Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Åkei, Voksipose?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 10:05   #41
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Er du gravid, Nin? Så koselig!

Ikke helt, men litt.
Baby blir det i alle fall i året som kommer. Kan skje veldig fort, kan gå litt tid.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 11:18   #42
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Vi har EasyGrow i EWS, og joda, posen er god, men den har et par irriterende punkter. Det verste er at når man skal lukke glidelåsen, har innerstoffet en lei tendens til å kile seg fast. Hver gang. Koble det med makkete unge og smal pose i utgangspunktet, vil jeg nok gi terningkast 4 til den.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:33   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

babyjogger må ikke kjøpes fra utlandet nei, den selges på barnas hus.

Jeg har en jeg kjøpte her inne som antakelig skal selges igjen etter bare få mnd opphold her i huset. Det sier vel sitt om hva jeg føler om den, men det skyldes at jeg aldri ble komfortabel med å ha ham tvunget fremovervendt, om det ikke er en problemstilling er det ei god vogn altså.

Vi har voksi aktiv, den er det god plass til. (Men den lages visst ikke lenger) Det finnes ikke nok fine dunposer i denne verden til at jeg ville byttet en pose med ullfyll mot dem, jeg er ullfanatiker da....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 20:18   #44
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Jeg har også EasyGrow, og har aldri hatt problemer med den. Urbanen derimot, den var et herk. Altfor lang og elendig passform.

Har forøvrig også den Babyjoggertrilla, kjempegod trille!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 20:34   #45
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Jeg elsker Easygrow-posen og Urban Jungle City-vognene. Solgte Oth igår..
Voksi Urban er noe HERK! Jeg har ikke hatt den selv, men vi har 4 av den i barnehagen og alle sklir ut av vogna, blir liksom hengende i selen. Posen er altfor lang, men skla vel passe opp til 6 år Ungene må kles på mye på overkroppen siden den er så åpen og den er stiv og uhåndterlig.

Vi har mange Odenwalder, de er gull Det samme med Easygrow og Ticket. Voksi classic blir også åpen i toppen når ungen blir ett år eller to, da kommer armene ut og de må kles på mer på overkroppen.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 08:50   #46
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Vi har Voksi Urban og å si at jeg er svært fornøyd med den vil være en overdrivelse...
På den andre siden så er jeg ikke direkte misfornøyd heller.
Vi har vennepar sor Lammy sin dunpose og Odenwalder og skulle jeg kjøpt ny pose nå ville nok ikke Voksi Urban vært valget.

Årsaken er hovedsaklig dårlig snurpe mulighet i åpninga og shitty'e glidelåser.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 08:54   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Jeg var veldig fornøyd med Ticket To Heaven dunpose i MB.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 08:59   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Er du gravid, Nin? Så koselig!

Gratulerer!


Ups, der leste jeg ikke resten av tråden

Lykke til med utstyrsvalg

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:02   #49
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Så spennende, Nin
Vil ellers signere helhjertet det Sjugger skriver om Babyjogger city elite

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:47   #50
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

:svett:
Her var mye poser altså, aner ikke hvem ende jeg skal begynne i.
Noen som har veldig lyst å lime inn bilde av noen poser?
Jeg har ikke mulighet til å sy ekstra hull i dem.
Hva med 7AM. Jeg hadde den minste varianten og der passet hullene i alle vogner men den er kanskje litt tynn. I tillegg har den jo borrelås så den kan festes skikkelig til vogna. Jeg har selvfølgelig gitt den til barnebarnet mitt og snuppa elsker den så den får jeg aldri i verden tilbake.
Vet de har en større og tykkere variant men aner ikke hvordan den fungerer.

Det var liksom litt greiere med vogntipsene her. Jeg skal reise og titte på den Baby Jogger vogna. Drar på Nordby så kan jeg sammenligne den med OTH'en.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:50   #51
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Gratulerer!


Ups, der leste jeg ikke resten av tråden

Lykke til med utstyrsvalg

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Så spennende, Nin
Vil ellers signere helhjertet det Sjugger skriver om Babyjogger city elite

Ja jeg er litt gravid men ikke fysisk. Jeg skal love dere, det er ti ganger verre å være gravid psykisk enn fysisk. Mitt andre svangerskap av denne sorten og jeg er helt ødelagt allerede.
Det er derfor jeg stresser litt. Her er ingen termindato, her er som regel bare en uke eller to å gjøre på når det gjelder handling av utstyr så jeg er nødt til å vite akkurat hva jeg skal kjøpe sånn at utstyr kan handles den ene dagen og klær den andre. Det er derfor jeg maser så fælt.

Forrige gang ble det handlet i hui og hast uten noen som helst planlegging i forkant og det ble selvfølgelig en del dyre bomkjøp. Må prøve å unngå det nå.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 09:54   #52
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Men du vet at det er en sånn "babystørrelse" på ungen, sånn ca?

skjønner at du vil være i forkant med disse store tingene som vogn og pose og slikt ja, så du slipper bomkjøp. (Men er du mentalt forberedt dersom ungen er så liten at den ikke skal i slik trille/sportsvogn enda, evt hvor stor er det aktuelt at den kan være?)

Lykke til, i alle fall.
som sagt, har du ikke mentale problemer med å ha ungen fremovervendt er babyjoggervogna finfin. Jeg bare klarer ikke like den, nettopp av den grunn. *sær*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:03   #53
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men du vet at det er en sånn "babystørrelse" på ungen, sånn ca?

skjønner at du vil være i forkant med disse store tingene som vogn og pose og slikt ja, så du slipper bomkjøp. (Men er du mentalt forberedt dersom ungen er så liten at den ikke skal i slik trille/sportsvogn enda, evt hvor stor er det aktuelt at den kan være?)

Lykke til, i alle fall.
som sagt, har du ikke mentale problemer med å ha ungen fremovervendt er babyjoggervogna finfin. Jeg bare klarer ikke like den, nettopp av den grunn. *sær*

Ja, det er babystørrelse på ungen, det vet jeg. Ungen er så liten at den ikke skal i trille, jeg har sett ut to bagvogner men greier ikke å velge hvem av dem jeg vil ha.
Begge bagvognene er såpass store at de ikke går i bilen, derfor trille. Trilla skal kun brukes når vi må kjøre bil, det er kanskje 1-2 ganger i måneden på kjempekort tur. Jeg kan ikke ha ei paraplytrille eller småtrille for den må kunne trilles i all slags vær og på all slags føre.Bortsett fra det vil ikke trilla bli brukt før fra 2 års alder. Jeg putter ikke en liten unge vendt bort fra meg altså.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:04   #54
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Ja, og derfor posegnålet mitt også. Skal ikke bruke trilla med en gang men det er greit å kjøpe pose til bagvogna som også passer i trilla sånn at jeg slipper å bytte den ut.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:28   #55
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Jeg hører mange skryte av ticketposen i slike vogner. Den lengste av dem. Ellers liker jeg odenwalder sine poser vesentlig bedre enn voksi urban i hvertfall, de ligger bedre i vogna og kan snurpes sammen skikkelig rundt ungen ved behov. Det finnes mange poser som ligner dem i fasong og de er nok greie alle sammen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:35   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Skryt av TTH, med bilder:



__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:41   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Skjønner.
Jeg har jo forelsket meg i den nye xapp'en, den som er vendbar og med liggestilling. Men den er ikke superlun og egnet for "all slags vær og føreforhold" da synes jeg. Men søt og liten i bilen...

(Min sønn er dog passert sin toårsdag, og likevel klarer jeg ikke å svelge at han MÅ sitte vendt fra meg. Vi brukte sportsvogndelen på barnevogna lenge, med vendbar sittedel (ei emmaljungavogn som er utgått modell nå) og jeg hadde ham nesten alltid mot meg, jeg ser jo andre snudde dem fra seg mye før meg, men jeg klarer det altså ikke, selv med en gutt på 2 år og 3 mnd vurderer jeg sterkt å kjøpe ei trille som kan vendes bakover, selv om det blir en noe bakoverlent stilling på ham da, siden de som lager den tror bare e minste barna skal se mot den som triller, åpenbart...) Jeg er altså sær, siden det faktisk ikke finnes vogner for mitt ønske. Før denne zapp'en kom, den er ganske nær (Jeg har en som ikke sover på dagtid lenger, så han trenger ikke god og lun sovevogn, bare vogn til å trille til og fra barnehagen)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:45   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Nå er jeg slik at jeg bytter muligheten til å snu bakovervendt med trillecomfort uten å mukke. Men zappen er ikke vogn for alle typer føreforhold altså, den er skrekkelig på snø og is.

Men har du sett på teutonia spirit s3? Kjempelett er den dog ikke, men ikke diger heller. Og den er rimelig lett å trille og kan snus begge veier. Det er en klar fordel, men jeg foretrekker vogner som er virkelig gode å trille som babyjogger og OTH, men der kan man velge forskjellig. Spiriten er uansett 100 ganger greiere å trille på snøføre enn en liten zapp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:18   #59
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Vi skal som sagt egentlig bare ha ei trille som tar liiiten plass i bilen, for en trilletur til barnehagen. Den babyjoggeren er heller ikke noe god på snø og is altså, i mitt hode. (Klart, det hjalp ikke at jeg har et bekkenproblem for tiden, men halleluja, den var noe dritt å sku opp bakkene på vinterføre!)

Zapp er ikke ei vogn for alle trillefører, da må man til med større vogner, og større vogn er egentlig ikke det vi er ute etter nå. Til det har vi emmaljungaen, som storebroren evt kan få sitte i sportsvogndelen av på håpløst føre frem til babysøstra blir født i slutten av februar. Vi trenger bare noe faren kan trille gutten til eller fra barnehagen i, som jeg får greit plass til i bilen (Jepp, jeg kjører, mannen triller, sånn er det i en verden med et sertifikat)

Trillekomfort er viktig, men for meg er turkomfort også viktig, og den manglende kommunikasjonen med en gutt feil vei reduserte turkomforten til ikke-elsisterende, sa hjalp det ikke at vogna trillet greit... (Egentlig synes je gikke babyjoggeren er den beste vogna jeg har trillet i mitt liv heller, muligens er jeg ikke helt glad i trehjulinger egentlig? I så fall er jo ikke zappen perfekt heller.. nei, vi har ikke helt landet på vogn altså, men jeg tenker p åden som sånn minitrille til korte turer for storebror på slutten av vogntiden, og senere som "ligge i bilen og feste bilsetet på" for lillesøster på butikker, fremfor å dra med seg babyvogna overalt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:21   #60
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

zappen er genial som bilvogn, det skal den ha altså! Nå har jeg gammel zapp, og jeg har babyjogger city mini liggende i vogna. Den er bedre å trille enn zappen og ei bedre vogn totalt sett synes jeg, men er ikke like liten sammenlagt og har ikke bilstolmulighet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no