|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
15-04-18, 17:29 | #42 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg gjør som nevnt lite for å fikse utseendet mitt i hverdagen, utovver å være ren, ha gredd hår og hele klær som passer sammen. Slik er det på grunn av tre ting:
|
15-04-18, 17:48 | #43 |
i tåkeheimen
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg barberer legger sommerstid og armhuler året gjennom, striper håret av og til, napper bryn og «skjegg». Bruker sminke når jeg har lyst, men går som oftest uten.
15-04-18, 17:50 | #44 |
flisespikker
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Det hender jeg farger håret (blå striper de siste par gangene, men over et år siden sist), og det hender jeg farger øyebryn og vipper (en måneds tid siden sist). Om sommeren pleier jeg å barbere armhuler og legger. Jeg napper enkelthår i ansiktet og i underkant av øyebrynene.
15-04-18, 17:54 | #45 |
can-jur
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg har kunstig hofte.
Sist redigert av Floksa : 15-04-18 kl 17:59. |
15-04-18, 17:58 | #46 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg har jo et ganske nytt kne i plast og titan. Det glemte jeg helt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
15-04-18, 17:59 | #47 |
Superbasinella
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg barberer armhuler, legger og kjønnshår så fort det vokser ut. Bruker sminke når jeg føler for det. Ikke hver dag, men ikke langt unna. Jeg sminker meg for å føle meg vel, ikke for at jeg nødvendigvis skal treffe andre. |
15-04-18, 18:05 | #48 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Barberer armhuler og alt nedentil minst to ganger i uken, men ikke legger (det har jeg aldri gjort). Ikke napping av bryn heller. Ingen sminke, annet enn til fest type bryllup. Kanskje jeg tar på mascara på vanlig fest/sammenkomster. Jeg bruker leppepomade som er blank (Blistex) og ved litt pynting gloss med diskret brun eller lys rosa-tone. Ingen hårfarging. Har hull i ørene, og bruker ørepynt hvis jeg skal ut, men ikke hvis jeg kun skal i butikken å handle liksom.
15-04-18, 18:47 | #51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Barberer relativt sesongbetont armhuler og legger.
15-04-18, 19:29 | #56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg skal innrømme at dersom jeg ikke hadde hatt ungene som jeg skal være et slags forbilde for, så er det ikke umulig at jeg hadde gjort noe med sinnarynken. Men blir litt dobbeltmoral når jeg har en tenåring og skal fortelle at folk er bra nok akkurat sånn som de er. |
15-04-18, 19:47 | #57 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Jeg sminker meg så og si daglig og barberer legger, armhuler og bikinilinjen. Og så får jeg i salong og fikser bryn ved jevne mellomrom.
15-04-18, 19:51 | #58 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Barberer hår i armhuler og på legger. Litt sminke. Og fikser hårfargen to ganger i året. Får fjernet pigmentflekker i ansiktet av kosmetiske årsaker.
15-04-18, 20:04 | #59 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Denne tråden legger vel strengt føringene for hva slags svar den vil få helt fra start, ved å spørre om hva som er "uekte". Det stilles da likhetstegn mellom å ha fikset på et eller annet kosmetisk, og det å være uekte, og vil egentlig innrømme noe som helst av eventuelle inngrep, tanker/forfengeligheter når et så strikt premiss blir lagt allerede fra starten av? En annen naturlig konsekvens blir vel også at bare de som ikke har fikset på noe, og som synes at jo mer naturlig, jo bedre er det, er de som svarer i tråden?
15-04-18, 20:15 | #60 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Hva er «uekte» på deg?Om eg begynne øverst: striper i håret og klipper det jevnt. Hull i ørene. Farga og forma bryn, vippeextensions. Sida bryn og vipper er på plass sminke eg huda kvar arbeidsdag. Tatovering. Barbering av armhuler, underliv og leggar heile året. Neglelakk på fingernegler og klipper tånegler. Fjerner død hud på hælane. Fire sting sydd i høgre kne.
|