Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Må dele denne perlen med dere!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 16:50   #41
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Det er nok noe med personlig mål. Målene man vil oppnå og hvor langt man vil gå for å nå det. Om det er sport eller studere eller redde verden.

Sant nok. Men fjernt for meg personlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:01   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er jo enda sprøere, for jeg syns det er gripende og litt flott.

Jeg syns faktisk det er fantastisk å se hvilke reserver man faktisk har der, når man graver helt, helt nederst i kjelleren. At folk er villig til å gi alt, og at de da faktisk klarer noe man ikke hadde trodd de skulle klarer.

:Offisielt sprø:

Ja, du har jo lagt inn denne tidligere. Da skrev jeg følgende:

Sitat:

Jeg hadde ikke på noen eventuell forklarende lyd, men jeg fant ikke det der verken imponerende eller rørende på noe vis. Bare sykt.

Sitat:

Jeg syns det står minst like stor respekt av å innse sin begrensning.

Sitat:

Jeg syns ikke de klarte det. Ja, de kom over linja, men det var noe trist ved det hele. Jeg vil mye heller klare noe på ordentlig vis, enn på det viset der

Jeg er litt der fremdeles, selv om jeg ikke syns det er fullt så sykt lenger og kan nok klemme fram et gram forståelse for at man ønsker å komme i mål når det er snakk om en grei topplassering.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:12   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er her det skurrer for meg. Man snakker ikke om å gi alt for å berge livet eller redde sin syke mor eller noe, men man ofrer all sin verdighet på grunn av et løp? Jeg skjønner det bare ikke. Jeg synes det er sykt dersom det har blitt sånn at må ta seg ut i den grad at man nesten er døden nær før at en innsats skal være verdt noe.

Jeg synes ikke de taper noe verdighet jeg. Dette er åpenbart topptrente folk, vanlige mennesker klarer ikke å ta seg ut så mye.

Jeg synes det er en flott og rørende ting at man tar seg helt ut for å nå målene sine jeg. Tut og kjør og drit i hvordan det ser ut, å tørre å satse, tørre å gå på trynet. Jeg liker den måten å være på og skulle ønske jeg var flinkere selv.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:13   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Mens jeg tenker at de bare må være veldig flaue i ettertid og skulle ønske at det var ugjort. For det ville JEG ha tenkt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:18   #45
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er her det skurrer for meg. Man snakker ikke om å gi alt for å berge livet eller redde sin syke mor eller noe, men man ofrer all sin verdighet på grunn av et løp? Jeg skjønner det bare ikke. Jeg synes det er sykt dersom det har blitt sånn at må ta seg ut i den grad at man nesten er døden nær før at en innsats skal være verdt noe.

Det er det som gjør det så patetisk, ja.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:24   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg lo. Det bare skjedde da den andre damen kom.

Ellers ble jeg veldig imponert over pågangsmotet, til tross for at jeg ikke skjønner meg på konkurranseidrett! Men, jeg skjønner godt at de kryper i mål når de er så nær mål til tross for kramper her og der. Men på tross av at jeg er imponert så var det altså komisk nok til at jeg ikke klarte å holde tilbake latteren.

Veronal sa det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:26   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det er det som gjør det så patetisk, ja.

Patetisk er ikke akkurat ordet jeg ville ha valgt, men unødvendig og uforståelig, kanskje?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:42   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.109
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Jeg synes på ingen måte det er nedverdigende, heller tvert i mot! At man klarer å mobilisere de siste kreftene for å gjennomføre en så stor bragd som Ironman, eller andre utfordrende konkurranser, er rett og slett imponerende. Grunnen til at jeg synes videoen var festlig er fordi jeg kjenner igjen følelsen. Ikke fordi jeg noensinne har vært i nærheten av en Ironman, men min første trening etter 2 tette svangerskap, 30 kg overvektig, astma og særdeles dårlig form, besto av bakketrening lang som et vondt år. Jeg trodde ærlig talt min siste time var kommet, jeg så stjerner, blodsmak i munn og spydde på toppen. Når jeg ser tilbake, må jeg ærlig innrømme at det var utrolig komisk, at jeg gadd liksom. Kunne jeg ikke nøyd meg med en middels rask gange i flatt terreng første gangen? Neida, jeg skulle ikke være dårligere enn de andre, som for øvrig kom til toppen 15 min før meg.
Poenget mitt er at uansett hvor gæli det ser ut for alle andre, så har de nådd målet sitt, og jeg tipper at de to damene også gliser av videopptaket.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:50   #49
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Hahaha
Syntes dette er noe av det morsomste jeg har sett.

Tragisk er det jo absolutt ikke. Tenk for en følelse å vite at man har fullført, tross all den smerten. Og det er jo høyst frivillig.

Utrolig morsom, både fordi det er komisk å se på og fordi hun ikke gir opp selv om det er helt, helt på grensa for hva hun takler, men hun greier det. Frydefullt!

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:07   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mens jeg tenker at de bare må være veldig flaue i ettertid og skulle ønske at det var ugjort. For det ville JEG ha tenkt.

Jammen er folk forskjellige. Jeg hadde ikke vært en pøkk flau i ettertid.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:15   #51
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Nei, det er jo en bragd. De har ikke bæsjet seg ut eller noe sånn (det er ikke så gøy nemlig, selv om jeg nok kan le av det også) Det er ikke noe med at de er patetiske. De går rart. Så enkelt er det for meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:23   #52
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Eh... neeei... Ikke noe spes morsomt dette.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:35   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Det er ikke første gang jeg ser denne, og jeg ler like mye hver gang.
Men så er jeg litt mann i hodet og da, ler av det jeg syns er morsomt uten å overanalysere alt.

Og at de driter seg ut eller mister sin verdighet??? Hallo, er man med i en sånn konkurranse er det en bragd å komme over målstreken, selv om man kryper på knærne til slutt. At de klarer å hente ut sine aller siste reserver på denne måten er en bragd, det er absolutt ingenting å skamme seg over!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:26   #54
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Jeg flirte litt når nummer to kom, og ble rørt til tårer når de kom i mål. Jeg synes det er fantastisk med mennesker som faktisk får til å nå målene sine. Man blir da vel ikke døden nær av å bruke musklene sine for mye en dag vel?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:46   #55
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg flirte litt når nummer to kom, og ble rørt til tårer når de kom i mål. Jeg synes det er fantastisk med mennesker som faktisk får til å nå målene sine. Man blir da vel ikke døden nær av å bruke musklene sine for mye en dag vel?

Kan man ikke dø av melkesyre???

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:02   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må dele denne perlen med dere!

Jeg lo da dame nr. 2 kom og de banet vei i samme ganglag bortover. Jeg klarte ikke dy meg, jeg er like fjern som Bauche.
Det blir vel som å le når noen faller (uten å skade seg skikkelig, selvsagt). Jeg er ikke alltid like politisk korrekt med tanke på hva jeg ler av og ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no