Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 17:57   #41
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg kjenner ingen lamme mus ...

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvis jeg sitter riktig lenge på hardt underlag..

Opprinnelig lagt inn av Wicca, her.



Eller dongribukser med feil snitt (eller skritt )

Nettopp!

Nanoteknologi i forhold til kreftforskning, da!


Jeg liker Skavlan. Jeg synes han evner å være selvironisk, stødig og underholdene på samme tid.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:58   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Jeg syns Skavlan er ekstremt patronizing, spesielt i forhold til (pene) kvinner. Jeg syns han veldig ofte gjør slik at pene damer bare får være pene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:03   #43
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Enig med glitter. Når han i tillegg snakker svorsk begynner jeg omtrent å brekke meg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:03   #44
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Virkelig? Mange av de "pene" gjestene han har stiller da virkelig seg selv i et litt dårlig lys selv også. Anka og Carola foreksempel. Forskeren i går - hun var da en pen kvinne. Hun hadde mye interessant å komme med. Var han arrogant i forhold til henne?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:07   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Dama kan verken synge. Vrikkinga til Shakira har heller ikke noe med dans å gjøre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:08   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Forskeren i går - hun var da en pen kvinne. Hun hadde mye interessant å komme med. Var han arrogant i forhold til henne?

Jeg så ikke på i går så det kan jeg ikke uttale meg om. Anka og Carola stiller jo virkelig i en klasse for seg, jeg snakker om "normale" damer, som han får til å fremstå som litt sånn "søte og virrete".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:13   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Morsomt, jeg tenker jo på Skavlann som "søt og litt virrete".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:14   #48
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.166
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Skavlan er pyton.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:16   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Morsomt, jeg tenker jo på Skavlann som "søt og litt virrete".

Jepp, han gjør det samme med seg selv, da virker han jo så ufarlig og grei! :spy:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:50   #50
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg reagerte. På klippet med dans i det buret og stønn og dans i opptredenen. Og når jeg påpekte det til mannen kalte han det Puledans.
Jeg synes ikke Shakira er spesiell på området, men jeg synes det meste av det som lages er utrolig sexfiksert, ikke alltid sangen, men klær, dans, utseende og opptreden på de som liksom skal være tenåringsidoler. Jeg har aldri vært i nærheten av prippen eller gammeldags, men jeg synes ærlig talt ikke det er gode signaler i riktig retning slik det har utviklet seg. Kropp, kropp, kropp, sex, sex, sex.

Akkurat det jeg mente.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 20:08   #51
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan

Jeg liker Skavlan!

Og Shakira klarta da utmerket å være fjolle helt uten han sin hjelp, maken til fnising..

Jeg liker ikke Shakira, ikke sangstemmen - om en kan kalle det for sangstemme - men jeg ble veldig imponert over at hun har åpnet skoler, jeg ble glad!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no