Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gjenger i Oslo og Bergen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 22:22   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.108
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Overalt hvor man er, lønner det seg jo å bruke hodet. Min mor ble ranet i Barcelona. Det er ikke helt uvanlig, og mange blir det, men jeg tror ikke min kjære mor ble et mindre yndet offer av at hun antagelig tviholdt på veska slik at det så ut som om hun hadde mange millioner i den.

Vi har forøvrig gateparkert og betalt forsikring i dyre dommer i årevis for å ha bil i en så farlig by. Vel, men det eneste vi har opplevd av hærverk mot bilen, er den ene natten den tilbragte i Lillestrøm sentrum for noen år siden, det ble en ganske dyr affære.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:26   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Jeg er blitt slått ned på åpen gate i Bergen midt på lyse dagen av en ruset person. Jeg hadde ingen småpenger, nemlig.

Men jeg er ikke redd allikevel. Det er jo ikke risikoadferd å vente på bussen midt i byen, på formiddagen. Det kommer neppe til å skje igjen, det var uflaks.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:36   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er blitt slått ned på åpen gate i Bergen midt på lyse dagen av en ruset person. Jeg hadde ingen småpenger, nemlig.

Men jeg er ikke redd allikevel. Det er jo ikke risikoadferd å vente på bussen midt i byen, på formiddagen. Det kommer neppe til å skje igjen, det var uflaks.

Er det nå jeg skal fortelle at det samme har skjedd meg meg, midt på dagen på Torshov, sånn etter at jeg har bedyret at det ikke er farlig i byen?

Seriøst, det er jo de færreste det skjer med, og var rett og slett bare uflaks. Nå viste det seg at dette var en ustabil rusa fyr som hadde fortsatt å slå ned damer resten av dagen, og gærninger kan man aldri forsikre seg mot. Jeg har heller ikke blitt redd av den episoden, og går samme veien minst to ganger hver dag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:41   #44
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Jeg var mye yngre enn jeg er nå og kjente ikke tegnene på rusa folk så godt. Men jeg ble ikke redd av det, jeg hadde ikke gjort noe dumt.

Jeg husker det, Glitter! Men det er sånt som skjer av og til. Uflaks, rett og slett.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:45   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Har bodd i Oslo og Bergen og er piss-redd hele tiden. På vegne av selverklærte reddharer ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 07:42   #46
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Statistisk er vel sjansen for å utsettes for feks trippeldrap høyere på Sørumsand uansett?

  Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 11:33   #47
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.840
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Jeg elsker statistikk

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:25   #48
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.658
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjenger i Oslo og Bergen

Har bodd mange år i Oslo og har veldig sjeldent vært redd altså. Oslo er en veldig trygg by. Når det er sagt så har jeg blitt ranet med pistol. På majorstua en ganske tidlig kveld da jeg skulle ta ut penger i minibanken. Klokka var kanskje ni og det var juni og lyst. Minibanken ligger rett i smørøyet (selve t-bane bygningen). Og av alle plukker han ut meg! Lutfattig student som hadde 600 på konto. Han ble tatt ikke lenge etterpå da han ranet seven eleven på smestad. (mine seks hundre var tydeligvis ikke bra nok)

Gjenger og slikt har jeg aldri vært redd. De rivaliserer oftest med hverandre og bryr seg ikke med hvermansens i gata.

Jeg tror man ofte føler seg utrygg når man ser ting man vanligvis ikke ser. Dop, tiggere, synlig fattigdom. Det har også endret seg litt de siste årene. Da jeg var i permisjon ble jeg ofte spurt om jeg var interessert i hasj og andre stoffer da jeg var ute på trilletur. Hehe. Men det er jo ikke farlig da.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no