Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jubelklær

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 20:18   #41
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

J&S bukse "Monkey business"

Foran

Bak


Dette er et gjenbruksprosjekt. Mine gamle olabukser, ribb fra mammas loft og et par brikker i cord fra Kid har blitt til "Monkey business"

Størrelse 92-116

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 20:28   #42
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jubelklær

Wow, så flink du er!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:24   #43
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jubelklær

Aldeles lekkert!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:05   #44
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jubelklær

Du er bare så råflink vennen!!!!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 00:16   #45
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Mønster er tegna selv fra scratch, og dette er første-utkast-kjole, så jeg brukte ikke akkurat de fineste stoffene. Men jeg synes ikke det ble så verst allikevel
Den er fòra i overdelen og hetta, og skråbåndet er laget av samme cord som er i overdelen. Trekt knapp selv i samme stoffet som kjolen.


__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 09:17   #46
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jubelklær

Nyyydelig kjole!!!
Jeg likte veldig godt stoffkombinasjonen. Og egentrukket knapp er jo prikken over i-en.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 09:57   #47
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jubelklær

Den var bare super-skjønn!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 10:04   #48
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jubelklær

Den kjolen var nydelig!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 10:34   #49
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jubelklær

Har ikke du en blogg som ikke er oppdatert på år og dag? Jeg var inne der senest for to dager siden for å se om det var noe nytt der. Men forstår jeg deg rett hvis du nå selger fra barnetrend.no, og ikke fra bloggen?

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 15:29   #50
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Jeg har omsider fått meg ny blogg nå da
Jeg selger både fra Barnetrend.no og fra bloggen min : jubelbarn.blogspot.com

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 15:30   #51
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Jeg har omsider fått meg ny blogg nå da
Jeg selger både fra Barnetrend.no og fra bloggen min : jubelbarn.blogspot.com

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 15:30   #52
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Jeg har omsider fått meg ny blogg nå da
Jeg selger både fra Barnetrend.no og fra bloggen min : jubelbarn.blogspot.com

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 19:37   #53
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jubelklær

Åh! Så mye fint! Men alle buksene jeg falt for var solgt ...

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:40   #54
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Jubelklær

Kjempe mye tøfft både i bloggen og på barnetrend Flinka!

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:30   #55
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Åh! Så mye fint! Men alle buksene jeg falt for var solgt ...

Bare si hvilke det er du, så er det alltids en sjanse for at jeg har igjen stoff til å lage fler Jeg lager i utgangspunktet en av hvert plagg, men innimellom lager jeg ett eksemplar til om noen ønsker det

Og sorry for at innlegget kom tre ganger, jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle redigere så jeg tok bare tilbake og skrev på nytt, og tenkte ikke på at det kom flere ganger...

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 13:36   #56
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jubelklær

Opprinnelig lagt inn av jubel, her.

Bare si hvilke det er du, så er det alltids en sjanse for at jeg har igjen stoff til å lage fler Jeg lager i utgangspunktet en av hvert plagg, men innimellom lager jeg ett eksemplar til om noen ønsker det

"Det var en gang", "Splætt" og "Rosa camping". Prioritert i omvendt rekkefølge hvis du tilfeldigvis har mer stoff av flere av dem.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:51   #57
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

"Det var en gang", "Splætt" og "Rosa camping". Prioritert i omvendt rekkefølge hvis du tilfeldigvis har mer stoff av flere av dem.

"Rosa Camping" skal jeg ha nok av tror jeg, "Splætt" har jeg mer av (mulig jeg må bestille mer lilla ribb hvis du kan vente, evt velge en annen farge på ribben) og "Det var en gang" må jeg måle opp om jeg har nok av.
Ville du evt ha en eller fler bukser da? Kan sy til deg til uka hvis du vil jeg
Vil du i såfall ha lue/r til?

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:32   #58
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jubelklær

Wow, så flink du er.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:40   #59
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jubelklær

Opprinnelig lagt inn av jubel, her.

"Rosa Camping" skal jeg ha nok av tror jeg, "Splætt" har jeg mer av (mulig jeg må bestille mer lilla ribb hvis du kan vente, evt velge en annen farge på ribben) og "Det var en gang" må jeg måle opp om jeg har nok av.
Ville du evt ha en eller fler bukser da? Kan sy til deg til uka hvis du vil jeg
Vil du i såfall ha lue/r til?

Da blir det en rosa camping. Du kan jo sy den en smule mindre enn 86-104 om det er knapt med stoff, vesla bruker 86 nå. Jeg holder meg til buksa, sier neitakk til lue.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 23:42   #60
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Jubelklær

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Da blir det en rosa camping. Du kan jo sy den en smule mindre enn 86-104 om det er knapt med stoff, vesla bruker 86 nå. Jeg holder meg til buksa, sier neitakk til lue.

Da skal jeg sette i gang over helga
Den buksa er bare helt utrolig myk og deilig, gøy å sy en til!

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hjemmesydde klær


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no