Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 22:45   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

...du får ta deg en runde gjennom vennelista di. Kanskje det er Veyron?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:47   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...du får ta deg en runde gjennom vennelista di. Kanskje det er Veyron?

Det hadde vært dritkult.

Men jeg tror faktsk han har et mye bedre språk og ordforråd en denne sms-duden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:50   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det hadde vært dritkult.

Men jeg tror faktsk han har et mye bedre språk og ordforråd en denne sms-duden.

Vi får, eh, håpe det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:29   #44
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.955
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Noe nytt?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:34   #45
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Eller gi meg telefonnummret, så skal jeg "feilringe". "Ikke kommet til Kari, sier du. Hvem snakker jeg med?"

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:43   #46
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Her har vi nok den skyldige.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:45   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

"Lang kos med deg ønsker jeg!."

Yoda?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:48   #48
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie

"Lang kos med deg ønsker jeg!."

Yoda?

Jeg synes han skal få for det poetiske...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:57   #49
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Jeg syns du skal være litt forsiktig jeg, Kirsebær. :engstelig: Jeg får dårlige vibber av slik luring og syns det er mye mer skummelt enn morsomt og spennende.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:08   #50
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns du skal være litt forsiktig jeg, Kirsebær. :engstelig: Jeg får dårlige vibber av slik luring og syns det er mye mer skummelt enn morsomt og spennende.

Enig.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:20   #51
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Også enig med Kasia.

:dårlige sms-erfaringer:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:22   #52
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Jeg fikk også en sms fra ukjent nr en gang, à la takk for sist og diverse seksuelle hentydninger. Jeg svarte aldri, og nå husker jeg ikke om han brukte navnet mitt eller ikke, men jeg tror det er enkelte som sender ut en masse sms til diverse nummer som er registrert på kvinnenavn, og så venter de på "napp". Kanskje det er en slik du har kommet ut for?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:23   #53
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg fikk også en sms fra ukjent nr en gang, à la takk for sist og diverse seksuelle hentydninger. Jeg svarte aldri, og nå husker jeg ikke om han brukte navnet mitt eller ikke, men jeg tror det er enkelte som sender ut en masse sms til diverse nummer som er registrert på kvinnenavn, og så venter de på "napp". Kanskje det er en slik du har kommet ut for?

Om det er sendt kopier til andre tror jeg man skal se det på meldingsdetaljer.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:40   #54
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Jeg hadde selvsagt ringt fra et skjult/annet nummer og hørt på stemmen.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Eller gi meg telefonnummret, så skal jeg "feilringe". "Ikke kommet til Kari, sier du. Hvem snakker jeg med?"

Den der funker ikke på meg.
Jeg spør bare hvem du som ringer er ute etter og forteller deg at du har kommet feil.
Uten noen flere opplysninger.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:46   #55
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Her har vi nok den skyldige.

Jeg hadde tenkt å legge inn denne linken, Kirsebær var det første jeg tenkte på da jeg så det - men Ariel kom meg i forkjøpet.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:53   #56
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Her har vi nok den skyldige.

Hjelpes...hørte forresten på radio i dag om at menn var tilbøyelig til å ta større økonomisk risk, hvis de ble utsatt for seksuell påvirkning mens de satt og skulle ta avgjørelser. F.eks at det kom inn ei naken dame mens de fylte ut papirer etc. Snakker vi enkel kobling eller? Hjerneceller/pikk/hjerneceller.

Jeg tror ikke alle er like enkle, får legge til det.

  Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:06   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns du skal være litt forsiktig jeg, Kirsebær. :engstelig: Jeg får dårlige vibber av slik luring og syns det er mye mer skummelt enn morsomt og spennende.


Hm... Jeg klarer ikke for alt i verden å synes dette er skummelt, eller ekkelt eller noe iden løypa.
Jeg er ganske sikker på at det er noen jeg kjenner. Og jeg syns kanskje ikke det er så vledig spennende heller. Mer interessant. Morsomt. og litt snålt.

(Og om jeg skal gå litt i meg selv, og det skal man jo, så har jeg flørtet med hele verden den siste måned, ( :nysingel-så-det-holder: ) så om noen tror at jeg er 'ut der' igjen, så er det ikke så rart.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:07   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hjelpes...hørte forresten på radio i dag om at menn var tilbøyelig til å ta større økonomisk risk, hvis de ble utsatt for seksuell påvirkning mens de satt og skulle ta avgjørelser. F.eks at det kom inn ei naken dame mens de fylte ut papirer etc. Snakker vi enkel kobling eller? Hjerneceller/pikk/hjerneceller.

Jeg tror ikke alle er like enkle, får legge til det.

Og jeg tror faktisk de fleste er så enkle. Blir ikke overrasket et øyeblikk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:10   #59
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning

Jeg hadde tenkt å legge inn denne linken, Kirsebær var det første jeg tenkte på da jeg så det - men Ariel kom meg i forkjøpet.



Jeg har begynt å leve meg litt for mye inn i FP, for jeg så overskriften i butikken i dag tidlig, og så automatisk koblingen.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:10   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Lang kos med deg ønsker jeg!."

Yoda?


Genialt. Jeg er sikker på at det er Yoda.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no