Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 16:52   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Jeg tror jammen jeg skal opp enda en cup og ned rundt ryggen. Jeg bruker jo alltid de inneste hektene.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 17:19   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Om litt skal jeg til Dublin med gubben, og da skal jeg på Marks and Spencer og kjøpe meg nye BHer. De er billige og lekre, sinnsykt utvalg, gleder meg! Jeg har kjøpt meg nye bher nå, men jeg tror nesten at jeg kan gå ned enda litt rundt og opp i cup.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:44   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

JProblemet nå er at jeg har lyst på en tankini, men tipper at om jeg kjøper 65 GG vil den bli ørlite trang over magen.

Jeg har kjøpt meg både stroppetopp og tankini med innebygd bh, og begge deler har vært gode og stretchy rundt magen Kanskje spesielt stroppetoppene jeg har kjøpt - der har det vært godt med stoff rundt mageområdet. (ikke spaghettistropp-toppene - de har vært ettersittende om magen). Men hvis du skal bade i dem hjelper kanskje ikke det noe uansett ...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:02   #44
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Jeg må visst en tur til "ordentligundertøysbutikk" jeg også. Jeg har egentlig uendelig mange BHer jeg ikke er spesielt fornøyd med.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:43   #45
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Hmm, :vurderer la Lina:.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 21:20   #46
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Jeg testet teorien på HM i dag, siden jeg først var der.
Jeg skifter vanligvis mellom A85 og B85. Kommer an på passformen om det er A eller B.
I dag prøvde jeg en vanlig HM BH i C75, og den passet perfekt.
Dette var virkelig en aha opplevelse, jeg og mine små pupper i en C-cup!
Skal i en skikkelig undertøysbutikk en dag, det er iallefall sikkert.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:48   #47
Snurr
Sjenert
 
Snurr sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 19
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Noen som kan anbefale meg bra BH-merker?
Bruker i dag mest triumph, men kunne gjerne tenke meg å prøve noe annet. Har en del med spiler, men liker i grunnen best de uten. Bruker ca 85 D (men ser jo ut i fra denne tråden at det muligens ikke er rett str... )

__________________
3 herlige kranglefanter.
Snurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 23:07   #48
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Abonnerer på denne jeg og, skal etterhver ut på seriøs bh-shopping!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:03   #49
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Må bare ta frem denne igjen.
Jeg har vært på Change og handlet BH-er, jeg trodde jeg var en 75/80 D omtrent, helt til jeg så den filmen og kom meg til en ordentlig butikk. Jeg har litt angst for å ha med noen inn i prøverommet, men takket være filmen så slapp jeg det, for nå kunne jeg bedømme bra selv. Jeg er visst en 70F, faktisk. Jeg kan fint bruke 65G også, men jeg synes den var litt stram. (Man går opp en cup-strl. når man går ned en strl. rundt livet.) Puppene mine ser aldeles fantastiske ut! Det er virkelig forskjell når man har skikkelig BH-er, og man føler seg bedre også. Wow! liksom.
Så, jepp, oppfordrer alle til det.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:06   #50
Luba
Her er jeg
 
Luba sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 18
Luba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Det er så rart hvordan man kan variere i både cup og cm rundt fra merke til merke! Jeg har alt i fra C til E som alle passer!

Luba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:23   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Denne var bra! (Men jeg visste nok mer eller mindre alt for jeg har vært i en slik butikk der man fikk den typen hjelp, vel investerte penger).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no