Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 18:57   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Ingen overraskelse her. Jeg skal stemme Arbeiderpartiet (er medlem) og det var valgomaten helt enig i.

Jeg savnet forøvrig et alternativ; "jeg er totalt indifferent". Bør Norge verne mer barskog? Vel, det har jeg faktisk ingen formening om.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 18:59   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Slik ble din profil

Sosialistisk Venstreparti:

69 %| Sosialistisk Venstreparti

Rød Valgallianse: 57 %| Rød Valgallianse

Venstre: 54 %| Venstre

Kristelig Folkeparti: 44 %| Kristelig Folkeparti

Senterpartiet: 38 %| Senterpartiet

Arbeiderpartiet: 31 %| Arbeiderpartiet

Høyre: 29 %| Høyre

Fremskrittspartiet:
28 %| Fremskrittspartiet


Ingen store overraskelser der, men jeg har enda ikke bestemt meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:04   #43
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Har ikke helt bestemt meg ennå. Synes SV prioriterte rart i siste valg. Tror heller ikke det er særlig vits i å gi dem noen lokal stemme slik det ser ut i kommunen nå. Men det er vel omtrent der jeg hører hjemme.

Litt overrasket over at Frp kom over Høyre hos meg, men er enig med meg selv i at de begge er temmelig langt unna mitt ståsted i det meste.

Slik ble din profil
Sosialistisk Venstreparti: 67 %| Sosialistisk Venstreparti
Rød Valgallianse: 61 %| Rød Valgallianse
Arbeiderpartiet: 56 %| Arbeiderpartiet
Senterpartiet: 44 %| Senterpartiet
Venstre: 35 %| Venstre
Kristelig Folkeparti: 18 %| Kristelig Folkeparti
Fremskrittspartiet: 7 %| Fremskrittspartiet
Høyre: 5 %| Høyre


Sist redigert av Kaija : 18-07-07 kl 21:38.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:18   #44
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg hadde tenkt å stemme Venstre, men fikk Høyre foran på listen, med 1%.
I grunnene er jeg langt ifra bestemt ennå.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:23   #45
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Vi er enige, valgomaten og jeg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:40   #46
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Testen er, som Miss Norway sa, ikke særlig god. Jeg vil hevde at de fleste av disse sakene ikke lar seg plassere fornuftig på en enig/uenig akse uten vesentlige presiseringer. For å ta bare et eksempel: Jeg ønsker at flere elever skal gå på private skoler, men jeg er for eliteskoler og skoler med alternativ pedagogikk – jeg er mot flere skoler for religiøse tullinger. Mitt skolesyn bør derfor ikke tolkes som støtte til Krf.

Men den bommer ikke helt da. Jeg fikk ingen over 50% og ingen under 20%, og det burde jo passe godt med mine relativt eklektiske politiske synspunkter. Og Fremskrittspartiet, Kristelig Folkeparti og Senterpartiet, som jeg heller gnager av meg høyre arm enn å stemme på, havnet trygt der de hører hjemme; nederst på listen.

Ben "meet the new boss, same as the old boss" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:44   #47
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg skal stemme SV. :iler og tar test:

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 19:47   #48
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Slik ble din profil
Sosialistisk Venstreparti: 81 %
Rød Valgallianse: 70 %
Arbeiderpartiet: 57 %
Senterpartiet: 49 %
Kristelig Folkeparti: 38 %
Venstre: 34 %
Høyre: 12 %
Fremskrittspartiet: 5 %

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:01   #49
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg skal stemme SV, men altså, jeg gidder ikke å ta noen test. *lat*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:01   #50
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg og valgomaten var enige om AP, ikke overraskende, men jeg var litt spent på om jeg plutselig var KRF…

Arbeiderpartiet
Arbeiderpartiet er et sosialdemokratisk parti som bygger sin politikk på grunnverdiene frihet, likhet og solidaritet. Partiet ønsker et sterkt offentlig engasjement.
Slik ble din profilArbeiderpartiet:

54 %| ArbeiderpartietSosialistisk Venstreparti:

43 %| Sosialistisk VenstrepartiVenstre:

38 %| VenstreRød Valgallianse:

33 %| Rød ValgallianseSenterpartiet:

29 %| SenterpartietFremskrittspartiet:

24 %| FremskrittspartietHøyre:

19 %| HøyreKristelig Folkeparti:

18 %| Kristelig Folkeparti

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:11   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

[quote=Teofelia;469388] (Er jeg virkelig så mye som 14 % enig med FrP?! )

Hehe.. Jeg var bare 5% enig med FrP.

Testen sier jeg skal stemme SV. Jeg er (ifølge meg selv) et sted mellom SV og AP, men jeg heller nok mest mot AP.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:13   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg ønsker at flere elever skal gå på private skoler,


Er du? Jeg kunne ikke vært mer uenig...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:22   #53
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Slik ble din profilVenstre:

50 %| Venstre

.... men kjenner jeg meg selv rett så lukker jeg vel øyenene og stemmer Ap som vanlig ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:34   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Er du? Jeg kunne ikke vært mer uenig...

Det syns jeg også, men jeg er mest uenig i det med valgomaten, siden det bare vil åpne for en haug kvasireligiøse skoler.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:45   #55
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg får ikke opp valgomaten jeg

Men skal stemme SV da.

  Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 20:59   #56
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg har ikke helt bestemt meg jeg da, men slik ble mitt resultat

Slik ble din profilArbeiderpartiet:

64 %| ArbeiderpartietSosialistisk Venstreparti:

58 %| Sosialistisk VenstrepartiVenstre:

49 %| VenstreRød Valgallianse:

44 %| Rød ValgallianseSenterpartiet:

33 %| SenterpartietKristelig Folkeparti:

31 %| Kristelig FolkepartiHøyre:

27 %| HøyreFremskrittspartiet:

18 %| Fremskrittspartiet

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 21:04   #57
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Venstre skal jeg stemme.


46 % Venstre

44 % SV

39 % Høyre

37 % RV

36 % SV

34 % AP

31 % KrF

26 % FrP

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 21:07   #58
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er det noen som vet hvordan det går hvis man bare krysser av i midten hele veien? Altså hverken er enig/uenig med noe?





Venstre er et liberalt sentrumsparti som vil ha lavere skatter, sterk offentlig sektor og høye avgifter på forurensning.



Venstre: 34 %
Arbeiderpartiet: 31 %
Kristelig Folkeparti: 30 %
Senterpartiet: 24 %
Høyre: 21 %
Fremskrittspartiet: 10 %
Sosialistisk Venstreparti: 8 %
Rød Valgallianse: 0 %

Hvordan Venstre kom til makten i år 2009:

Den nye kampanjen til venstre som appelerte til folket;

Er du usikker på hva du skal stemme? Stem Venstre!

Ambivalent? Venstre er ditt parti!

Ikke stem blankt; Stem venstre.


__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 21:08   #59
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er det noen som vet hvordan det går hvis man bare krysser av i midten hele veien? Altså hverken er enig/uenig med noe?





Venstre er et liberalt sentrumsparti som vil ha lavere skatter, sterk offentlig sektor og høye avgifter på forurensning.



Venstre: 34 %
Arbeiderpartiet: 31 %
Kristelig Folkeparti: 30 %
Senterpartiet: 24 %
Høyre: 21 %
Fremskrittspartiet: 10 %
Sosialistisk Venstreparti: 8 %
Rød Valgallianse: 0 %

Hvordan Venstre kom til makten i år 2009:

Den nye kampanjen til venstre som appelerte til folket;

Er du usikker på hva du skal stemme? Stem Venstre!

Ambivalent? Venstre er ditt parti!

Ikke stem blankt; Stem venstre.




(Det var vel mer et uttrykk for hvor vag undersøkelsen er, enn politikken til venstre ja. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 21:11   #60
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Klarte det nå
Bra jeg stemte med meg selv da




Slik ble din profil Sosialistisk Venstreparti:

84 %| Sosialistisk VenstrepartiRød Valgallianse:

69 %| Rød ValgallianseSenterpartiet:

51 %| SenterpartietVenstre:

50 %| VenstreArbeiderpartiet:

46 %| ArbeiderpartietKristelig Folkeparti:

42 %| Kristelig FolkepartiFremskrittspartiet:

15 %| FremskrittspartietHøyre:

12 %| Høyre

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no