Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 16:18   #41
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Skjeldent eller alldri, med varierende resultat.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:30   #42
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Jeg skumleser ofte, men de mest interessante trådene leser jeg nøye.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:37   #43
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg leser ganske mye, ofte hele, for så å prøve å formulere et svar for så å trekke meg... Det skjer i ganske mange tilfeller, av samme grunn som nevnt tidligere i tråden.

Samme her.

Jeg leser de fleste tråder egentlig, men det er ikke så mange jeg svarer på.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:40   #44
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Jeg leser stort sett innlegg og tråder ordentlig - uansett om jeg svarer eller ikke. Jeg er nok en typisk leser.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:07   #45
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Jeg gidder aldri å lese igjennom f.eks. 200 innlegg før jeg svarer i en tråd *lat*, men hovedinnlegget leser jeg alltid skikkelig før jeg svarer.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:23   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Jeg skumleser og jeg leser utrolig mye feil. Jeg vrir det meste til groviser...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:27   #47
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Jeg leser stort sett alltid tråder, som er relativt korte, før jeg svarer. Blir de veldig lange orker jeg rett og slett ikke å lese alle innlegg.
Jeg signerer aldri, det ser jeg ikke poenget i, men jeg kan godt referere til hva andre har sagt og si jeg er enig i det de skriver(men da skyter jeg inn en tilleggskommentar, som regel).

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 23:04   #48
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?

Svaret er Ja?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no