Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva er lavt for en mann
Under 185 cm 4 1,58%
Under 180 cm 37 14,62%
Under 175 cm 74 29,25%
Under 170 cm 116 45,85%
Under 165 cm 22 8,70%
Deltakere: 253. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 13:08   #41
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Under 170, i mine øyne.

__________________
Ke@ og Lillegutt f.2002.
Nummer 2 kommer i mars.
Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 14:05   #42
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Synes menn er lave når de er under 170. Min mann er 176 og han tenker jeg på som ikke særlig høy. En kompis på nærmere 2 meter derimot han er høøøy

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 14:15   #43
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvordan vet du det så tidlig?

Som Doxa sier, så ser de det ut fra vekstkurvene. Og så er en gammel tommelfingerregel at de blir omtrent det dobbelte av den lenden de har når de er to år. Guttungen er 2 år og 3 måneder nå, og er omtrent 82-83 cm lang. Vi er derimot litt usikre på om han er liten av vekst på grunn av allergier og eksem, og om han kommer til å ta igjen litt seinere, eller om han rett og slett er liten. Foreldrene er 175 cm og 181 cm, så det er gener for litt mer en 165 cm egentlig. Det vil nå vise seg.

I mellomtiden har jeg lovet ham bort til Strå.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 14:27   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Da blir eldste bortimot 2 meter og minste ca 180.
Det ble vurdert vekstestimering på eldste forresten fra hs sin side, men siden både jeg og mannen er forholdsvis lange (174 og 182) så ble det ikke noe av.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 16:21   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jeg tok røntgen av håndledd da jeg var yngre for å sjekke ca hvor høy jeg kom til å bli. Jeg fikk tilbud om å begynne med hormoner for å stanse veksten. (takket nei).

Jeg syns menn under 180 er lave.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 16:36   #46
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jeg krysset av på under 1.70, men når jeg tenker meg om tror jeg under 1.75 er mer riktig.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:00   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.638
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Med en far og en bror som begge ligger mellom 170 og 175 så føler jeg meg forpliktet til å anføre at alt under 170 er litt kort.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:35   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har en kollega som er 173 cm, og han får til stadighet høre hvor liten han er av oss morsomme fruer.

Det setter han sikkert veldig stor pris på. :lav:

Jeg var litt streng og svarte under 175, men i realiteten tenker jeg kanskje under 173. Jeg er 160 og anser meg selv som lav, godt hjulpet av utallige blødmer og morsomheter fra omgivelsene opp gjennom åra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:49   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Som Doxa sier, så ser de det ut fra vekstkurvene. Og så er en gammel tommelfingerregel at de blir omtrent det dobbelte av den lenden de har når de er to år.

Den regelen tror jeg er modifisert - etter hva jeg har hørt skal en doble 2-årshøyden og så trekke fra 5 cm for jenter og legge til 5 cm for gutter eller noe sånt, men nå finner jeg ingen dokumentasjon på det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 24-03-08 kl 21:57.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:56   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Menn under 180 cm er lave. Det at jeg selv er 179 cm har sikkert satt et visst preg på min oppfatning

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:59   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Dere som synes 180 er lavt, antakelig med utgangspunkt i at dere er høye sjøl: Tenker dere også at alle som er tyngre enn dere er feite, f.eks.? Er det ens egen kropp som definerer hva som er normalt/gjennomsnittlig?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:07   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.209
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dere som synes 180 er lavt, antakelig med utgangspunkt i at dere er høye sjøl: Tenker dere også at alle som er tyngre enn dere er feite, f.eks.? Er det ens egen kropp som definerer hva som er normalt/gjennomsnittlig?

Det er kanskje mer snakk om hva man er vant til enn en egentlig bevisst vurdering? Hvis man er vant til å se opp på alle menn rundt seg (fysisk, altså), synes man menn man ser rett på eller ned på er lave - det synes jeg er ganske naturlig. (Litt som at faren min på 1,94 er så uvant med å kunne se damer noenlunde rett i øynene at han tror damer på 1,85 er like høye som han selv er.) Om så grunnen til at man tenker slik er at alle menn man kjenner er veldig høye, eller at man selv er ganske lav, spiller jo ikke så stor rolle.

Når det gjelder hvor tykke eller slanke folk er, så kan man ikke umiddelbart sammenligne med seg selv, slik man kan når det gjelder høyde. Så kanskje bruker man i mindre grad seg selv som "målestokk" der.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:13   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Hm, kanskje du sier noe der, ja, Skilpadda. For meg fremstår det som ganske snålt å anse en mann på 1,80 som lav all den tid dette jo unektelig er en helt gjennomsnittlig høyde i Norge. I mine øyne er nok lav snarere en statistisk enn personlig vurdering, og jeg ser ikke noen stor forskjell mellom vekt og høyde på dette punktet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:14   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.902
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har en sønn som ser ut til å bli maks 165 cm, så hvis noen har lyst på en veldig sjarmerende svigersønn som kan tørke av bordet, og har døtre som ser ut til å bli i passende høyde og ser på det som en realistisk oppgave å lære dem at små menn er best, så kan vi kanskje gjøre en avtale?

Bill. mrk. "Søt svigermor"

Jeg kan i hvert fall stille med en datter som hittil ser ut til å ligne svært mye på sin mor. Denne mora er så sær på så mange andre ting at hvis høyde også skulle vært en faktor, hadde det neppe blitt noen mann noen gang. Hun synes imidlertid at Mumrik virker som en veldig ålreit svigermor for datteren.

Bill. mrk. "Men han bør kanskje vurdere en doktorgrad"

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:19   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.209
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I mine øyne er nok lav snarere en statistisk enn personlig vurdering, og jeg ser ikke noen stor forskjell mellom vekt og høyde på dette punktet.

Kanskje det er litt fordi de fleste er høyere enn deg, og at det ikke er så innlysende umiddelbar forskjell på "litt høyere enn meg" og "mye høyere enn meg"? (Det var ikke ment som en du-er-liten-spydighet, altså. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:26   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje det er litt fordi de fleste er høyere enn deg, og at det ikke er så innlysende umiddelbar forskjell på "litt høyere enn meg" og "mye høyere enn meg"? (Det var ikke ment som en du-er-liten-spydighet, altså. )

Det er helt innlysende for meg - jeg vet ganske nøyaktig hvor høy en person jeg står ved siden av er, basert på mange års erfaring. Men selv om de fleste er høyere enn mine 1,60, ville jeg jo ikke finne på å mene at alle damer på 1,61 eller mer er høye, for eksempel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:57   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Som Doxa sier, så ser de det ut fra vekstkurvene. Og så er en gammel tommelfingerregel at de blir omtrent det dobbelte av den lenden de har når de er to år. Guttungen er 2 år og 3 måneder nå, og er omtrent 82-83 cm lang. Vi er derimot litt usikre på om han er liten av vekst på grunn av allergier og eksem, og om han kommer til å ta igjen litt seinere, eller om han rett og slett er liten. Foreldrene er 175 cm og 181 cm, så det er gener for litt mer en 165 cm egentlig. Det vil nå vise seg.

I mellomtiden har jeg lovet ham bort til Strå.


Den tommelfingerregelen tror jeg veldig lite på. Som et eksempel kan jeg nevne sønnen min på 17, som var et mikroknøtt som toåring. Husker ikke akkurat nøyaktig lengde, men han skulle vel ha blitt rundt 1,60 etter den regelen der. Nå er han ihvertfall rundt 1,83 og han vokser fortsatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 23:26   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.209
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men selv om de fleste er høyere enn mine 1,60, ville jeg jo ikke finne på å mene at alle damer på 1,61 eller mer er høye, for eksempel.

Nei, men det var jo heller ikke poenget mitt. Det jeg heller ville sagt, om jeg skulle følge opp den forsøksvise teoriskissen min, er jo at hvis du er vant til at folk er høyere enn deg, så ville jeg gjette at du oppfatter folk som er lavere enn deg som "lave". (Mens jeg, som er litt høyere enn snittet, ikke nødvendigvis oppfatter alle damer som er lavere enn meg som "lave".)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 23:40   #59
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jeg noterer at det er håp for min kortvokste sjarmør enten på den ene eller den andre måten. Sånne gamle tommelfingerregler har ofte en tendens til å være nettopp det; gamle.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 23:41   #60
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Gubben min er 1.76 og på begynnelsen da vi var sammen fikk jeg høre at de (særlig av gutter) synes han var lav. Samme for meg for han er høyere enn meg, over 10 cm høyere også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no