Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er Hunderfossen verdt å reise til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 14:34   #41
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Gondolen er i Hafjell, ja, men badelandet jeg refererte til er ikke det i parken, men Jorekstad fritidsbad, som er separat.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:44   #42
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Hunderfossen er helt ok, passer kanskje best for gutter?

Mye kult å finne på iallefall.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:48   #43
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Hunderfossen er helt ok, passer kanskje best for gutter?

Hæh?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:54   #44
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Hunderfossen er helt ok, passer kanskje best for gutter?

Fordi?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:00   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Hulda: Syns du de har en guttete profil?

Jeg forsøker å gå igjennom parken i hodet mitt nå ( jeg har vært der 5 ganger), og jeg klarer ikke finne at de har noe kjønnsfokus i det hele tatt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:10   #46
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Gondolen er i Hafjell, ja, men badelandet jeg refererte til er ikke det i parken, men Jorekstad fritidsbad, som er separat.

Ahh, da er jeg med.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hulda: Syns du de har en guttete profil?

Jeg forsøker å gå igjennom parken i hodet mitt nå ( jeg har vært der 5 ganger), og jeg klarer ikke finne at de har noe kjønnsfokus i det hele tatt?

Nå måtte jeg tenke godt etter her jeg også. Har i grunn aldri tenkt over det, og syns ikke det selv. Men klart, om man ser på tog, biler og gravemaskiner som guttete, så er det jo kanskje mest av det ja.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:19   #47
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Nå måtte jeg tenke godt etter her jeg også. Har i grunn aldri tenkt over det, og syns ikke det selv. Men klart, om man ser på tog, biler og gravemaskiner som guttete, så er det jo kanskje mest av det ja.


Synes de har mest av det ja, men for all del -det er mange jenter som liker det også.

Minstemor var tre uker når vi var der sist, så jeg ble ikke dratt til slikt hun liker nå...*råsaprinsessejente*

Den er vel ganske så nøytral sikkert.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:22   #48
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Synes de har mest av det ja, men for all del -det er mange jenter som liker det også.

Minstemor var tre uker når vi var der sist, så jeg ble ikke dratt til slikt hun liker nå...*råsaprinsessejente*

Den er vel ganske så nøytral sikkert.

Men de har jo prinsessekroner jo!!!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:24   #49
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Synes de har mest av det ja, men for all del -det er mange jenter som liker det også.

Minstemor var tre uker når vi var der sist, så jeg ble ikke dratt til slikt hun liker nå...*råsaprinsessejente*

Den er vel ganske så nøytral sikkert.

Jeg klarer ikke å la være å skrive det: Når du kaller Hunderfossen guttete fordi det er mye tog, biler og gravemaskiner der, synes jeg du tenker veldig i "kjønnsbåser". Ser du virkelig på tog og biler som guttete?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:26   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Ahh, da er jeg med.

Men klart, om man ser på tog, biler og gravemaskiner som guttete, så er det jo kanskje mest av det ja.

Mest av det i forhold til hva? Jeg kan til nød være med på at gravemaskinene er litt guttete, men bilene og toget som går rundt og rundt er veldig lite kjønnsspesifike. Det samme med de bilene der man kan øve på trafikkregler og få førerkort. Og man har. Eventyrtrollet (med kvalmt mye dill i butikken man må igjennom før man kommer ut...), eventyrslottet, , filmframvisning (4D i en sal og eventyrfilm i trollet) , karuseller som skip, rafting, "trekk deg selv opp-tårn", teater og show, bondegårdkrok, badeområde, sandkasse, husker, minigolf, gullgraving,
Og veldig mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Jeg syns ikke noe av dette er myntet spesielt mot gutter. Eller jenter. Bare barn, rett og slett.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:29   #51
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg klarer ikke å la være å skrive det: Når du kaller Hunderfossen guttete fordi det er mye tog, biler og gravemaskiner der, synes jeg du tenker veldig i "kjønnsbåser". Ser du virkelig på tog og biler som guttete?

Det har jeg nok aldri sagt, jeg regnet med noen hengte seg opp i dette ja...

Det sto et spørsmålstegn bak hvis du ser en gang til, så skrev jeg også at den er ganske nøytral.

Men mitt intrykk av parken er litt guttete ja, kan jeg ikke få synes det om jeg vil eller...?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:30   #52
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns ikke noe av dette er myntet spesielt mot gutter. Eller jenter. Bare barn, rett og slett.

Jupp.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 15:34   #53
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Men mitt intrykk av parken er litt guttete ja, kan jeg ikke få synes det om jeg vil eller...?

Det kan du selvfølgelig. Samtidig kan jeg synes at det er trist med foreldre som lager så snevre rammer for hva som er "riktig" for jenter og gutter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 16:28   #54
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det kan du selvfølgelig. Samtidig kan jeg synes at det er trist med foreldre som lager så snevre rammer for hva som er "riktig" for jenter og gutter.


Utrolig bra sagt.

Du tok meg på kornet der gitt...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 16:40   #55
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Utrolig bra sagt.

Du tok meg på kornet der gitt...

Jeg leste deg på samme måte som noen, så da er vi i tilfelle to som tolker deg feil (mistenker flere). Kanskje du har uttrykt deg litt klønete?

Jeg har gått gjennom parken i hodet noen ganger nå. Hvis du mener den er guttete så lurer jeg på hva du tror jenter liker å gjøre i slike parker?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:01   #56
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg leste deg på samme måte som noen, så da er vi i tilfelle to som tolker deg feil (mistenker flere). Kanskje du har uttrykt deg litt klønete?

Jeg har gått gjennom parken i hodet noen ganger nå. Hvis du mener den er guttete så lurer jeg på hva du tror jenter liker å gjøre i slike parker?



Det har dere selvfølgelig all rett til å synes.

Jeg er vel preget av å ha tre gutter, og en råsa jente.

Jeg sa hva mitt inntrykk av parken var, men det er visst ikke lov til å ha egne meninger her uten å bli kalt snever og klønete.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:05   #57
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Hulda: Trikset er å si hva det er som gjør at du syns parken passer best for gutter, så slipper du at folk hopper til konklusjoner om hvorfor du gjør det.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:11   #58
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hulda: Trikset er å si hva det er som gjør at du syns parken passer best for gutter, så slipper du at folk hopper til konklusjoner om hvorfor du gjør det.

Jeg har ikke sagt at den er det, det var et spørsmålstegn bak.

Jeg sa den var nøytral, men at mitt inntrykk var litt guttete.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:12   #59
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mest av det i forhold til hva? Jeg kan til nød være med på at gravemaskinene er litt guttete, men bilene og toget som går rundt og rundt er veldig lite kjønnsspesifike. Det samme med de bilene der man kan øve på trafikkregler og få førerkort. Og man har. Eventyrtrollet (med kvalmt mye dill i butikken man må igjennom før man kommer ut...), eventyrslottet, , filmframvisning (4D i en sal og eventyrfilm i trollet) , karuseller som skip, rafting, "trekk deg selv opp-tårn", teater og show, bondegårdkrok, badeområde, sandkasse, husker, minigolf, gullgraving,
Og veldig mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Jeg syns ikke noe av dette er myntet spesielt mot gutter. Eller jenter. Bare barn, rett og slett.

JEG syns ikke parken er guttete. Jeg syns den passer like bra til alle barn, uansett kjønn.
Men det er jo flertall av attraksjonene som har noe med bil å gjøre - om man mener at det er guttete.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:39   #60
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.


Jeg sa den var nøytral, men at mitt inntrykk var litt guttete.

Så altså syns du det, som var akkurat det jeg skrev. Poenget mitt er at du har jo gjort deg en vurdering.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no