Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 21:42   #41
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker penger til et kanofond! Men - det er jo litt "hele" familien-aktig...

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:50   #42
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Vet ikke om jeg skal ønske meg praktiske, eller romantiske gaver. Litt begge deler, kanskje.

Elsker smykker, armbånd og ringer. Bla Dyrberg/Kern
Undertøy
gavekort på barnevakt, kino
ski (men får vel vente til salget)
Skulle hatt litt friluftsklær, men ikke så spennende
nøkkelskap (tips og bilder mottas)
speil til gangen
taklampe til gangen
duker
tørkerullholder
bøker
gulvteppe

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:51   #43
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg ny koffert, gavekort på diverse interiørbutikker, gavekort i klesbutikker, magedanskurs (og kanskje aller helst tid til dette attpåtil...), bøker...

Og sikkert masse mer

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:00   #44
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg:

Sort skibukse (som passer til den limegrønne og sorte Missing link jakken jeg har)
Ullundertøy (et sett med blonder og ett med ull/silke)
Digitalt speilreflekskamera
Gavekort på kvadrat
Ny tøff klokke

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:04   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ønsker meg nye bihuler og ikke ha vondt i hodet 24/7. :drømme:

Signerer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:06   #46
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har akkurat sendt ønskeliste til mannen min.

Da førte jeg på denne på slutten, ble litt inspirert av filmen jeg ser på.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:54   #47
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

1. hvit husmaling.
2. digitalkamera, det gamle er fra 2002.
3. ny mobil, min tok kveld i går.
4. suppetallerker til servicet mitt.
5. gavekort på hudpleie

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:58   #48
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har egentlig ingen spesielle ønsker.
Ei reborn dukke til kanskje, synes det er så mange fine reborndukker på denne siden www.benteh.piczo.com Ja jeg vet det, jeg er litt gal.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:59   #49
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg: Ecco skoletter (røde)
tvinna gull armbånd
spinning sko

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:16   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Dette var en bra tråd.
Jeg har fått mange tips om ting jeg egentlig ønsker meg, men aldri kommer på når det gjelder.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 07:28   #51
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg i år selv etter å ha lest denne tråden men blir glad for alt jeg får uansett.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:33   #52
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Ønskeliste, ja. Kanskje på tide å tenke på det…

Først og fremst ønsker jeg meg barnehageplass, eller i det minste en garanti om barnehageplass fra høsten.

Dessuten ønsker jeg meg:
- bøker, musikk og DVDer
- undertøy
- opplevelser (kinobilletter, teaterbilletter, osv. Gjerne med barnevakt inkludert)
- klær
- kjeler og panner til induksjonskomfyr
- sengetøy
- en kul kurv med spennende mat + en flaske god vin

Ikke så veldig spennende, men så har jeg egentlig det meste jeg trenger, og jeg kjenner for tiden veldig på det av vi lever i et forbrukssamfunn der bruk og kast mentaliteten råder.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:51   #53
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg en barnefri langhelg med mannen, f.eks. i Roma. Det tror jeg jeg får også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:00   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.846
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Så mangt, og i forskjellige prisklasser...

- Ski
- Skøyter
- Bergans jakke (sånn 71 grader nord, sak)
- Da Vinci-koden
- Madonna-gåten
- Tivoli Radio til kjøkkenet (fikk til badet i fjor )
- Gavekort på klær
- Hjemmestrikkede sokker
- Hjemmestrikket genser
- Malerier av bekjente, kreative sjeler
- Langhelg i Krakow med mannen til sommeren (10 år siden vi møtte hverandre der)

Og sikkert masse til. Nå har jeg utelatt det mest sentimentale, for det blir bare klissete.
Jeg er materialist i dag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:13   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Lurer på om jeg må ta vare på denne tråden til neste år, når jeg fyller 30

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 18:24   #56
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg støvletter og nye klær...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 00:36   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.202
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg kommer alltid nesten bare på felles-ting å ønske. Flere tallerkener og dessertskåler og hvitvinsglass, nye gryter og kasseroller (det meste er modent for utskiftning), noen pene kuvertbrikker, og så ikke minst tilskudd til reisekasse og/eller tilbud om barnevakt.

Men selv blir jeg alltid glad for pene smykker og øredobber, og så ønsker jeg meg en ny sekk (til dagligbruk, med plass til bok og ipod og lommebok og litt andre småting), eller evt. stor veske som er god å bære "på skrå" med hendene fri, og et pent og tynt ullskjerf til vinteren, gjerne med matchende hansker, og gavekort på massasje og hud- og fotpleie, og nye objektiver til kameraet. Og morsomme spill og gode filmer og spennende bøker. Og en pinsett/tang til å plukke ut ben av rå fiskefileter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:16   #58
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg spillkonsoll, jeg! Har ikke spilt dataspill siden Commodore64-tiden, og tror at jeg egner meg veldig for en oppdatert reintroduksjon til gaming-verdenen. PS2 kanskje? Uansett: Gaver med stikk-kontakt er alltid veldig gøy.

Jeg har en mann som liker å gi meg smykker, så jeg tror kanskje ikke det blir spill på meg til jul. Og har synes han ser lite nok til meg som det er... Men da argumenterer jeg jo for at vi kan spille sammen!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:51   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.202
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har en mann som liker å gi meg smykker, så jeg tror kanskje ikke det blir spill på meg til jul. Og har synes han ser lite nok til meg som det er... Men da argumenterer jeg jo for at vi kan spille sammen!

Playstation med Guitar Hero II er definitivt tingen da!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:57   #60
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har ønsket meg en drøss med småting, både til meg og til huset. En universal gaveliste til hele familien, der det finnes alt mulig i overkommelige prisklasser.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no