Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Fjerner du hår i fjeset?
Jepp, jeg er kvinne 80 50,31%
Jepp, jeg er mann (torsk - du skal inn her, kjole eller ikke kjole) 5 3,14%
Nei, jeg er kvinne 74 46,54%
Nei, jeg er mann () 0 0%
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 22:10   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Ja, ikke sant? Man kan jo ikke barbere hele ansiktet heller?
:apekatt: :venninne som er apekatt:

  Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:12   #42
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Ja, jeg må nappe et par stykker jevnlig.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:34   #43
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Nei, for har ikke annet hår enn bryn og vipper

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:41   #44
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Liker ikke hår over en viss lengde, så det nappes litt her og der selv om jeg er lys.
Min mor er hårløs omtrent, men jeg har nok arvet min fars gener der.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:49   #45
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Nope, kun bryn.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 02:32   #46
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har ett som vokser ut av en føflekk som må nappes bort ellers så er jeg hårløs.

Samme her. Hender at jeg glemmer det, men da tar det heldigvis sjelden lang tid før søsteren min minner meg på det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 08:51   #47
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg stemte nei, men så kom jeg jo på den ene øyenvippen (!) som noen ganger stikker ut under haka.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:12   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jepp, jeg er kvinne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:15   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men alle ansiktshår hos kvinner nappes altså?

Jeg napper slike stive dumme hår, og så tar jeg en lett barbering med høvel innimellom. Selv om jeg har lyst hår, så har jeg likevel en slags lys bart. Og den fjerner jeg. Men jeg fjerner ikke dun i ansiktet ellers nei. Og nei, jeg får ikke MER hår selv om jeg barberer.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:31   #50
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg epilerer haka, der det er en del svarte hår.
Resten av fjeset får være. Det er lyse dun på noen steder (overleppa hvertfall). Og kanskje litt fler steder uten at jeg har sjekka så nøye.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:50   #51
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Dun får bli, villhår (aka verstinger) nappes bort når jeg kommer på det.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 15:42   #52
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Ja, jeg har noen "nedsigne" øyevipper som nappes bort jeg også...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 15:44   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.506
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Nei. Jeg har nappet bort ett litt lengre dun fra haken en gang, og en fra leppa. De var fremdeles lyse og myke, men litt lengre enn de andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:27   #54
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Næsj jeg har bare dun i ansiktet, det får være i fred. Men skulle duna plutselig blir svarte, tykke eller stikke seg frem på annet vis så begynner jeg nok å fjerne dem.
Jeg ønsker meg permanent hårfjerning på omtrent hele kroppen slik at jeg slipper å tenke på hår/pels. Jeg synes det er usigelig ekkelt med kroppsbehårng på meg selv, jeg vet ikke helt hvorfor det ha blitt sånn, men...

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 22:41   #55
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg svarte nei, men sannheten er at jeg en gang i mitt liv fikk høre at jeg hadde bart, dvs. jeg har noen ørsmå dunlignende greier på overleppen, og denne damen hevdet at de MÅTTE fjernes, *dette var i Tunis* - så hun tok frem en sytråd og viklet den rundt fingrene og gjorde noen bevegelser med hendene - aner ikke hva - men jeg kan signere på at det gjorde USTYRTELIG vondt! Så det gjør jeg ALDRI igjen! Da går jeg heller med bart!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 00:53   #56
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jepp. Jeg har tre 50-øring store felter på haken og halsen med stive, sorte hår. Skjegg rett og slett. Jeg har nappet dem i alle år, men nå har jeg begynt å barbere dem, fordi jeg skal fjerne dem med laser. Håper de forsvinner. Blonde damer skal liksom ikke ha sort skjegg.

Men det er den koselige bivirkningen av PCOS.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:11   #57
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg pleier å fjerne et hår på venstre side av munnen. Når jeg oppdager det.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 00:07   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.153
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Var det ikke på denne tiden i fjor jeg startet en tråd om "fjerner du barten?" som resulterte i en million spinnoffer om diverse hårfjerningssteder?

Jeg napper noe av min bart, ja. Hårene er helt lyse, men litt lenger enn jeg setter pris på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 13:58   #59
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg har ingen hår og fjerne i ansiktet, napper heller ikke øyebryn. De er faktisk finne slik som de er.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 08:15   #60
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg har noen på halsen som jeg napper jevlig, men pusedunet i ansiktet får være i fred. Jeg har i det hele veldig lite hårvekst, og epilerer kun leggene noen få ganger i sommerhalvåret, og napper litt bryn dann og vann, ellers er det ikke noe hår å fjerne. Har ikke brukt høvel siden jeg var 15 eller noe slik.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no