Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Morellas vei mot førerkortet

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 14:12   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.482
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer! Det gikk jo kjempefort og greit!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 14:15   #42
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer! Så flink du er!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 14:16   #43
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer!

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 14:46   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 15:31   #45
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 16:38   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.095
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Har du klart det allerede? Det gikk jo veldig fort.

Gratulerer så mye.

Jeg har et par venninner som er litt i tenkeboksen. Hvor mye penger må man beregne i disse dager? Og for en gangs skyld på FP så kan ikke venninne = HI, jeg har hatt lappen siden jeg var 18.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 17:07   #47
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer!
Det gikk da fort!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 17:34   #48
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Tja, si det. Jeg vet faktisk ikke helt hvor mye jeg har brukt. Men en plass mellom 30000 og 35000.

Takk for alle gratulasjoner.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 17:46   #49
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer så mye med bestått førerprøve.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 18:42   #50
Gardenia
Aktiv
 
Gardenia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 114
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Gratulerer så masse !!

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 09:41   #51
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Vet du, nå ble jeg glad. Gratulerer masse med bestått prøven, er det ikke deilig kanskje, tenk nå har du friheten til å sette deg i en bil for å kjøre dit du skal Bare husk, det smarteste du gjør nå, er å kjøre og kjøre så mye du kan, da får du masse av den erfaringa som kjørelæreren sikkert har nevnt igjen gratulerer masse

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 09:44   #52
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Vet du, nå ble jeg glad. Gratulerer masse med bestått prøven, er det ikke deilig kanskje, tenk nå har du friheten til å sette deg i en bil for å kjøre dit du skal Bare husk, det smarteste du gjør nå, er å kjøre og kjøre så mye du kan, da får du masse av den erfaringa som kjørelæreren sikkert har nevnt igjen gratulerer masse

Takk, takk. Jeg må kjøre mye ja, men jeg kjenner at jeg må presse meg selv litt. Det er ikke den aktiviteten jeg setter høyest på favorittlista.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 12:31   #53
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Takk, takk. Jeg må kjøre mye ja, men jeg kjenner at jeg må presse meg selv litt. Det er ikke den aktiviteten jeg setter høyest på favorittlista.

Den følelsen kjenner jeg igjen, jeg presset meg selv veldig i starten, ville lissom ikke sette meg i bilen,men jo mere jeg kjørte jo bedre ble det. Jeg var redd for å "drite meg skikkelig ut" Prøv å kjøre når det er lite trafikk, ha på radio eller musikk i bilen, og senk skuldrene.Lykke til. Om etpar måneder kjører du som om du har kjørt i 10 år, og koser deg

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no