Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er din yndlingsjeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 10:06   #41
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sjekket Cubus?


Det skal jeg jammen gjøre.

  Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:20   #42
midi
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 10
midi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg er heller ingen stor fan av jeans men, på Cubus fant jeg et par bukser som har blitt mine yndlinger. Ikke altfor lav på livet også passer de for de som har litt over baken og ikke er sylslank ellers.

midi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:33   #43
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mine jeans er fra Kön og Mön og fra Mexx.

Jeg er veldig fornøyd med Kön og Mön. De passer fasongen min bra.
http://www.kon-mon.dk/

Må du til Danmark for de Kön og Mön - buksene?

  Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:35   #44
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Må du til Danmark for de Kön og Mön - buksene?

Jeg vet ikke hvor de selges nå. Butikken her i kommunen som forhandlet dem er lagt ned. Jeg har forsøkt å finne dem andre steder, men må nok sende dem en mail tror jeg og spørre om de har andre norske forhandlere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:44   #45
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Hvor får dere kjøpt de Ebba-jeansene? Har trålet rundt i diverse Vero moda-butikker i Bergen og de tror kanskje at de har hatt dem inne før, men ihvertfall ikke nå lengre. Med andre ord: de har ikke peiling.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:46   #46
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Vero moda sine.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:59   #47
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Hvor får dere kjøpt de Ebba-jeansene? Har trålet rundt i diverse Vero moda-butikker i Bergen og de tror kanskje at de har hatt dem inne før, men ihvertfall ikke nå lengre. Med andre ord: de har ikke peiling.

Her i Tromsø hadde de ikke buksen på den største VM butikken.
I den butikken som er mindre hadde de den i alle størrelser, og flere lengder.
Tyder kanskje på at de nylig har fått dem inn der?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:03   #48
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Her i Tromsø hadde de ikke buksen på den største VM butikken.
I den butikken som er mindre hadde de den i alle størrelser, og flere lengder.
Tyder kanskje på at de nylig har fått dem inn der?

Her i Bergen påstod jenta i butikken at de ikke var på listen over innkommende varer, dvs til slutten av november.

Vil ha Ebba-jeans

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 19:05   #49
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Hvor får dere kjøpt de Ebba-jeansene? Har trålet rundt i diverse Vero moda-butikker i Bergen og de tror kanskje at de har hatt dem inne før, men ihvertfall ikke nå lengre. Med andre ord: de har ikke peiling.

I kristiansand har de to rene only butikker - det er der de har dem nå. Ikke på Vero moda.
PS de heter EBBA JEANS (det finnes noen som heter bare EBBA også, men det er ikke disse. Men vet ikke forskjellen altså).

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 19:44   #50
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Æsj, jeg finner nesten ikke olabukser mer. Rumpa har blitt for stor og lårene litt runde. Synes det er vanskelig å finne noe som passer bra.
Den jeg bruker nå er fra Lindex, det er stort sett der jeg finner noe jeg kan bruke.

Og så har jeg hvertfall 5 liggende i skapet som passer når jeg har gått ned 10 kilo igjen. *sukk*

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 19:57   #51
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg er veldig glad i Lee Norma. Litt rocket jeans.


Mumle, gleder meg til å bruke de igjen om 6 månders tid(3 til termin og 3 til å komme i form)

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 20:58   #52
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg er veldig glad i Lee Norma. Litt rocket jeans.


Mumle, gleder meg til å bruke de igjen om 6 månders tid(3 til termin og 3 til å komme i form)

Jeg liker også denne. Har faktisk 3 stk. En sort og to i forskjellige blåfarver.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:42   #53
mimmo
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Her i Tromsø hadde de ikke buksen på den største VM butikken.
I den butikken som er mindre hadde de den i alle størrelser, og flere lengder.
Tyder kanskje på at de nylig har fått dem inn der?


Hvilken butikk var det?

  Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:58   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.911
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg er veldig glad i Lee Norma. Litt rocket jeans.


Mumle, gleder meg til å bruke de igjen om 6 månders tid(3 til termin og 3 til å komme i form)


Det er min favoritt også! I tillegg liker jeg en Vero Moda bukse jeg har. Jeg skal på bukseshopping på septemberlønna!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 03:34   #55
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av mimmo, her.

Hvilken butikk var det?

På Steen og Strøm.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 18:41   #56
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

For tiden er det mest Bik Bok bukser. De er så rimelige at jeg kan handle mange.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 18:54   #57
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Min favoritt: Lee Norma. Smale ben, fin til tunika for en som ikke er så glad i tights

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 19:05   #58
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Esprit jeansene.
De blir ikke større. Dvs. det blir vel alle jeans, men så lenge man kjøper en strl. for liten så holder de i åresvis og er like fine, og like trange etter hver vask. Også er de tøffe, får alltid mye skryt av de.

(de har lange nok ben også, jeg er nemlig høy og tynn, og det skal man jo egentlig ikke være, så jeg har alltid slitt med å finne lange nok bukser, men disse er fine sånn sett)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 19:11   #59
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 770
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Lee Leola er min favoritt!



Og Fornarina buksene kjøpt på BikBok. Kjempeherlige jeans!

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 11:56   #60
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Nå kjøpte jeg meg en ny en i Levis - har ikke levis fra før så dette ville jeg prøve.
Forrige gang prøvde jeg levis 572, som jeg synes var litt for damete for meg. Men nå prøvde jeg 570 og den var kjempefin. Får pen feminin bakende, men ikke for damete, og den er rett i bena - ikke stram i leggene slik at de går fint over sko.
Anbefales!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no