Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 21:28   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17-mai feiring" flere dager før dagen?

I barehagen vår har de ingen feiring av 17.mai på forhånd, for de går i toget på selve dagen. De har bare en liten øvelse på å gå i tog i morgen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 21:34   #42
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Vår barnehage gjør ikke noe annet enn å snakke om 17. mai, og lage instrumenter (maracas/trommer o.l).

Barnehagen rett ved der vi bor (ikke vår barnehage altså) har iallefall tog rundt her siste barnehagedag før 17. mai, men så har de over 3 ganger så mange barn som vår.

Her i byen går alle barnehagene i toget på 17. mai, men bare siste delen av toget. De begynner samtidig med skoletoget, men går bare en brøkdel, og skal nås igjen av skoletoget på slutten. I år er siste året for meg med barnehagebarn, så litt stas at vår barnehage går nesten først i toget i år.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 21:36   #43
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg husker fra yngre korpsdager at vi fikk fri fra skolen en dag eller flere før 17. mai for å spille i toget for barnehagen. Her vi bor nå så går barna i 17.mai-toget med egen fane. Jeg foretrekker definitivt det siste.

Det gjør nok jeg også.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:44   #44
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.972
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Ja men hvordan er det på deres "stevneplass" er det leker så tilogmed de små kan være med på eller er det bare godtepose henting for dem under skolealder der også?

Her er det godtepose henting for barn opp til skolealder også er det andre forbeholdt barn i skolealdre, dermed blir det ganske gørr for de minste barna.
Så feiring i barnehagen med leker,tog og pølse synes jeg er strålende.

Men tror det henger litt igjen fra når barnehagene brukte lastebil i skoletoget og ikke gikk selv. Nå går alle hos oss så behovet for å gå i tog mangen dager før er ikke så stort, men synes ikke denne tradisjonen er verre enn andre barnehagetradisjoner.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:58   #45
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Her i byen går alle barnehagene (det er mange) i tog i dag sammen med byens fire korps, det har de gjort siden jeg var liten. Hele sentrum stenger en halvtimes tid, ALLE er ute og ser på ungene. Det er så utrolig koselig.
Etter toget er det kaker, is og pølser i barnehagen med foreldre og de som ellers vil være med.

Vi sitter stivpyntet og bare venter nå, nystrøket flagg og nye campingstoler og bord i bilen. Sola skinner fra skyfri himmel, kunne ikke vært bedre. Gleder oss som noen unger.
Man skal alltid ta seg en fest om anledningen byr seg, hva er vel koseligere enn det.
Tror jeg hadde blitt dødelig fornærmet om ikke barnehagen hadde feiret sin egen 17. mai for her i byen får ikke barnehageungene gå i tog på den store dagen.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:00   #46
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Hjelpes altså, nå begynte jeg å sippe litt bare av å svare i tråden. Det er like flaut hvert år, jeg sipper selvfølgelig når ungene går i toget, det går ikke å stoppe det.

Har vel rekord i byen her på sipping nasjonaldagen også, jeg blir bare verre og verre. Snufs.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:11   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Tja. Her er det ikke noe sånt. Men det er nok fordi det er tradisjon på at barna fra barnehagen også går i tog 17.mai. Vi bor jo i ei lita bygd, så de som går i bhg her feirer som regel sammen på 17.mai også. Først en liten togrunde, og så samles alle på samfunnshuset etterpå.

Men jeg har vært med på et opplegg på andre barnehager.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:20   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Nin - for et opplegg, hvorfor ikke heller ha flere tog på 17. mai?

Her i byen er det eget barnehagetog på 17. mai, det ser litt ut som et voksentog, siden alle foreldrene går sammen med barna sine
Da Pip gikk i barnehagen hadde de visst litt feiring der, men ikke noe som foreldrene var involvert i. Ikke noe pynting heller.

Og her i byen går det alltid et tog, ihvertfall på 17. mai, da det går fem fordelt over hele dagen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:28   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hjelpes altså, nå begynte jeg å sippe litt bare av å svare i tråden. Det er like flaut hvert år, jeg sipper selvfølgelig når ungene går i toget, det går ikke å stoppe det.

Har vel rekord i byen her på sipping nasjonaldagen også, jeg blir bare verre og verre. Snufs.

Hahaha, sjelefrende, vi er akkurat like. Min mor også, så hun og jeg kommer vel til å stå der langs veien og storsippe når vi ser toget komme gående. Jeg satt og sippet foran NKR3 i morges jeg, da noen barn sang nasjonalsangen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:00   #50
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

I dag var da stor jubel når minsten såg dei hadde pynta til 17. mai i barnehagen. Her er da unger frå fleire skulekretser, så no får dei feira sammen. Tidlegare fekk ikkje barnehagen går i 17. mai- toget, så då byrja dei med egen 17. mai. Synest da er gøy eg. Ungane er veldig klar over kvifor me feirer dagen, og har jobbe med dette i fleire samlinger. Dei har tog med korps (ikkje heila selfølgelig), flagg og 17. mai- leker. Og så får dei pølser og is.

På skulen vår har dei 2-3 leker for dei minste også, men da mesta er for større unger (ink. fedre). Dei minste fisker godteposer, trehjulsykkelløp og så har dei egen klasse i poteteløpet. Mine unger tilbringer stort sett 17. mai i kiosk- kø då.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:06   #51
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Her skal de feire i dag.
Det blir tog, leker og pølsespising, helt ok.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:07   #52
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Hos oss har de 17 maiforberedelse og øvelse til dagen, men selve feiringen har de på 17 mai. Da går de i tog under barnehagens fane og stort sett alle samles med resten av bygda på felles feiring etterpå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:08   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.116
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Vår barnehage har storstilt feiring i dag (siden de har planleggingsdag på fredag). Jeg synes det bare er koselig.

Ungene er pyntet, har med flagg og skal gå i tog mens vi foreldrene ser på. Etterpå er det boller og kaker (som foreldrene har bidratt med). Dette skjer kl 15 (så jeg er glad jeg har fleksibel jobb).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:15   #54
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

I ungenes barnehage så feiret det storstilt 17.mai, i går 11. mai. For meg er det litt feil, men ungene syns det var gøy da.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:18   #55
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Hos oss går barnehagen i prøvetog med skolen i dag, men det er først på den 17. det er alvor for alle. Hos oss er alle unger uansett alder med på leker og sånt på skolen etterpå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:20   #56
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Her går barnehagen i 17-mai tog på selve dagen. Det er ikke så stort sted, så det fungerer jo helt fint. I Oslo der vi bodde før ser jeg for meg at det hadde blitt helt kaos, der feiret vi på en av dagene før selve dagen. Ikke tulletet, bare praktisk og litt tryggere vil jeg si.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:30   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ikke tulletet, bare praktisk og litt tryggere vil jeg si.

Tryggere? Jeg vil nå si at det er tryggere at barnehagebarna går i tog på 17. mai hvor de går sammen med foreldrene og ikke bare har 4 ansatte på 16 barn. I tillegg har dessverre mange bilførere mye mindre respekt for tog som er før 17. mai. Rett ved jobben min var det en idiot av en 28-åring som prøvde å presse seg gjennom et barnehagetog med bilen i går. Alle slapp heldigvis fra det med skrekken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:35   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.496
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Jeg må innrømme at jeg syns dere som syns det er tullete er ultrakjipe. Barnehagen har feiret i dag, med feiring av førskolerussen, sanger, historier om Bjørnson, lokaltog med fire andre barnehager og sangstopp foran eldresenteret. Tilbake i barnehagen er det pølser, is, kaker og leker resten av dagen. I Oslo er barnetoget forbeholdt skolebarn, og annen feiring er ofte knyttet opp mot skolene. Da er det flotters at barnehagene har sin egen feiring og kan lære barna om 17. Mai en annen dag som passer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:38   #59
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.420
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

17. mai i barnehagen synes jeg høres helt greit ut. Har vært med to ganger på dette i tantebarnas barnehager. Hos oss har barnehagene plass i barnetoget - vi er uansett ikke så mange. Det synes jeg også er helt greit. Klarer ikke å bli veldig engasjert i om det er et must eller fullstendig idiotisk.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:44   #60
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva mener du om "17. mai-feiring" flere dager før dagen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Tryggere? Jeg vil nå si at det er tryggere at barnehagebarna går i tog på 17. mai hvor de går sammen med foreldrene og ikke bare har 4 ansatte på 16 barn. I tillegg har dessverre mange bilførere mye mindre respekt for tog som er før 17. mai. Rett ved jobben min var det en idiot av en 28-åring som prøvde å presse seg gjennom et barnehagetog med bilen i går. Alle slapp heldigvis fra det med skrekken.

Her vi bor nå ville det ikke utgjort noen forskjell, men jo, skoletoget i Oslo ville skremt vettet av mine barnehagebarn, og den helt store kosen på skolen etterpå synes jeg heller ikke det ble, for det var så mange voldsomme og store barn der.

Barnetoget barnehagen arrangerete i Oslo hadde også mange voksne med seg (tipper en ca 50 % foreldre var med), og vi gikk med et lite korps på stikkveiene rundt barnehagen, stoppet og sang ved aldershjemmet også tilbake på barnehagensområdet og hadde leker og grilling med mer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no