Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 12:47   #41
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det hender vi leser i blogger vi ikke har tilgang til, for å følge med - det finnes jo blogger som ingen modder har fått tilgang til, og vi har som oppgave å følge med på at reglene overholdes på hele forumet, inkludert i bloggene. (Jeg tviler på at noen bruker veldig mye tid på å lese slike blogger; det er tross alt mest som privatbrukere vi er her. ) Vi pleier ikke å delta/kommentere "sosialt" i blogger vi ikke har fått tilgang til, men om vi synes det er nødvendig, kan vi poste en påminnelse eller advarsel i en lukket blogg. Det er forskjell på å delta som privatbruker og i egenskap av moderator.

Det var nytt for meg, men greit å vite at moddene leser mer enn det jeg trodde de gjorde.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:50   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det var nytt for meg, men greit å vite at moddene leser mer enn det jeg trodde de gjorde.

Var det nytt for deg, altså? Det trodde jeg hadde blitt gjort ganske klart. Ikke minst trodde jeg det var ganske opplagt at det kan være nødvendig for å følge med. Som Veronal sier, så er det ikke noe poeng i å lese alle lukkede blogger (eller lukkede underfora, for den del), men noen bør jo følge litt med, og hvis ingen moderatorer deltar i den aktuelle bloggen, så er det greit at noen likevel tar en kikk i ny og ne.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:54   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.271
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Det var i hvert fall ikke nytt for meg. :følger med:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:54   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Hersketeknikk, Skilpadda? :skingrestemme:

Disse moddene, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:03   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

så er det greit at noen likevel tar en kikk i ny og ne.

Og hvordan fordeles dette?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:06   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Moddingen på FP er ikke fordelt. Alle har plikt til å følge med overalt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:09   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var det nytt for deg, altså? Det trodde jeg hadde blitt gjort ganske klart. Ikke minst trodde jeg det var ganske opplagt at det kan være nødvendig for å følge med. Som Veronal sier, så er det ikke noe poeng i å lese alle lukkede blogger (eller lukkede underfora, for den del), men noen bør jo følge litt med, og hvis ingen moderatorer deltar i den aktuelle bloggen, så er det greit at noen likevel tar en kikk i ny og ne.

Det var nytt for meg at det ble kikket i forebyggende øyemed. Jeg synes å huske å ha lest (men det ligger litt fjernt) at det bare var ved innrapporteringer at det ble ansett som nødvendig å lese. Det kan være jeg som har oppfattet det feil.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:11   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Moddingen på FP er ikke fordelt. Alle har plikt til å følge med overalt.

Da er det i så fall veldig mange mennesker som liksom ikke har tilgang som "bare følger med litt innimellom". Da er det nesten ikke noe poeng i å ha blogg whatsoever. Når dobbelt så mange bare leser litt som man gir tilgang, liksom.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:12   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Dsjis, Sitron, du har visst at det har vært sånn hele tiden, hvis det er så big deal er det vel bare å drite i å blogge på FP?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:13   #50
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Hør nå her, lille du; å vite er ikke det samme som å syns det er helt fantastisk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:14   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det var nytt for meg at det ble kikket i forebyggende øyemed. Jeg synes å huske å ha lest (men det ligger litt fjernt) at det bare var ved innrapporteringer at det ble ansett som nødvendig å lese. Det kan være jeg som har oppfattet det feil.

Det kan være. Jeg skrev om det i denne tråden, i alle fall, om at grunnen til at moderatorene skal ha tilgang til hele forumet blant annet er at det skal være flere å fordele moderatorjobben på. De fleste innrapporteringene er det moddene selv som står for, og vi kan jo ikke innrapportere noe vi ikke har lest. Vi kan heller ikke basere oss på at "noen" sikkert innrapporterer hvis det er noe som er ugreit eller på kanten - det er jo vi som har som oppgave å være disse "noen" (selv om vi jo ikke rekker å lese riktig alt, og det alltid er greit at andre innrapporterer ting de er usikre på).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:14   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Ingen deler av dette forumet er umodererte. Sånn er det. Take it or leave it.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:16   #53
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ingen deler av dette forumet er umodererte. Sånn er det. Take it or leave it.

Det er vel heller ikke det som er poenget. Skjønner du ikke det?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:17   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hør nå her, lille du; å vite er ikke det samme som å syns det er helt fantastisk.

Kan du ikke bare si rett ut hva du synes om bloggopplegget på FP, Sitron? Det er sikkert noen som ikke har fått det med seg.

Men altså: Alle leser ikke alt. Det er det ingen som har hverken lyst eller tid til. Det er helt klart mange forumposter og mange blogginnlegg som ikke blir lest av en eneste modde, men alle moddene følger litt med, så mye og ofte de orker; vi har ikke fordelt hverken bloggene eller underforumene mellom oss.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:19   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel heller ikke det som er poenget. Skjønner du ikke det?

Det er ikke helt klart hva som er poenget her, nei. Hvis det ikke er det at forumet (inkludert bloggene) blir moderert du har noe mot her, er da poenget ditt bare at du synes vi burde fordele jobben eksplisitt, slik at ingen av de lukkede bloggene blir lest av mer enn én modde som ikke har fått tilgang, eller noe sånt?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:19   #56
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Ja, jeg kan gjerne gjenta at jeg ikke syns det er spesielt fair med 14 ekstra personer som kan lese en blogg hvor jeg har gitt 10 stykker tilgang. Jeg ser virkelig ikke hvorfor det ikke er slik at dere kan fordele bloggene mellom dere, der dere ikke har tilgang. Med 13 aktive modder/admins så blir det neppe en vanvittig arbeidsmengde på hver.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:21   #57
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan være. Jeg skrev om det i denne tråden, i alle fall, om at grunnen til at moderatorene skal ha tilgang til hele forumet blant annet er at det skal være flere å fordele moderatorjobben på. De fleste innrapporteringene er det moddene selv som står for, og vi kan jo ikke innrapportere noe vi ikke har lest. Vi kan heller ikke basere oss på at "noen" sikkert innrapporterer hvis det er noe som er ugreit eller på kanten - det er jo vi som har som oppgave å være disse "noen" (selv om vi jo ikke rekker å lese riktig alt, og det alltid er greit at andre innrapporterer ting de er usikre på).


Jeg tror det jeg oppfattet stammer fra noe jeg fikk vite et annet sted enn i den tråden.

At det var tilgang for alle moddene var jeg veldig klar over, men jeg trodde ikke det ble lest forebyggende. Jeg synes det høres ut som litt i overkant kontrollerende ut, men jeg vet jo ikke noe om hvor store problemer det er med at folk begår overtramp i blogger.

Greit å ha avklart.

Det er bare en nyanseforskjell, men det har likevel litt med hvor "kikket" på man føler seg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:21   #58
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel heller ikke det som er poenget. Skjønner du ikke det?

Jeg har ikke helt fått med meg hva du synes om bloggefunksjonaliteten på FP bortsett fra at den suger og at du mener at forumet har blitt kjedeligere etter bloggene kom i gang.

Om du irriterer deg mest over at bloggen din ikke er helt tett for andre enn de som du har gitt tilgang til, så er jo svaret fra Tinetoff helt adekvat.

Om det er mangel på andre funksjoner så kommer det etterhvert et Nytt System som er Mye Bedre.

Om det er det at det finnes bloggefunksjonalitet i det hele tatt, så er det jo uinteressant i forhold til akkurat det argumentet hvorvidt moderatorene har tilgang eller ei.

Jeg gjør meg ikke dum nå, jeg har rett og slett ikke fått tak i hva du egentlig mener vi bør gjøre med bloggefunksjonen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:23   #59
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg var heller ikke klar over at alle moddene kan følge med i alle bloggene.

I denne tråden virker det som om forumet er delt inn i ansvarsområder:

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

En moderator har et ansvarsområde som de har tilgang til å moderere, mens en supermoderator har tilgang til å moderere over hele forumet.

Ville ikke det være en mulig ordning for bloggene også?

Er det sånn at moddene sitter og følger med på prikkekommentarer også, eller går man inn hvis noen rapporterer?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:23   #60
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg kan gjerne gjenta at jeg ikke syns det er spesielt fair med 14 ekstra personer som kan lese en blogg hvor jeg har gitt 10 stykker tilgang. Jeg ser virkelig ikke hvorfor det ikke er slik at dere kan fordele bloggene mellom dere, der dere ikke har tilgang. Med 13 aktive modder/admins så blir det neppe en vanvittig arbeidsmengde på hver.

Åja sånn ja. Vel, det enkleste for deg er å gi tilgang til en eller to av moddene da, de du stoler mest på, så holder de andre seg unna. (Uten ved spesielle ting)

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no