Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hanne Nabintu Herland

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 20:34   #41
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Nja, det er jo egentlig ikke noe å debattere. Allerede i åpningsinnlegget er det fastslått at vi har med et nek å gjøre. Men man kan jo alltids leke politisk korrekte og late som man er sjokkert. Damen fortjener omtrent like mye oppmerksomhet som "Paradise-Petter".

Og for et par de to hadde blitt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:41   #42
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Må bare signere Nebbia. Hvem bryr seg om henne, liksom?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:44   #43
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Og hvem er denne Petter?

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:48   #44
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og hvem er denne Petter?

Google Petter og Paradise du. Det har jeg gjort.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:51   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Google Petter og Paradise du. Det har jeg gjort.

Takk skarru virkelig ha. Jeg måtte jo gjøre det også. :gremmes: :ungdommen nutildax:

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:53   #46
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Jeg er mest sjokkert over at Nebbia vet noe som helst om Paradise hotel.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:53   #47
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Takk skarru virkelig ha. Jeg måtte jo gjøre det også. :gremmes: :ungdommen nutildax:

Gamla! : fra en enda mer fossil kjerring:

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:55   #48
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Uten å inneha den minste form for skam, så sier jeg etter å bare ha sett bilde av dama i 30 sekunder; Dette er ei dame som er ute etter publisitet. "All PR er god PR".

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:58   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Uten å inneha den minste form for skam, så sier jeg etter å bare ha sett bilde av dama i 30 sekunder; Dette er ei dame som er ute etter publisitet. "All PR er god PR".

Eller så er hun ute etter en kjip mann hvis man tar imagen i sin helhet med i betraktningen.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:59   #50
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eller så er hun ute etter en kjip mann hvis man tar imagen i sin helhet med i betraktningen.

Kanskje hun faktisk har en kjip mann. Mye tyder på det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 21:06   #51
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er mest sjokkert over at Nebbia vet noe som helst om Paradise hotel.

Hvis du tar turen utenfor FP, vil du også se en verden du trolig ikke vil sette pris på (les: vg.no, dagbladet.no).

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:18   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Ja, hvis noen trodde likestillingen hadde gått for langt...

Jeg må si, på vegne av landets feminister, så blir jeg litt snurt over å bli fremstilt som frigid og dårlig kokk. Men altså: helt seriøst, norske jenter er jo i stor grad superflotte, flinke, sexy damer. De er IKKE stusslige sexnektende takeawayhentere. De mennene som ikke liker/takler vanlige norske damer må enten ha noen voldsomme komplekser, ønske seg tilbake til femtitallet, egentlig ønske å være gift med sin mor eller så er det noe feil med dem.

I kommentarfeltet under artikkelen fra Dagbladet i da så var det en fyr som skrev noe sånt som: Takke meg til thaidamer, når de ekle, arrogante norske drittkjerringene ikke vil ha meg og bare synes jeg er ekkel, skitten, fattig og lat.

Jeg ser liksom for meg en fyr med skitten helsetrøye foran TV'en.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:22   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.237
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Ja, det er jo ikke utenkelig at hun beskriver virkeligheten for en ganske stor gruppe fæle, dumme, stygge mannfolk der ute: De som er igjen er enten damer som er så slemme/stygge/dumme at heller ikke røkla vil ha dem, eller så tøffe, flotte og smarte at de absolutt ikke vil ha røkla. (Og om noen single damer her skulle bli fornærmet av den setningen: Putt dere selv i kategori 2!).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:35   #54
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men altså: helt seriøst, norske jenter er jo i stor grad superflotte, flinke, sexy damer.

Det er vel ingen som er mer kroppsfikserte enn medlemmene på FP. Damen får jo nesten mer pepper for sitt utseende enn sine meninger. Og når man skal angripe hennes meninger, kommer man med argumenter om at norske jenter er superflotte. Hun sier ingenting om at dette ikke er tilfelle, men kommenterer at de (superflotte, flinke og sexy damene) ikke vil ha sex.[/quote]

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:36   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.237
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Nå har jeg skummet kommentarfeltet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:42   #56
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det er jo ikke utenkelig at hun beskriver virkeligheten for en ganske stor gruppe fæle, dumme, stygge mannfolk der ute:

I forbindelse med en ungkarsfestival (i Suldal?) for noen år siden var det en kvinnegruppe (husker ikke om det var arbeiderpartiets kvinnegruppe eller noen andre) som delte ut et informasjonsskriv til importerte russiske damer hvor de blant annet advarte om at mennene som deltok på festivalen ikke var førstesorteringen av norske menn.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:44   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.237
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Det snakkes mye om at innvandrerkvinner fyller opp krisesentrene. De snakkes mindre om at svært mange av dem har norske menn...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:44   #58
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå har jeg skummet kommentarfeltet!

Kommentarfeltet er genialt. Jeg likte særlig denne:

Sitat:

Da jeg så bildet av dama ...var min første tanke at hun bare MÅ være religionsforsker..

  Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:46   #59
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.237
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

.................

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 13-06-09 kl 10:49.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:53   #60
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hanne Nabintu Herland

Jeg tror jeg konkluderer med at dama er et nek. Snakker som et nek, ser ut som et nek. Mer er det ikke å si om det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no