Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

80-tallsfestantrekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-08, 16:34   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg fikk en Ball genser til jul husker jeg, samt en "femmulein" bukse, som jeg trodde den het. Skjønnte ikke at det var modell 501 det betydde...


Fikk ikke 501 før i 1991, jeg - da jeg skulle begynne i 8.klasse og vi fant den på salg.
Men var like stolt av den likevel.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 17:17   #42
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Jeg savner den tiden det var mer naturlig å invitere til 70-talls party. Det at 80-tallsparty er blitt så fryktelig morsomt betyr jo at det liksom er litt lenge siden.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 17:44   #43
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Fant denne linken med masse inspirasjon til det glade 80-tallet http://www.flux.no/kari/80_mote.htm



*nekter å tro at jeg noen gang levde da*

Tenk at folk gikk rundt sånn! Selv protesterte jeg kraftig i svart og hatet pastellene med plastøredobbene.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 22:28   #44
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg savner den tiden det var mer naturlig å invitere til 70-talls party. Det at 80-tallsparty er blitt så fryktelig morsomt betyr jo at det liksom er litt lenge siden.

Tenk, snart kommer det invitasjoner til 90 talls party også... Er ikke helt klar for å dra frem magen og technoplatåskoa...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)

Sist redigert av Fru Snurp : 12-09-08 kl 23:45. Årsak: leif
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 23:24   #45
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Strekkbukser!
Altså: bukser med strikk under hælen. Jeg husker jeg hadde et par rosa strekkbukser i '84. Med kelnerjakke, tupert krepphår og lyslys rosa leppestift har du stylen inne!

Jeg tror det må bli noe sånn

amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 23:30   #46
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallsfestantrekk

Ballongskjørt eller haremsbukser.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:24   #47
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Tenk, snart kommer det invitasjoner til 90 talls party også... Er ikke helt klart for å dra frem magen og technoplatåskoa...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 23:41   #48
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Tenk, snart kommer det invitasjoner til 90 talls party også... Er ikke helt klart for å dra frem magen og technoplatåskoa...

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 13:47   #49
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Tenk, snart kommer det invitasjoner til 90 talls party også... Er ikke helt klar for å dra frem magen og technoplatåskoa...

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 21:46   #50
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-tallsfestantrekk

Ååå 80-tallet! *mimre* Jeg husker antrekket mitt til festen i 8. klasse; min nye, sorte skinnbukse (kjøpt i Newcastle, må vite), lilla kapteinsjakke med blanke knapper og digre skulderputer, lilla sokker og hvite seilersko. Jeg toppet det hele med pappas hvite smokinghansker.

Ellers så husker jeg GODT min pusete angoragenser i pastellfarger. VEnninnen min hadde strikket genser i sjokkrosa og grønn og vi byttelånte genser innimellom.

Ellers må du huske:
- oppbrett (til godt over ankelen) på buksene, med fargerike binders i
- tennissokker
- Store gensere eller t-skjorter
- mange tynne metallarmbånd

"Thooooooose were the days, my friend......."

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 16:27   #51
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80-talls fest - antrekk

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jepp - 80-tallet var virkelig ei fin tid, det var det! Og musikken, ingenting slår musikken fra 80-tallet!

Kunne ikke vært mer enig! 80-tallet var virkelig en glansperiode - fikk mange koselige flash-backs etter å ha lest denne linken...

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no