Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klarer dere å bruke opp klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-12, 09:45   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.878
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg kjøper nok alt for mye.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 09:49   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.145
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg bruker opp ganske mye klær, men noe varer jo en evighet (og blir umoderne).

Jeg har ett barn som bruker opp klærne sine og ett barn som vokser ut av klærne uten at de overhodet ser brukt ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:25   #43
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Hmm. Svarene her tyder ikke på at det er de samme som skriver her og i shoppingtråden (uten at jeg har sjekket det, altså). Jeg blir nemlig så overrasket over at det uttrykkes i denne tråden at man klarer å "bruke opp" klær og på den andre siden kjøper mange plagg for hver ny sesong (ref. shoppingtråden). Hvis jeg kjøper en god vinterjakke har jeg ikke brukt opp den etter hverken ett eller fem år, altså. Selvfølgelig avhengig av definisjonen av å bruke opp.

Definerer vi "bruke opp" forskjellig? Samvittigheten min klarer nemlig ikke å se en nuppete genser eller cardigan som oppbrukt, i og med at den er fullt funksjonell enda og gjerne kan ha nuppet allerede etter første vask, det er altså ikke snakk om noen reell slitasje. Men jeg ville jo vegre meg for å bruke den i de fleste sammenhenger, da.

Jeg har skjørt i skapet som er mange år gamle men bare brukt noen ganske få ganger. De vil aldri bli brukt opp, nå også fordi de aldri blir brukt fordi de er umoderne. I perspektivet vi forbruker altfor mye burde jeg antageligvis aldri ha kjøpt slikt, men har behov ved noen få anledninger.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:29   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.943
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg vil si at det kommer litt an på typen plagg

Et nuppete ullplagg fortsetter jeg å bruke fordi det er varmt og kan brukes under noe eller på tur.

En bomullsgenser som er slitt og slaskete vil jeg raskere definere som oppbrukt fordi jeg har for få anledninger til å bruke den. Jeg skifter som oftest ikke klær når jeg kommer hjem etter jobb og det er begrenset hvor "sliten" jeg vil se ut i helgene også.

Så ja, en genser som er synlig slitt og ikke pen lenger vil jeg, etterhvert, definere som utslitt og kaste. Det hender at jeg gir dem til Fretex, men jeg har følelsen av at heller ikke de er så glade i veldig slitte klær.

Ulltøy er noe annet. Det brukes så lenge det henger sammen. Men da er det et annet bruksområde.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:47   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hmm. Svarene her tyder ikke på at det er de samme som skriver her og i shoppingtråden (uten at jeg har sjekket det, altså).

Jeg kan ikke huske å noen gang ha postet i shoppingtråden, nei.

Sitat:

Definerer vi "bruke opp" forskjellig? Samvittigheten min klarer nemlig ikke å se en nuppete genser eller cardigan som oppbrukt, i og med at den er fullt funksjonell enda og gjerne kan ha nuppet allerede etter første vask, det er altså ikke snakk om noen reell slitasje. Men jeg ville jo vegre meg for å bruke den i de fleste sammenhenger, da.

Jeg har omtrent samme definisjon som Blå. Ullundertøy bruker jeg gjerne med både permanente flekker og hull. Så lenge de holder varmen og henger sammen, så er de ikke oppbrukt.

En jersey-topp som er sjaskete, utvasket eller falmet, eller av andre grunner ikke er pen lenger, er definitivt oppbrukt, selv om den har samme praktiske funksjon som da den var ny.

Nupper har jeg sjelden, da jeg helst kjøper klær av kvalitet eller materialer som ikke nupper.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:48   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.214
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

100% ull av god kvalitet kan dessverre også nuppe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:54   #47
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.330
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg skriver heller aldri noe i shoppe tråden, sikkert av samme grunn som de ikke svarer i denne her.

Siden jeg bruker opp klærne mine har jeg en tendens til å shoppe stort når jeg først shopper klær. Det er gjerne slik at alle buksene er utslitt samtidig, og så shopper jeg inn bukser. Tilsvarende for ullgensere eller skjorter/bluser. Det betyr at jeg i sommer shoppet klær for 6000 kr på en time, men så hadde jeg ikke kjøpt klær siden sommerferien for 5 år siden heller.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:55   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.902
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg skriver iblant i shoppingtråden, hvis det er slik at man må tilstå sin forbrytelse. Og ja, jeg kjøper masse nye klær uten at alle de gamle er oppbrukt. :bryter fullstendig sammen: Hva sier det, tenker du?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:59   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg har vel noen innlegg i shoppetråden. Jeg har handlet mye nytt i år, men det skyldes at jeg har endret klesstørrelse. Klærne som ikke passet lenger har jeg gitt bort til venninner og Fretex, og noe var defintivt klar for resirkulering.

Den ene kjolen jeg hadde med på ferie i forrige uke, er 13 år gammel. Og still going strong.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:00   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg bruker opp en del klær, men sjelden kjoler/skjørt. Bukser og gensere bruker jeg definitivt opp, og undertøy.

Moderne eller umoderne er irrelevant, jeg bytter ikke ut klær pga. mote.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:02   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

100% ull av god kvalitet kan dessverre også nuppe.

Det er sant, men jeg har veldig lite ullklær som ikke enten er undertøy eller tykke strikkegensere. Og de må gjerne nuppe så mye de vil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:04   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.214
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg har mye tynne ullgensere og cardigans, de kan bli nuppete uansett hvor dyre de er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:06   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.656
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Jeg har ett barn som bruker opp klærne sine og ett barn som vokser ut av klærne uten at de overhodet ser brukt ut.

Samme her. Eldste vokser fort. Yngste kan bruke klærne minst et år, gjerne mye lenger også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:07   #54
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skriver iblant i shoppingtråden, hvis det er slik at man må tilstå sin forbrytelse. Og ja, jeg kjøper masse nye klær uten at alle de gamle er oppbrukt. :bryter fullstendig sammen: Hva sier det, tenker du?

At du minner meg om meg selv, tror jeg? I allefall hvis jeg bare ser på akkurat det du skriver her.

Jeg grubler over min egen samvittighet i denne tråden, og er ikke ute etter å "ta noen", altså. Jeg har nemlig skapet fullt av klær og bruker bare en brøkdel, resten er ikke utslitt men ikke høyt på prioriteringslista lenger heller. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal unngå å ha det slik. Jeg ville gjerne ha en helhetlig garderobe med få klær hvor alt passer sammen og kan brukes og styles opp og ned.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 11:11   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg skal ikke påstå at jeg bruker opp alle klær. Det hender at ting blir kastet eller gitt bort uten at det er synlig slitt. Men jeg bruker klærne mine lenge altså, og har kjoler, skjørt og bluser fra flere år tilbake i full bruk. Tror de eldste klærne jeg bruker er fra 2005. og det som blir kastet er som regel sånt som enten er skikkelig gammelt eller som ikke sitter pent på meg. Jeg prøver å prakke slikt på noen andre da, jeg og mamma og søsteren min har en slags byttering der vi gir hverandre klær vi er lei av, ikke kler, ikke passer eller av andre grunner ikke vil ha. De fleste klærne jeg kaster er klær som ikke er pene lenger pga. at de er godt brukt.

Jeg skal dog innrømme at jeg liker klær og liker å følge med på moter, men at den interessen også gjør deler av garderoben ganske klassisk og tidløs for meg. Ofte syns jeg de tingene jeg likte for 7 år siden er fine den dag i dag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 15:58   #56
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Siden jeg er så lite hipp er det veldig sjelden noe havner bak i skapet fordi det er umoderne, jeg kjøper klær etter hva jeg liker og hva jeg synes kler meg, ikke fordi det er in. Jeg kjøper sjelden klær, men når jeg kjøper er det som regel av god kvalitet og de varer i mange, mange år. Jeg tror ikke jeg har opplevd å bli lei av det jeg har, men jeg synes det er helt greit å gi bort klær man er lei av/som ikke passer lenger til andre.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 16:10   #57
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.051
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Her brukes klærne opp ja. Har ikke så mye å velge i.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 16:48   #58
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Noe brukes opp, ja. Som undertøy, treningstøy, ullundertøy, sokker, strømpebukser, singleter/basic-topper og sorte cardigans. Klær uten om disse "bruksplaggene" sliter jeg sjelden ut, men det hender jeg kasserer tøy som nupper eller blir slaskete i vask. Jeg har endret litt fassong de siste årene, og det gjør at alt ikke sitter like pent lenger. Dette tøyet, og bomkjøp, selger jeg eller gir bort til familie/venner, fretex eller loppemarked.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 16:56   #59
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarer dere å bruke opp klær?

Klærne mine har krympet, men ellers er de fullt brukbare

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 19:54   #60
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Klarer dere å bruke opp klær?

Jeg bruker opp klærne mine, og er ingen shopper. Mitt nyttårsforsett er å slutte helt med H&M, både fordi jeg i det siste har blitt minnet på hvem som betaler prisen for billige klær og fordi at når jeg endelig finner et plagg jeg vil ha, vil jeg gjerne at det skal vare i årevis. Jeg reparerer klær, men går ikke med plagg som har synlige flekker eller hull.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no