Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinnekamp på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 23:59   #41
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg har måttet skjule statusoppdateringene til alle disse som har det så jævla koselig hele tiden. Det er koselig å stå opp, koselig å stable familien på bena og få dem til barnehage/skole/jobb, koselig å være på Nav, koselig å handle med alle de koselige barna på slep på den koselige nærbutikken, koselig å lage middag med de fortsatt like koselige barna hengende i buksebeina, koselig å vaske opp, koselig å få mannen hjem, koselig med barnetv, koselig med studier etter leggetid for barna, koselig med litt kosetid med mannen. Herregud.

Ugh!
Jeg har ei tidligere klassevenninne som hele tiden legger ut (hver dag omtrent); Gleder meg til helga! Snart helg! Åh, lengter etter helg! Endelig helg! Åh, så deilig med helg! Nå koser vi oss med helg!
I tillegg til: Jeg elsker mannen min :hjerte: Jeg elsker kjæresten min :hjerte: Jeg elsker kjæresten, familien min og barna. :hjerte: Jeg er så glad i kjæresten min. :hjerte: Jeg har verdens beste kjæreste. :hjerte:
Og det verste er at HAN kommenterer henne tilbake på innleggene i nøyaktig samme stil.... det er sååå flaut.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:03   #42
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Hehe. Jeg tror jeg må utvide vennelisten min.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:06   #43
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hehe. Jeg tror jeg må utvide vennelisten min.

Jeg tenkte på det samme. Har alt for få potensielle irritasjonsmomenter på min. Jeg synes faktisk de mest irriteredne er de som a) aldri skriver noen ting eller b) Skriver @home, @work, @gym.

Og så har jeg skjult alle sånn cafe, farm, mafia og hva-har-du oppateringene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:10   #44
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Slikt kunne jeg funnet på å poste i ren protest.

Eller denne...
Denne så jeg på mannens FB-profil en gang. Dessverre tror jeg ikke alle oppfattet ironien.

Sitat:

Dersom du syns du er deg selv nærest, og om du er din egen beste venn, og har du lett for å bli glad i ditt eget nærvær så kopier opp denne meldingssnutt, send den til familie og venner og andres venner og la hele verden forstå hvor godt du har det med deg selv. Jeg er helt perfekt og den eneste som alltid er nær.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:15   #45
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hehe. Jeg tror jeg må utvide vennelisten min.

Jeg har oppdaget at det finnes folk som har langt mer dramatikk på FB enn det jeg har. Hinting om ting man er sure for, sletting og drama. Det er litt fascinerende å være vitne til noen ganger.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:20   #46
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Det verste så langt hittil for meg er et par menn fra ungdomsskoletiden som poster om fotball og fiske kontinuerlig slik at hele siden min til enhver tid er dekket av ManU og ørret. Men det unner jeg dem, for å si det sånn. Jeg har faktisk et par som ligner kie-beskrivelsene, blant annet en som stadig varsler en dato for sin avgang, type "etter første mai vil dere se at jeg ikke er her og det er på grunn av all den baksnakkingen". Jeje.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:45   #47
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det verste så langt hittil for meg er et par menn fra ungdomsskoletiden som poster om fotball og fiske kontinuerlig slik at hele siden min til enhver tid er dekket av ManU og ørret. Men det unner jeg dem, for å si det sånn. Jeg har faktisk et par som ligner kie-beskrivelsene, blant annet en som stadig varsler en dato for sin avgang, type "etter første mai vil dere se at jeg ikke er her og det er på grunn av all den baksnakkingen". Jeje.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:46   #48
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg er mest fascinert over at dere klarer å irritere dere så mye over oppdateringer på FB jeg.
Jeg klarer ikke å irritere meg over positive mennesker, om de er aldri så overpositive heller.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:48   #49
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Hehe. Denne dukket opp da jeg logget inn nå.

Sitat:

Kopier dette på din status hvis du kjenner noen, eller er i familie med noen, som er blitt spist av en drage. Mitt ønske for 2010 er at folk forstår, at det å bli spist av en drage ikke er noet å spøke med. Drager er nesten ustoppelige og drittskumle! 93 % vil ikke kopiere og sette denne teksten på sin status. De er sikkert blitt spist av en drage

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:56   #50
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

@ kie: Haha!!

Og jeg irriterer meg altså svært lite, sånn generelt sett.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:30   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

I tillegg til: Jeg elsker mannen min :hjerte: Jeg elsker kjæresten min :hjerte: Jeg elsker kjæresten, familien min og barna. :hjerte: Jeg er så glad i kjæresten min. :hjerte: Jeg har verdens beste kjæreste. :hjerte:
Og det verste er at HAN kommenterer henne tilbake på innleggene i nøyaktig samme stil.... det er sååå flaut.

Hahhahah, jeg har også en av disse på vennelisten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:57   #52
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hahhahah, jeg har også en av disse på vennelisten.

Jeg antar at det er samme person som jeg har. Og i tillegg har jeg et par til.

Jeg har hatt den drage-statusen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:11   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg føler jeg må bli litt mer påpasselig med hva jeg skriver nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:20   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg er mest fascinert over at dere klarer å irritere dere så mye over oppdateringer på FB jeg.
Jeg klarer ikke å irritere meg over positive mennesker, om de er aldri så overpositive heller.

Der er vi forskjellige. Overdrevet positive folk er noe av det mest irriterende som finnes. Når jeg sutrer fordi jeg har trynet på sykkel og sydd F I R E sting, da vil jeg ha koz og trøst, ikke oppsann, det kunne gått verre, kanskje du kjører mer forsiktig nå, da? :kvitrestemme:





Og til HI: jeg roller med deg, så klart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:25   #55
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg forstår ikke helt at de som irriterer seg over FB-statuser hele tiden gidder være der jeg?
Hører så mange klage, RL, men de er der og leser okke som.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:26   #56
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg er mest fascinert over at dere klarer å irritere dere så mye over oppdateringer på FB jeg.
Jeg klarer ikke å irritere meg over positive mennesker, om de er aldri så overpositive heller.

Det i HI synes jeg er sutring.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:28   #57
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det i HI synes jeg er sutring.

Det syns jeg også, og jeg ville nok blitt ganske provosert om personen sa dette til meg. Men om hun vil sutre, so what?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:20   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg får ikke gjort en dritt når jeg går hjemme. Jeg utsetter alt, har verdens beste tid og har ingen deadline.

Samme her. Jo travlerere jeg har det, jo mer får jeg gjort, for da må jeg jo skylde meg og få ting unna.

I likhet med Scarlett vil jeg ha sympati og ikke formaning når jeg er Stygt Skadet, feks har fått blåmerke på størrelse med Afrika på rompa når jeg har falt under jogging i skogen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 01-05-10 kl 10:25.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:25   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det i HI synes jeg er sutring.

Jepp. Sutring og "jeg har det så travelt og er så jævla viktig, selv om jeg ikke jobber".

Fotball i statusen er aldri tull. Jeg har ofte YNWA, særlig på kampdager.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:58   #60
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg syns nå generelt det er mye underlig på FB, og på min venneliste har jeg så mangt.

Jeg har noen husmødre som er veldig opptatt av å fremheve sin egen verdi som husmor, og som godt kunne postet en status som den i HI. Det er også en del som er veldig mye på FB, og hvis de er fra PCen en stund, så oppdaterer de på mobil. Så vi får alltid vite hva de gjør, hva de har i glasset, hva de skal ha til middag, om elsklingen har kommet hjem, og barna har vært ute, hva slags vær det er, og hva de mener om TV-programmer.

Og så har jeg en del typiske småbarnsforeldre som legger ut om barna i det vide og brede, og oppdaterer flere ganger om dag om søvn, gulp og store fremskritt, ofte ledsaget med et utydelig bilde som viser at "tenk, lillegull greide å holde i koppen i dag!".

Og så har jeg en del som kopierer alt av "kjede-statuser" som finnes. Det betyr at de støtter de fleste saker, de støtter arbeid for psykisk helse, de støtter spesialpedagogisk uke, de støtter folkekrav om ett eller annet, de forteller at de har verdens beste mor / datter / ektemann / familie / venner - og så videre i det uendelige.

Jeg har også noen som stort sett oppdaterer med tegn. For eksempel "..." eller " " eller et hjerte, et spørsmålstegn, og så videre.

Og så er det de som sjelden eller aldri skriver noe, og som stort sett bare kommenterer andre. Og så har du de som stort sett oppdaterer om dagligdagse ting: "Endelig helg!" eller "God natt til alle!", "Ønsker alle en flott 1. mai!" og så videre

Og i mitt hode er dette egentlig helt greit. Det er flott å se variasjonen. Det er morsomt at ikke alle er like. Det er til og med litt festlig når folk utleverer mer enn du ønsker å vite. Poenget er at statusen på ett eller annet vis får andre til å kommentere, og kontakt oppnås.

Sånn er Facebook.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no