29   #43
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kjøpte den de anbefalte i samme butikk. Liker den veldig godt. Kostet en hundrings eller så.

Okei, takk for tipset.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 21:53   #44
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg aner ikke, men har lyst på sånne pene bryn.
Jeg har tenkt/ønsker meg time i studio til Jan Thomas hos han brynguruen.

Duh! Dette er ikke ment som suck-up av noe slag, men - du har da fascinerende vakre bryn etter hva jeg kunne se på tirsdag!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 12-11-10 kl 22:51.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:06   #45
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Er det bare jeg som synes han øyenbrynsguruen hos Jan Thomas overdriver litt? Jeg mener jeg nesten kan plukke ut hvilke kjendiser som går hos han ved å se på vinkelen på brynene. De er litt i overkant dratt oppover.
Eller kanskje det er det som er cluet, og jeg er helt på jordet.

Jeg ble foresten inspirert til å skrive øyenbrynsminke på handlelista mi. Og ny pinsett. Jeg har lyst på denne fra Laura Mercier.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:10   #46
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Duh! Dette er ikke men som suck-up av noe slag, men - du har da fascinerende vakre bryn etter hva jeg kunne se på tirsdag!

Takk
Med sparkel og maling blir det bra

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:12   #47
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Kan noen vise bilder av en Jan Thomas Guru-kjendis? :bryn-nysgjerrig:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:24   #48
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kan noen vise bilder av en Jan Thomas Guru-kjendis? :bryn-nysgjerrig:

Ja, nå skulle vel jeg limt inn bilder av disse jeg mener jeg kan pinpointe på bryna, men da jeg søkte opp ofrene mine (Tone, Jenny, Marion osv.) så hadde jo alle så utrolig fine bryn, og slett ikke overdrevne. Så jeg må trekke tilbake utsagnet.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:14   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

...Eh, fordi de er ungdommer? Jeg nappet aldri brynene før jeg ble over tredve, før hadde de naturlig fin form og normal hårmengde. De siste årene synes jeg de har begynt å bli mer buskete og vokse litt utover neseryggen og jeg har gått til innkjøp av pinsestt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:42   #50
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Alt man slipper å tenke på.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:12   #51
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg vokser og napper brynene mine på salong ca hver 5-6 uke - så fine atte
Men det koster IKKE 650,- altså - Jeg betaler 100,-.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:44   #52
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg vokser og napper brynene mine på salong ca hver 5-6 uke - så fine atte
Men det koster IKKE 650,- altså - Jeg betaler 100,-.

Hvor da?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:51   #53
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Men altså - er det forskjell på pinsettar da?? Eg har da ein heilt ordninær ein, sikker billig, men eg får da nappa ut det som skal ut.

Ellers er eg fullstendig grøn på dette med bryn. Prøver nå å holde litt orden, men har ikkje peiling på kva som er "riktig" og "galt".

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:52   #54
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Her kan ein jo kose seg :

http://www.youtube.com/results?searc...+tutorial&aq=4

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:57   #55
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg digger Estee Lauder sin øyenbrynspen.


En veldig tynn spiss som man tegner tynne, korte streker med, der man har litt lite fylde i brynene.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:02   #56
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg vedlikeholdsnapper (herrrrlig ord) hjemme med en pinsett, og når det må ryddes skikkelig opp går jeg til ei berte som bruker tråd. Steike hun er flink, det går fort, og gjør mindre vondt enn både voks og pinsett. 150 kroner og hver femte gang gratis. Jeg liker henne, bortsett fra den horrible humoren ("Oooops! Der tok jeg for hardt i ... Unnskyld!" : ondt glis : ).

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:08   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Foruten Marilyn:

Mine er omtrent som dette. Jeg napper litt, men thats it.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 14:14   #58
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mine er omtrent som dette. Jeg napper litt, men thats it.

Ja, ja, rub it in.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 16:01   #59
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Eg som aldri har brydd meg særlig om øyenbryn har glodd på øyenbryn-shaping heile dag.
(neida, ikkje heile dagen da..)

For dei som diskuterte bruk av sånn tråd, kan jo kikke her... ser da ikkje SÅ vanskelig ut? (snurr film litt uti - det kjem etter eitpar minutt)


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 17:39   #60
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg var på parfymeri i dag og sa jeg trengte hjelp fordi jeg skulle ha øyebrynspudder og det som jeg trengte for få fine øyebryn. Den parfymeriansatte så ut som et spørsmålstegn og skjønte ingenting. Da han gikk for å spørre en annen ansatt så kunne ikke hun hjelpe heller. Dette var i ytlandet. Ok, på harryhandel, dah. Jeg får forsøke meg igjen i gamlelandet til uken.

FP er bare så inspirerende!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no