Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 20:25   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Utsolgt i brunt ja....
Da kunne jeg også vurdert denne til 4/5-åringen min.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 20:28   #42
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Helt klart jakken. Synes den var kjempetøff jeg. Men lilla bukse hadde jeg nok ikke puttet på den lille mannen min.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 20:29   #43
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.946
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nåja, kunne i grunnen tenkt meg dette her på julaften. Mannen kan få sydd seg en dress i samme mønster:

http://www.plaidstallions.com/images/daddydrinks.jpg

Mimrer tilbake til 70-tallet og mener at min mor kledde på min bror og meg noe liknende...Min bror sliter enda med å tilgi

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 20:31   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Poden hadde elsket det om han hadde en slik dress, og jeg syns den var akkurat så kjønnsnøytral at jeg kunne likt den på gutter jeg også. Men ja, hvite kanter gjør den litt mer feminin.

Sy på en lapp med et lyn eller en fotball eller noe, så er den good to go.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:10   #45
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå da? La inn linken heller.

Thanks Nyyydelig trikåååt, den syntes jeg du skal få tak i..

Nå var hovedbildene der og..

Herlig sett.. kunne absolutt kledd min 5 åring i det.. men tror han hadde nektet, sær som han er

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 11:30   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Mimrer tilbake til 70-tallet og mener at min mor kledde på min bror og meg noe liknende...Min bror sliter enda med å tilgi



Håhå dere skulle sett den kjolen jeg kjøpte på Fretex (jada, jeg måtte bare ha den men har selvsagt aldri brukt den) for noen år siden. Dere vet disse lekre blomstrete tapetene i oransje, brunt og gult? Kjolen ser ut til å være laget av sånne tapetrester.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 11:44   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.554
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Ja, det hadde ikke vært noe problem.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 12:59   #48
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Det hadde jeg gjort uten å mukke. Antakelig kommer den unge mannen her også å gå i en del lilla når han vokser opp (arver etter storesøster). Jeg holder meg dog til snitt som ikke er utpreget feminint, da, slik som puffermer og rysjer. Men dette settet var jo tøft, for begge kjønn!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 13:18   #49
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Jeg kunne gjort det om han hadde arva den fra søstra...Men jeg hadde ikke kjøpt den der til en gutt, nei.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 13:24   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Sønnen min har en hvit og lillastripete genser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 13:26   #51
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sønnen min har en hvit og lillastripete genser.

Kanskje vi skal opprette en støttegruppe. "Hei, jeg heter Kanina, og kler sønnen min i lilla".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 13:53   #52
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kanskje vi skal opprette en støttegruppe. "Hei, jeg heter Kanina, og kler sønnen min i lilla".

  Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 14:08   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Han går i ting som er rosa, men ikke lilla.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 16:28   #54
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Helt klart jakken. Synes den var kjempetøff jeg. Men lilla bukse hadde jeg nok ikke puttet på den lille mannen min.

Enig , bortsett fra at minsten elsker lilla, og han ville sikkert hatt den.
Ikke nå, men da han var fire år.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 16:40   #55
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Klart du kan!

Kjempefint sett, jeg har bestilt lik i brun.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:32   #56
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Ja det kunne jeg lett gjort. Akkurat den lillafargen der er superfin også til gutter. Slett ikke for jentete.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:33   #57
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Ang. vasking av disse så er det ikke noe problem, de smitter ikke over i fargene. Vi har samme i brunt.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:42   #58
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Ikke til gutta nei, hadde det ikke vært de hvite stripene kunne jeg nok vurdert det. Mellomste hadde jeg aldri fått på noe annet en klassiske "guttefarger", ikke rødt en gang.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 19:44   #59
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Jeg kunne glatt kledd på noe i den fargen på guttene mine, men jeg synes den buksa er jentete i snittet uten at jeg helt kan definere hvorfor.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no