Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 08:32   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det var det jeg mente. Man kan faktisk ha god smak og skape et hjem for hele familien uten at det ser ut som en avdeling i en barnehage.



Da er jeg med.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:02   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Stua vår er ganske spesiell og gjør mye ut av seg i seg selv, fra før, så det er ikke så mye sprell jeg kan gjøre synes jeg. Det er en loftsleilighet med mye skråtak. Enorme takvindu. På grunn av mye skråtak og lite vegger er det ikke mye plass til å ha bilder etc, og på grunn av kun takvindu er det ikke mulig med gardiner. (På grunn av manglende grønne fingre og manglende interesse er det heller ingen planter.) Skråtakene og veggene er lyse, det er kraftige bjelker i taket som er naturfargede, ganske mørke gjennom årenes løp (huset er fra slutten av 1800-tallet) og det finnes en litt rustikk teglsteinsmur med en svartovn/peis, og sortlakkerte feierluker i støpjern. Åpen løsning til kjøkken og opp til hems. Sort vindeltrapp opp til hemsen, hemsen har sort gelender. Gulvene har merbau-parkett, noe jeg ikke ville valgt selv, for jeg føler at det hemmer for mye i forhold til bruk av farger. I gulvet foran inngangsdøra og foran vedovnen er det nedfelt en plate med sort labrador granitt. Har også benkeplate i dette (eksklusivt nok, men ville heller ikke valgt dette selv, for mørkt og blankt). Til tross for mørkt gulv, teglsteinsmur og mørke takbjelker gir stua et lyst og luftig inntrykk, på grunn av hvite tak/vegger og store takvindu.

Når det kommer til min egen stil føler jeg som sagt ikke at jeg har så mye valg, det gir seg litt selv. Jeg har en lysebrun melert sofa + lenestol fra Bolia, og bord + en del andre møbler i lyst tre. Minimalt med duker og pynt, like mye fordi jeg ikke har noe sted å ha det (med så lite veggplass er det stort sett bare en flat vegg som ikke har skråtak, den er okkupert av en stor bokreol hvor det ikke er plass til pynt fordi den er full av bøker) som fordi det er en bevisst valgt stil. Alt som står framme har en funksjon, noe annet er sløsing med plass. Så man kan vel si at det er minimalismen som råder her også, men det gir ikke det inntrykket i det hele tatt på grunn av alle detaljene i selve huset som dessuten er gammelt, og på grunn av at det alltid er litt rotete.

Stua vår er forresten ekstremt barnevennlig. Med den underlige fasongen og utformingen har det blitt en perfekt liten krok hvor barn elsker å boltre seg men som er alt for trang og ubrukelig for voksne (kan til nød sove middag der). Hadde vi ikke hatt barn hadde den stått ubrukt. Det er ikke laget for å være en barnekrok, siden det er en madrass med sort ulltrekk og rene hvite vegger/skråtak, men Ungen har fått sin egen lille bohylle og leselampe der inne, masse puter og alle kosedyrene sine, og en egen trapp opp. Der kan hun sitte utrolig lenge med bøkene sine.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-04-07 kl 09:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:09   #43
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi har overtatt en del møbler fra besteforeldre - så hos oss går det i en del 40- og 50-tallsmøbler. Sofaen er ny i skinn og har samme farge som resten (rødbrun). Ellers har vi lyse vegger, en vegg dekket av fotografier og ellers abstrakt kunst på veggene.

Mandino

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:17   #44
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det var det jeg mente. Man kan faktisk ha god smak og skape et hjem for hele familien uten at det ser ut som en avdeling i en barnehage.

Vel, da er man plutselig inne på en "hva er en god smak"-diskusjon . God smak/dårlig smak spiller vel ingen rolle på om ett hjem er barnevennlig eller ikke. Her spiller vel tingenes funksjon bedre inn vil jeg tro.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:26   #45
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi har litt sånn sop-i-hop stil. Eldgammel mørkblå skinnsofa, furu salgongbord og kjøpmansdisk (Pluss en tvbenk vi ikke bruker som skal flyttes opp, men ting tar tid. ). Har også to reclinere i sort skinn, med et lite glassbord mellom. Veggene er en eller annen sennepsfarge, men det var liksom slik når vi flytta inn. Har planer om å be huseier om lov til å male.

Vi har ikke prioritert å kjøpe møbler så lenge vi har noen som fungerer. Syns det er viktigere å betale ned på gjeld osv, slik at vi etterhvert kan få kjøpt et hus. Og DER skal vi innrede slik VI vil ha det. Frem til da, får det heller se ut som det gjør. Men jeg syns egentlig vi har det ganske koselig, jeg da. (Selv om vi har furu møbler. )

(Ikke se på rotet på bildet. Det ble tatt litt før vi fikk ommet i orden etter flytten. Derfor ligger parabolboksen midt på gulvet, for vi hadde ikke fått skaffet lang nok ledning ennå....)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:33   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Barnetegninger på veggene og leker i alle kroker er ikke det samme som at det er barnevennlig for meg.

Vi har leker på stua. Vi holde rpå med det vi vil på stua, og da synes jeg prinsen skal få lov til det han også. Når han blir så gammel at han ønsker å leke alene (uten at vi er i nærheten) skal han få eget lekerom, men før den tid foretrekker jeg helt klart å ha lekene i stua enn å la de samle støv på soverommet - der vil jeg ha minst mulig...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:56   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Stua vår er preget av hvitt og mørkt tre. Lattefarget vegger og tak, hvite gardiner, hvit lav skjenk og oppbevaringsbenk Ikea, mørkbeiset treverk i spisestue og sofabord, beigebrun sofa og spisestustoler, stort maleri i beigetoner med litt orange over sofaen, to hvite Ikea-hyller med noen få fotografier i hvit og svart rammer, to glass lysstaker med mørkbrune lys i, hvite cd-hyller, stor flatskjerm og alt tilbehør/pynt av vaser, telysholdere og lys i hvitt og mørkebrunt. Mørkebrune puter i sofaen. Stor svart Scan vedovn.

Vi prøver å holde den litt minimalistisk, men jeg vingler i hodet mitt når det gjelder hvilken stil jeg egentlig liker og ønsker å ha. Liker litt chabbychic-stilen, liker litt den tunge, mørke stilen og liker også type etnisk stil med tepper, krukker, vaser etc. Vi har desverre ikke råd til/prioriterer så mye designermøbler og kunst, ellers hadde vi nok hatt en enda mer gjennomført og moderne stil, tror jeg.

Må legge til at halvparten av den ene veggen alltid er opptatt av leker i varierende grad, akkurat nå står det en lekeovn med tilbehør og et gyselig orange plastbord med rom under plata, skal brukes til vannsøl på verandaen når det blir varmere. Jeg prøver å holde det ryddig med noen kasser og at det alltid er der den faste plassen for leker er.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 18-04-07 kl 13:04.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:00   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vel, da er man plutselig inne på en "hva er en god smak"-diskusjon . God smak/dårlig smak spiller vel ingen rolle på om ett hjem er barnevennlig eller ikke. Her spiller vel tingenes funksjon bedre inn vil jeg tro.

Joda, men det trenger ikke å se ut som en banehage for å være barnevennlig. Det var mitt poeng.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 13:01   #49
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi har også minsten sine leker i en krok i stua. Skal være glad når han også er så stor, at de kan flytte ut på rommet hans.

Ellers så er stua vår et litt sammensurium av stiler nå da. Litt furuhelvete, grusom sofa (som snart er historie) osv. Men jeg håper jo at den etterhvert skal blir litt mer stilren.
Veggene er lyse (type eggeskall), vi har bestilt ny sort skinnsofa fra Ikea (hamra) 3+2. Når den kommer så skal jeg ut å se etter nytt salongbord+hjørnebord. Skal ikke ha noen dyre greier så lenge vi har små barn som hakker dem opp iallefall.
Skal også ut og se etter noen lysere/letter gardiner og bytte ut de mørkeblå gardinstengene med sorte.
Spisestuen er nå i furu, men utskiftning av denne er også på ønskelisten.
I Tv kroken har vi to reclinere i mørkeblått, samt en seksjon i kirsebærfarge (som jeg også vil bytte ut i noe lyst)

Her er noen bilder (tatt til jul):








__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:48   #50
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Her er stilen vår:





Vi har ommøblert nå da.
Byttet om på spisestue og sofa. Har også fått nye tepper (heldligvis! ). Lyse. Nye puter i sofaen, florlette lyse gardiner osv.
Har også nye lamper. Møblene er de samme, og en del av tingene, men det ser helt anderledes ut her nå.
Kanskje jeg kan ta nye bilder en dag...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:29   #51
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi har hvite vegge, eikeparkett, lameller og persienner, ingen gardiner, noen få bilder på veggene, svart skinnsalong (litt robust), bare et gulvteppe (og det er lyst), oljet eik spisebord og skjenk...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 15:15   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hummer og kanari er en ganske bra beskrivelse av heimen her ja!! Og da har jeg ikke tatt i..


Tror jeg kan slenge meg med på denne, men vi har etterhvert og ved rene tilfeldigheter landet på møbler i svart og kirsebær.
Enkelt å sprite opp med farger på puter, duker, lys etc etter humøret!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 20:39   #53
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Bella 76: Likte sofaen. Hvor har dere kjøpt den?


Sist redigert av cora : 21-04-07 kl 20:45.
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:06   #54
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Bella 76: Likte sofaen. Hvor har dere kjøpt den?

Hmm, tja...si det...vi kjøpte den gjennom en bekjent. Av en grossist.


Ikke mye hjelp i det så jeg...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:09   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Lyse vegger, sofabord og tvbenk i valnøtt. Spisebord og seksjonen er i lys bjørk for det var den stilen vi hadde i det gamle huset vårt...

Bilder kommer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00245.JPG (35,2 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg DSC00149.JPG (38,6 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg DSC00147.JPG (34,3 KB, 54 visninger)
__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 15:46   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Jeg har jo lagt bilder her noen ganger før så kan jo gjøre det igjen.
Vet ikke hva jeg skal kalle stilen, men jeg har ikke brukt masse penger (mye Ikea ol), og stua er barnevennlig.


Sist redigert av Pastill : 01-05-07 kl 23:43.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:12   #57
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Nydelig lillafarge på veggen Pastill!

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:31   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Fint du har det pastill!

Idag kom mannen med en idé jeg har kommet med som hit mange ganger i det siste - "skal vi bytte ut billyhyllene" - og JA!!! gjett om vi skal få ut bøke-folien! Jeg er så lei av bøkefolie!

Ny flatskjerm gir avkastning på inredingsfronten - for med ett var salongbordet vårt stygt (og det er gørrstygt), vi må ha nytt bord ved tv'en og nå ser det ut til at vi får nye hyller også. Fornøyd. Tror jeg går for hvitt denne gangen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:40   #59
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Har det "miniminimalistisk (hoho det var ordet sitt det!) med helt lyse vegger, og mørke møbler - litt stramme og enkle linjer. Orker ikke så mye "stæsj", og må ha litt "armslag" for å få puste.
Less is more

  Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 00:02   #60
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Kul lilla farge Pastill! Er det Verner Panton lyskronen du har? Stilig

Vi har Ikea stil fra 2000, for det var da vi kjøpte alle møblene. Vi hadde leid møblert før det, og hadde derfor minmalt med møbler. Alt er gjennomført i bøk :skjitleibøk: spisestuemøbler, bokhyller, skjenk og stuebord.... Så jeg har svært lyst å bytte alt, men har ikke helt samvittighet ennå. Sofaen er svart og i skinn. Den er jeg fortsatt fornøyd med.

Vi har lyse vegger og stortsett bare orginal kunst hengende nå, bryllup var absolutt innbringende i så måte Og for øyeblikket ingen gardiner. Jeg vil ha panelgardiner, men greier ikke helt å velge farge.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no